2022-03-13, 01:05
Medlem
picapicans avatar
Om hon blev s knckt av Anders Bagge i Idol, att hon inte vgade rra en gitarr p 10 r, vad ska hon d bli i ESC om hon misslyckas?!?
Citera
2022-03-13, 01:14
Medlem
Den dr Cornelia upptrder strt. Klnger i soffan och kastar sig p golvet. Maken till psykfall fr man leta efter
Ptnt psykfall i en enda mix
Citera
2022-03-13, 01:31
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Den dr Cornelia upptrder strt. Klnger i soffan och kastar sig p golvet. Maken till psykfall fr man leta efter

Skitsamma, det blev iaf inte en neger i r. Qudos till svenska folket
Citera
2022-03-13, 01:33
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du tror inte att det r s enkelt att folket gillar Bagge som person? Han hade kunnat se ut hur fan som helst och folk hade rstat p honom nd.
Nej han hade kunnat sjunga vilken dlig lt som helst fr Sverige hade nd rstat p mysgubben. Tur vi har internationella juryn
Citera
2022-03-13, 01:41
Medlem
Kellywomans avatar
Tur vi har internationella juryn s rtt lt vann
Citera
2022-03-13, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Om hon blev s knckt av Anders Bagge i Idol, att hon inte vgade rra en gitarr p 10 r, vad ska hon d bli i ESC om hon misslyckas?!?

Kom ihg att allt blir uppfrstorat i media. Om du och jag skulle sitta och snacka normalt och media skulle rapportera om det s skulle det finnas mnga,, "rasar", "svek" och "twitterstormar". Du & jag dremot skulle inte ha mrkt av en enda av dom.

Sen har jag sklart dlig koll p hur det faktiskt ligger till, men killgissar lite.
Senast redigerad av gitarian 2022-03-13 kl. 01:57.
Citera
2022-03-13, 01:56
Medlem
5thchmbrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Var det inte han Andreas eller vad han hette som sgade henne?

Hon kommer vinna!
Citera
2022-03-13, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Satt och tittade med min brorsdotter ikvll och bytte kanal nr den dr transan dk upp. Hur sdana psyksjuka mnniskor kan f visas i TV och frska normaliseras r helt obegripligt och orttvist mot dem sjlva. I synnerhet nr det r barn som tittar.

Den mannen behver psykvrd, inte folk som uppmuntrar hans mentalsjukdom.

Ja, och barnen har hjrntvttats att tycka det r fiiiiint och hedersvrt. De hejar p transan t om fr att de hjrntvttats att gra det (skolan). Det r nnu en chans fr flockdjuren att f godhetssignalera och f gra handhjrtan. De fattar inte att det rr sig om en psykiskt sjuk mnniska som inbillar sig att denna r nt han inte r. Man kan bara garva t alla idioter dr ute. Tack och lov att de finns dock. Ltt att tjna pengar p dom 😂
Senast redigerad av Phony 2022-03-13 kl. 02:13.
Citera
2022-03-13, 02:17
Medlem
Kluckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Satt och tittade med min brorsdotter ikvll och bytte kanal nr den dr transan dk upp. Hur sdana psyksjuka mnniskor kan f visas i TV och frska normaliseras r helt obegripligt och orttvist mot dem sjlva. I synnerhet nr det r barn som tittar.

Den mannen behver psykvrd, inte folk som uppmuntrar hans mentalsjukdom.
Redan p 90talet vann en transa Eurovision vilket jag sg p tv som barn. Bde jag och dagens barn verlever att se en man kl ut sig till kvinna, inte ens skert att de mrker att det r en man, jag gjorde det inte nr Dana International vann 98.

Sen mste man inte gilla det, det gr inte jag heller, men d fr man blunda.
Citera
2022-03-13, 02:35
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Ja, hon har ADHD.
Citera
2022-03-13, 02:39
Medlem
Benmaergskylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Ja, hon har ADHD.

Pinsamt dlig analys, om det du brinner fr sedan barnsben intrffar s kanske du inte upptrder stelt och nrvarande.
Citera
2022-03-13, 03:07
Medlem
Kluckers avatar
Tjeckiens rster var rtt udda. Kan frklaras med att de var enda jurygruppen frn en ststat, men kan deras rster blivit omvnda? Har hnt frr.

12 Theoz
10 Bagge
8 Robin
7 Liamoo
6 Lundvik
5 Klara
4 Transan
3 Medina
2 Faith
1 Cazzi
0 Cornelia
0 Bergendal

Frvisso udda hur man n vrider p det, ststatsmnniskor har annorlunda smak bara. Eller s sket de i det och krde rsterna i en slumpgenerator. Eller s ville undanrja konkurrens i ESC i form av Cornelia, Bagge hade inte varit ett hot.
Senast redigerad av Klucker 2022-03-13 kl. 03:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in