Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Fast du kommenterade ju på något helt annat än jag skrev.
Jag frågade hur ni tycker jag ska välja mellan 10 matchningar om alla vill gå på dejt direkt och inte prata först. Du svarar att jag ska lägga 3-4 dagar att chatta med dem och sen gallra urvalet. Jag svarar att matchningarna vill ju inte chatta 3-4 dagar utan max en kvart.
Då börjar du ranta om att jag är uppblåst och har övervärderat mig själv och att om någon jag träffat tidigare sagt något snällt om mig så var det säkert lögn då jag garanterat inte är intressant eller har några bra egenskaper enligt dig.
Lugn och fin nej jag menar inte att någon som sagt något snällt om dig har ljugit men du gnäller över män på Tinder när kvinnor alltid skriver enbart Hej eller vinkning och aldrig driver en konversation.
Försök begripa att Tinder för män är en plåga och kräver en mycket stor insats plus sänker mångas självförtroende.
Givetvis så har du några bra egenskaper men kvinnor överskattar generellt sig själva mycket och framförallt i Sverige.
Du kan givetvis vara både vacker och vettig som människa trots det. Intressant beror ju på vem du umgås med och vilken kravbild och intressen den personen har.
Jag vet inte vad du pysslar med men nog finns det män som klarar av att skriva med dig i några dagar före träff.
Vill de ses direkt leta upp några andra. Du lär ju ha lite matchningar att välja på. Du kör Tinder på easy-mode män kör på svåraste läget.
Det är bara pinsamt att inte lyckas bättre som kvinna på Tinder med straffspark varje kvart.