Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Du har inte kollat igenom dokumenten va? Eller sett den förenklade versionen med kommentator?
Till skillnad mot dig har jag läst alla dokument.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Du kommer med mycket svar men ingenting om vad det egentligen handlar om och hela syftet med att rapporten. Trodde det viktiga i det hela var hur skrämmande mycket biverkningar människor får, men det ser jag inte att du kommenterar nånting om? Kanske inte känns så viktigt för dig.
Det är just det svaret jag kommunicerat. Det finns inga "skrämmande mycket biverkningar". Det finns i själva verket extremt små mängder biverkningar rapporterade som konstaterats orsakats av vaccinet..
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Du påstår att denna information om biverkningarna funnits tillgänglig att se hela tiden om jag förstår dig rätt? Då skulle jag jättegärna vilja höra din förklaring till varför inte dessa oerhört viktiga saker för människor inte kommit ut till allmänheten på något sätt via förslagsvis statlig media?
Därför att FDA inte kan tillhandahålla de redakterade uppgifterna fort nog. Uppgifterna i sig finns tillgängliga för allmänheten via myndigheter. Personliga data kan inte lämnas ut. Att ta bort den tar tid och det är DÄRFÖR myndigheterna behöver 75 år för att ta bort dessa uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Du säger alltså att tex FHM har haft tillgång till detta och ändå stått och sagt gång på gång att vaccinet är säkert med få biverkningar.
Nej, det har jag aldrig sagt. Dessa dokument är inlämnade till FDA. Alla uppgifter har deligivts tillståndsgivande myndigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Och bara en fråga till tycker du att det är moraliskt rätt att rekommendera massa barn från 12 år att vaccinera sig om man haft tillgång till Pfizers rapporter om biverkningar hela tiden som du påstår?
Helt oväsentligt och irrelevant vad jag tycker i den frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Varför står det hemlighetsstämplat på alla 38 sidor i Pfizers egna rapportering om biverkningar dom kännt till?
Rapporten listar inte 38 sidor biverkningar. Det är det du inte fattar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Varför fick inte alla tillgång till denna information innan dom satt sig o pumpa in 2-3 doser i kroppen?
De HAR haft tillgång till all information.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Men den största skandalen måste ändå vara när man sett det här är att inga absolut inga medier som går ut till fårskocken ens nämner vilka biverkningar som kan uppstå av att ta skiten.
Det råder full transparens. Alla biverkningar som varit kända är rapporterade. Det finns inga hemligheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Mycket märkligt är det allting hur som helst, måste vara nått som inte stämmer det känner jag på mig. Men det är så svårt att räkna ut. Jättesvårt hjälp mig förstå du som verkar veta det mesta om precis allt.
Du borde sluta lägga för mycket vikt vid dina känslor och fokusera mer på fakta.