2022-03-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Ja va fan är det som händer. Alla är upptagna med Ukraina. Media rapporterar inte om covid längre. Och restriktionerna är som bortblåsta. I vissa regioner är det rekordnivå på smittan. Förra veckan fick jag jobba mer än under tidigare toppar eftersom så många var sjuka.
Är det dos 3 som håller på att tappa sin skyddande effekt.
Sverige har ju valt att inte vaccinera barn under 12. Kan ju vara där smittan ligger och puttrar.

Vilka regioner är detta du pratar om?
Jg känner inte en käft som är sjuk nu. Alla är klara för flera veckor sedan..
Bor du i Hongkong, eller kanske Nz?
Citera
2022-03-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Lite intressant är att Einhorn nämnde saker som jag skrivit. Bland annat jämförelsen med Estonia och den icke existerande överdödligheten år 1994. Resonemanget om att överdödlighet är ett sådant trubbigt mått. Man skulle kunna tro att Einhorn läst vad jag skrivit här på Flashback, eller så är det någon annan som gjort det och pratat med henne.

Något annat jag tycker är intressant. Det sprids ett rykte om att vi inte haft någon överdödlighet under år 2020 på konspirationssidor och i olika forum. Detta trots att det var en betydande överdödlighet det året. Även när de definitioner de själva använder går emot dem, så fortsätter de att använda dem. Einhorn konstaterar precis som jag gjort (faktiskt i en helt egen tråd), att regeringens koronastrategi är precis den som förordnas av Bolsonaro och olika nazistgrupper.

Ni ”konstaterar”

Jag ”konstaterar” att ni är lika sjuka båda två!

Men vad vet jag som helt vanlig nazist-narkoman..
Citera
2022-03-07, 21:31
Medlem
qwerty-66s avatar
Dr John ny video om Ivermectin. Tre studier med väldigt bra resultat.... Själv har jag haft noll snuvor på två år o kör ivermectin profylax ;-)

https://youtu.be/rfyOihhAD4A
Citera
2022-03-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
De har inte blivit tvingade att göra någonting. Det är det du som hittar på.

Informationen är redan offentlig. All information som lämnas till FDA när de ansöker om tillstånd är offentlig. Att de blir tivngade är det du som hittar på.

All information som innehåller personlig information märks CONFIDENTIAL av PFIZER. Det är exakt den informationen som är anledningen till att FDA inte kan släppa dokumenten och har blivit beordrade av domstol att ta fram de resurser som krävs för att ta bort den personliga informationen innan de släpper dokuemnten. Pfizer har erbjudit sig att hjälpa till. Mot betalning. Inte så konstigt. Att någon information skulle vara hemlig är det du som hittar på.

Inga rapporter har tvingats fram. Rapporterna är offentliga i samma ögonblick de överlämnas till FDA. Att informationen skulle vara framtvingad är det du som hittar på.

Inga sidor har varit hemliga. Transparensen är total. Att någon information skulle vara hemlig är det du som hittar på.

Du har inte kollat igenom dokumenten va? Eller sett den förenklade versionen med kommentator?

Du kommer med mycket svar men ingenting om vad det egentligen handlar om och hela syftet med att rapporten. Trodde det viktiga i det hela var hur skrämmande mycket biverkningar människor får, men det ser jag inte att du kommenterar nånting om? Kanske inte känns så viktigt för dig.

Du påstår att denna information om biverkningarna funnits tillgänglig att se hela tiden om jag förstår dig rätt? Då skulle jag jättegärna vilja höra din förklaring till varför inte dessa oerhört viktiga saker för människor inte kommit ut till allmänheten på något sätt via förslagsvis statlig media? Du säger alltså att tex FHM har haft tillgång till detta och ändå stått och sagt gång på gång att vaccinet är säkert med få biverkningar. Och bara en fråga till tycker du att det är moraliskt rätt att rekommendera massa barn från 12 år att vaccinera sig om man haft tillgång till Pfizers rapporter om biverkningar hela tiden som du påstår?

Varför står det hemlighetsstämplat på alla 38 sidor i Pfizers egna rapportering om biverkningar dom kännt till? Varför fick inte alla tillgång till denna information innan dom satt sig o pumpa in 2-3 doser i kroppen? Men den största skandalen måste ändå vara när man sett det här är att inga absolut inga medier som går ut till fårskocken ens nämner vilka biverkningar som kan uppstå av att ta skiten. Vad kan det bero på? Oj vilken lurig gåta det är ju verkligen en svår nöt att knäcka. Måste nog bero på att alla journalister på alla tidningar med samma ägare har svårt att hitta och få fram information som ligger uppe för vem som helst att ta del av. Kan nog vara för hårt jobb att leta fram det kanske? Men någon på nån tidning borde ju ha haft turen att snubbla över det på nåt sätt kan man ju tycka! Eller vet dom om allting men vill hålla det hemligt för befolkningen...? Neeeej så illa kan det väl bara inte vara. Mycket märkligt är det allting hur som helst, måste vara nått som inte stämmer det känner jag på mig. Men det är så svårt att räkna ut. Jättesvårt hjälp mig förstå du som verkar veta det mesta om precis allt.
Citera
2022-03-07, 22:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Dr John ny video om Ivermectin. Tre studier med väldigt bra resultat.... Själv har jag haft noll snuvor på två år o kör ivermectin profylax ;-)

https://youtu.be/rfyOihhAD4A
Det märkligaste är som jag uppmärksammat på annan plats på det här forumet att han diskuterar en studie som inte ens...finns. Eller rättare sagt: om den finns så har han i alla fall inte lyckats dela studien han i så fall läst. Det verkar nänligen inte finnas någon rapport som täcker studien. Det enda som finns är ett s.k. "conference abstract" där man sammanfattar resultaten. Men de relevanta avsnitten är det ingen som kunnat granska.

Det hela ligger i linje med Dr Campbells minst sagt märkliga vurmande för Ivermectin.

Pinsamt, om du frågar mig. Det hade varit bättre om Dr Campbell antingen erkänt att han inte läst studien alternativt hållt inne med sina omdömen tills studien var publicerad och alla kunde se vad som egentligen gjorts.

Var är studien? Dr Campbell har ju bevisligen inte läst den eftersom den inte finns.

Nästa studie som han tar upp är minst sagt märklig. Den är gjord avpersoner som just nu är åtalade för brott mot mänskliga rättigheter i samband forskningsfusk. Han åtalas för att ha ljugit och förvanskat resultat samt lyrat patienter. Detta i samband med forskning om COVID-19. Författarna personer är dessutom medlemmar i FLCCC. Jag har gjort en snabb granskning av den studien här:
Citat:
Ok. Så jag skummade igenom den studien du länkade till eftersom det såg intressant ut. Jag har ett par synpunkter (och detta med det grövsta filter jag använder mig av för att bilda mig en professionell uppfattning om vad det är jag har framför mig).

1. Noterar direkt att flera av personerna som står som medförfattare till studien är medlemmar i FLCCC (Kerr, Cadegiani) och/eller arbetar med FLCCC på professionell bas. t.ex. genom att som talare på FLCCC-events hävda korruption inom publicister av vetenskap (Cadegiani).
https://odysee.com/@FrontlineCovid19CriticalCareAlliance:c/CorruptionofMedicalJournals:5?lid=3871ec51c705d247 7d8c74958be9fb58ada5725a

2. En av författarna som nämns under punkt 1 ovan (Cadegiani) står också under åtal för att ha begått de värsta etiska brotten inom medicinsk forskning i Brasiliens historia, enligt myndigheter i Brasilien. Enligt åtalet struntar han fullständigt i protokoll, fipplar med resultat och lurar patienter.
https://www.bmj.com/content/375/bmj.n2819

3. Författarna (Kerr, Cadegiani) deklarar att det inte råder några intressekonflikter, men arbetar för ett företag som tjänar pengar på Ivermectin alternativt erhåller FULL finansiering från detta företag som tjänar pengar på att sälja Ivermectin.

4. Ingen kontroll på konfounders. Man har bara delat upp personerna i två grupper utan att ha koll på eller dokumenterat några konfounders. T.ex. framgår det inte hur många ur respektive åldersgrupp som ordinerats Ivermectin. Man vet inte heller vilka sociala konfounders som föreligger eller ens om personerna faktiskt fortsatt äta Ivermectin alternativt tagit andra läkemedel (se punkt 6).

5. Just de sociala skillnaderna är inte klarlagda. Jag skulle säga att risken för det vi kallar occupational BIAS är helt okänd. Arbetar personerna. VILKA personer arbetar? Hur bor de? VAR bor de? Inkomst? Man har alltså en undersökning där man försöker utvärdera riskerna att bli sjuk eller ådra sig en infektion, men man har inte koll på ev. konfounders som kan påverka i vilken omfattning personerna smittas.

6. Stor tveksamhet gällande vilka personer som faktiskt åt Ivermectin. Myndigheterna i Itaja har meddelat att de personer som påstås ingå i Ivermectin-gruppen i själva verket inte åt Ivermectin. Staden Itaja har publicerat information där det framgår att första veckan var det 138,216 invånare som hämtade sin Ivermectin, veckan därpå var det endast 93.970. Det här skulle betyda att antalet i de båda grupperna skiftar betydligt och sannolikt gör att skillnaderna mellan de båda grupperna är NOLL och den relativa riskreduktionen med Ivermectin profylaktiskt är sannolikt NOLL.
https://www.itajai.sc.gov.br/noticia/26084/nota-de-esclarecimento--tratamentos-profilaticos#.YiXfoBDP2L4

7. Att författarna inte uppmärksammat de brister jag nämt ovan under avsnittet Limitations känns inte seriöst.

Bah, jag orkar inte läsa mer av den där skiten. Jag sorterar in pappret under "BIAS:ed trams som författats av folk som bedriver oärlig forskning i syfte att bekräfta sina egna teorier (Research-BIAS), och fortsätter vänta på seriös forskning i ämnet.

PEER REVIEWED!

Ja, jag vet inte vad man skall säga. Det hela är pinsamt.
Citera
2022-03-07, 22:54
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Du har inte kollat igenom dokumenten va? Eller sett den förenklade versionen med kommentator?

Till skillnad mot dig har jag läst alla dokument.

Citat:
Du kommer med mycket svar men ingenting om vad det egentligen handlar om och hela syftet med att rapporten. Trodde det viktiga i det hela var hur skrämmande mycket biverkningar människor får, men det ser jag inte att du kommenterar nånting om? Kanske inte känns så viktigt för dig.
Det är just det svaret jag kommunicerat. Det finns inga "skrämmande mycket biverkningar". Det finns i själva verket extremt små mängder biverkningar rapporterade som konstaterats orsakats av vaccinet..

Citat:
Du påstår att denna information om biverkningarna funnits tillgänglig att se hela tiden om jag förstår dig rätt? Då skulle jag jättegärna vilja höra din förklaring till varför inte dessa oerhört viktiga saker för människor inte kommit ut till allmänheten på något sätt via förslagsvis statlig media?
Därför att FDA inte kan tillhandahålla de redakterade uppgifterna fort nog. Uppgifterna i sig finns tillgängliga för allmänheten via myndigheter. Personliga data kan inte lämnas ut. Att ta bort den tar tid och det är DÄRFÖR myndigheterna behöver 75 år för att ta bort dessa uppgifter.

Citat:
Du säger alltså att tex FHM har haft tillgång till detta och ändå stått och sagt gång på gång att vaccinet är säkert med få biverkningar.
Nej, det har jag aldrig sagt. Dessa dokument är inlämnade till FDA. Alla uppgifter har deligivts tillståndsgivande myndigheter.

Citat:
Och bara en fråga till tycker du att det är moraliskt rätt att rekommendera massa barn från 12 år att vaccinera sig om man haft tillgång till Pfizers rapporter om biverkningar hela tiden som du påstår?
Helt oväsentligt och irrelevant vad jag tycker i den frågan.

Citat:
Varför står det hemlighetsstämplat på alla 38 sidor i Pfizers egna rapportering om biverkningar dom kännt till?
Rapporten listar inte 38 sidor biverkningar. Det är det du inte fattar.

Citat:
Varför fick inte alla tillgång till denna information innan dom satt sig o pumpa in 2-3 doser i kroppen?
De HAR haft tillgång till all information.

Citat:
Men den största skandalen måste ändå vara när man sett det här är att inga absolut inga medier som går ut till fårskocken ens nämner vilka biverkningar som kan uppstå av att ta skiten.
Det råder full transparens. Alla biverkningar som varit kända är rapporterade. Det finns inga hemligheter.

Citat:
Mycket märkligt är det allting hur som helst, måste vara nått som inte stämmer det känner jag på mig. Men det är så svårt att räkna ut. Jättesvårt hjälp mig förstå du som verkar veta det mesta om precis allt.
Du borde sluta lägga för mycket vikt vid dina känslor och fokusera mer på fakta.
Citera
2022-03-07, 23:20
Medlem
Citat:

Det är just det svaret jag kommunicerat. Det finns inga "skrämmande mycket biverkningar". Det finns i själva verket extremt små mängder biverkningar rapporterade som konstaterats orsakats av vaccinet..

Därför att FDA inte kan tillhandahålla de redakterade uppgifterna fort nog. Uppgifterna i sig finns tillgängliga för allmänheten via myndigheter. Personliga data kan inte lämnas ut. Att ta bort den tar tid och det är DÄRFÖR myndigheterna behöver 75 år för att ta bort dessa uppgifter.

Nej, det har jag aldrig sagt. Dessa dokument är inlämnade till FDA. Alla uppgifter har deligivts tillståndsgivande myndigheter.

Det råder full transparens. Alla biverkningar som varit kända är rapporterade. Det finns inga hemligheter.

Du borde sluta lägga för mycket vikt vid dina känslor och fokusera mer på fakta.

Du snackat så mycket skit. Det är 38 sidor om biverkningar självklart innehållsförteckningar och annat som ingår i en seriös rapport men oerhört många sidor handlar om verkliga biverkningar. Krävs 75 år för att få bort några uppgifter hahaha fattar du inte att det är för att dessa hemska uppgifter inte ska komma ut?

Du har inte ens sett videon med kommentator det fattar jag nu. Gör det och alla andra också om ni törs för är man dubbel eller trippelbesprutad ser framtiden inte ljus ut det har vi fattat länge. Men sådan här inside info som kommit nu direkt från Pfizer är det värsta jag sett om innehållet i mRNA vätskan. Det dummaste vissa får trodde i början var att dog man inte inom en vecka efter sprutan så var det inte farligt och allt var lugnt. Det fattade väl en apa att dom inte kunde skada vaccinerade direkt då skulle ju ingen våga gå och ta en andra, tredje spruta. Detta är ett långsamt nedbrytande av immunförsvar, organ, blodkärl och massa annat. Påverkar hjärnan till slut också. Men kolla videon, ta dig lite tid och se videon på Pfizers egna resultat och fakta så kanske du fattar lite mer sen?
Citera
2022-03-07, 23:40
Medlem
Citat:

Du snackat så mycket skit. Det är 38 sidor om biverkningar självklart innehållsförteckningar och annat som ingår i en seriös rapport men oerhört många sidor handlar om verkliga biverkningar. Krävs 75 år för att få bort några uppgifter hahaha fattar du inte att det är för att dessa hemska uppgifter inte ska komma ut?

Du har inte ens sett videon med kommentator det fattar jag nu. Gör det och alla andra också om ni törs för är man dubbel eller trippelbesprutad ser framtiden inte ljus ut det har vi fattat länge. Men sådan här inside info som kommit nu direkt från Pfizer är det värsta jag sett om innehållet i mRNA vätskan. Det dummaste vissa får trodde i början var att dog man inte inom en vecka efter sprutan så var det inte farligt och allt var lugnt. Det fattade väl en apa att dom inte kunde skada vaccinerade direkt då skulle ju ingen våga gå och ta en andra, tredje spruta. Detta är ett långsamt nedbrytande av immunförsvar, organ, blodkärl och massa annat. Påverkar hjärnan till slut också. Men kolla videon, ta dig lite tid och se videon på Pfizers egna resultat och fakta så kanske du fattar lite mer sen?
Citera
2022-03-07, 23:51
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:

#Dumblock
Citera
2022-03-08, 00:38
Medlem
Citat:
#Dumblock

Om det är som du påstår att infon som kommit i dagarna inifrån Pfizer själva har funnits öppet för alla att ta del av från första början så förstår du att många högt uppsatta beslutsfattare, politiker, rådgivare, överläkare m.m har begått ett oerhört brott genom att godkänna en massvaccinering av hela befolkningen trots info om riskerna. Och då måste dom också ha vetat att mRNA genteknik kan påverka kroppen på många olika negativa sätt vilket nu också är helt bevisat.

Om de som tog beslutet för massvaccinering hade informationen som vi nu vet från Pfizer, men valde att inte delge den med folket som dom i stort sett tvingade att ta flera sprutor genom hot och press för att inte förlora jobb, bli utfrysta eller ha tillgång till delar av samhället på olika sätt, då har dom inte gjort ett tjänstefel eller misstag, utan då handlar det om brott mot mänskligheten eller krigsbrott med självklart det hårdaste straff som går att utdela, när sanningen kommer fram om vem som visste vad och vad den ena visste men höll tyst om det för att alla skulle trycka I sig så många gensprutor som möjligt, då kommer vissa åka dit så det sjunger om det.
Citera
2022-03-08, 04:40
Medlem
arne99s avatar
Missat ena, tyckte det var lite intressant.

Bayer Exec Brags mRNA Shots Are ‘Gene Therapy’,
https://duckduckgo.com/?q=Bayer+admits+mrna&t=h_&ia=web

Klaus Schwab’s WEF: Humans Are Now ‘Hackable Animals’ And Will Be ‘Re-engineered’; Coronavirus Epidemic is the Moment it Was Achieved
https://newsrescue.com/klaus-schwabs-wef-humans-are-now-hackable-animals-and-will-be-re-engineered-coronavirus-epidemic-is- the-moment-it-was-achieved/
Citera
2022-03-08, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Missat ena, tyckte det var lite intressant.

Bayer Exec Brags mRNA Shots Are ‘Gene Therapy’,
https://duckduckgo.com/?q=Bayer+admits+mrna&t=h_&ia=web

Klaus Schwab’s WEF: Humans Are Now ‘Hackable Animals’ And Will Be ‘Re-engineered’; Coronavirus Epidemic is the Moment it Was Achieved
https://newsrescue.com/klaus-schwabs-wef-humans-are-now-hackable-animals-and-will-be-re-engineered-coronavirus-epidemic-is- the-moment-it-was-achieved/

Tack för upplägget. Tror fler o fler börjar fatta nu att vi är under attack och vilken denne klaus schwab och hans gäng är. Och att det faktiskt finns en plan och väldigt ondskefull agenda. Om nån vill skratta bort det eller ha tron att det skulle aldrig gå, så är det daga att börja tänka om nu. Kolla hur otroligt mycket människor som gått på bluffen med mRNA gentekniken som är deras första och största mål just nu. Total succé för the new world order. Måste stoppas med alla tillgängliga medel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in