Citat:
Ursprungligen postat av
LillBurtan
Du är fan bland det dummaste som finns! Om jag inte har symptom så är jag INTE sjuk! Vad fattar du inte!! Har jag inte ont i halsen har jag inte ont i halsen! Har jag inte huvudvärk så har jag inte huvudvärk! Har jag inte feber så har jag inte feber!! Dvs att smittan INTE tagit sig in i mitt immunförsvar!! Fattar du?? Jag har inte magsjuka heller men enligt dig så är jag asympomatisk och bör isolera mig.. kanske bör jag ta hem ungarna från skolan för dom kan ju också ha magsjuka utan att dom vet om det… du kan inte vara verklig! Ingen människa kan vara så käcka blåst som dig!!
För några år sedan hade mina barn kikhosta.. enligt dig hadeväl jag kikhosta med trots att jag inte hade några symptomer…
Och du beskyller mig för att vara dum
Det här var det dummaste jag läst på länge i denna tråd och det säger inte så lite.
Är det något denna sjukdom blivit känt för så är det ju just den asymtomatiska smittspridningen. Den är otroligt omskriven, men du har fortfarande två år i pandemin inte förstått någonting. Det tar fan i mig rekord i dumhet. En sten besitter antagligen högre IQ än dig.
Du fattar inte att det krävs ett test för att avgöra vilka som bär på smittan och vilka som inte gör det. Du har förstås heller aldrig hört talas om presymtomatisk smittspridning ?