Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Jag har dessvärre hittills enbart sett ett avsnitt från den här säsongen, så jag har måste se lite mer för att kunna bedöma den här säsongen. Men om det är som du säger så är det synd tycker jag. Samtidigt så kan man väl inte förvänta sig mer av TV4 - de hade väl helst sett ett startfält med bara transor, lesbiska negresser, schlagerhomofiler och några rullstolsbundna "hen" under ett ledarskap bestående av Kajsa "jag är jätte-jättehomosexuell" Bergqvist, operabögen Rickard Söderberg, Petrina Solange och Babsan.
Såg du förra säsongen?
Transan gjorde väl rätt bra ifrån sig, har jag för mig. Men jag måste kolla igen för att minnas.
I år har de väl ingen transa?
Men det som störde mig då, var att instruktörerna visade en HELT annan attityd mot transan gentemot de andra deltagarna, vid förhöret.
Henom kramade de och höll på, medan andra kastade ut, utan ett ord. Visst nödvändigt att visa vad skåpet ska stå i ett avancerat elitförband, men de var ju i he-ete inte konsekventa i kritik och hårdhet med olika deltagare. I alla fall som jag uppfattade det.