Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-13, 01:05
Medlem
picapicans avatar
Om hon blev så knäckt av Anders Bagge i Idol, att hon inte vågade röra en gitarr på 10 år, vad ska hon då bli i ESC om hon misslyckas?!?
Citera
2022-03-13, 01:14
Medlem
Den där Cornelia uppträder stört. Klänger i soffan och kastar sig på golvet. Maken till psykfall får man leta efter
Påtänt psykfall i en enda mix
Citera
2022-03-13, 01:31
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Den där Cornelia uppträder stört. Klänger i soffan och kastar sig på golvet. Maken till psykfall får man leta efter

Skitsamma, det blev iaf inte en neger i år. Qudos till svenska folket
Citera
2022-03-13, 01:33
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du tror inte att det är så enkelt att folket gillar Bagge som person? Han hade kunnat se ut hur fan som helst och folk hade röstat på honom ändå.
Nej han hade kunnat sjunga vilken dålig låt som helst för Sverige hade ändå röstat på mysgubben. Tur vi har internationella juryn
Citera
2022-03-13, 01:41
Medlem
Kellywomans avatar
Tur vi har internationella juryn så rätt låt vann
Citera
2022-03-13, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Om hon blev så knäckt av Anders Bagge i Idol, att hon inte vågade röra en gitarr på 10 år, vad ska hon då bli i ESC om hon misslyckas?!?

Kom ihåg att allt blir uppförstorat i media. Om du och jag skulle sitta och snacka normalt och media skulle rapportera om det så skulle det finnas många,, "rasar", "svek" och "twitterstormar". Du & jag däremot skulle inte ha märkt av en enda av dom.

Sen har jag såklart dålig koll på hur det faktiskt ligger till, men killgissar lite.
Senast redigerad av gitarian 2022-03-13 kl. 01:57.
Citera
2022-03-13, 01:56
Medlem
5thchmbrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Var det inte han Andreas eller vad han hette som sågade henne?

Hon kommer vinna!
Citera
2022-03-13, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Satt och tittade med min brorsdotter ikväll och bytte kanal när den där transan dök upp. Hur sådana psyksjuka människor kan få visas i TV och försöka normaliseras är helt obegripligt och orättvist mot dem själva. I synnerhet när det är barn som tittar.

Den mannen behöver psykvård, inte folk som uppmuntrar hans mentalsjukdom.

Ja, och barnen har hjärntvättats att tycka det är fiiiiint och hedersvärt. De hejar på transan t om för att de hjärntvättats att göra det (skolan). Det är ännu en chans för flockdjuren att få godhetssignalera och få göra handhjärtan. De fattar inte att det rör sig om en psykiskt sjuk människa som inbillar sig att denna är nåt han inte är. Man kan bara garva åt alla idioter där ute. Tack och lov att de finns dock. Lätt att tjäna pengar på dom 😂
Senast redigerad av Phony 2022-03-13 kl. 02:13.
Citera
2022-03-13, 02:17
Medlem
Kluckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Satt och tittade med min brorsdotter ikväll och bytte kanal när den där transan dök upp. Hur sådana psyksjuka människor kan få visas i TV och försöka normaliseras är helt obegripligt och orättvist mot dem själva. I synnerhet när det är barn som tittar.

Den mannen behöver psykvård, inte folk som uppmuntrar hans mentalsjukdom.
Redan på 90talet vann en transa Eurovision vilket jag såg på tv som barn. Både jag och dagens barn överlever att se en man klä ut sig till kvinna, inte ens säkert att de märker att det är en man, jag gjorde det inte när Dana International vann 98.

Sen måste man inte gilla det, det gör inte jag heller, men då får man blunda.
Citera
2022-03-13, 02:35
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Ja, hon har ADHD.
Citera
2022-03-13, 02:39
Medlem
Benmaergskylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Ja, hon har ADHD.

Pinsamt dålig analys, om det du brinner för sedan barnsben inträffar så kanske du inte uppträder stelt och närvarande.
Citera
2022-03-13, 03:07
Medlem
Kluckers avatar
Tjeckiens röster var rätt udda. Kan förklaras med att de var enda jurygruppen från en öststat, men kan deras röster blivit omvända? Har hänt förr.

12 Theoz
10 Bagge
8 Robin
7 Liamoo
6 Lundvik
5 Klara
4 Transan
3 Medina
2 Faith
1 Cazzi
0 Cornelia
0 Bergendal

Förvisso udda hur man än vrider på det, öststatsmänniskor har annorlunda smak bara. Eller så sket de i det och körde rösterna i en slumpgenerator. Eller så ville undanröja konkurrens i ESC i form av Cornelia, Bagge hade inte varit ett hot.
Senast redigerad av Klucker 2022-03-13 kl. 03:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in