2022-03-04, 15:52
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Tänkte direkt att han vill man ju inte bli opererad av. Det är verkligen lägga sitt liv i hans hände. Nä usch. Här såg man tydligt hur han resonerar. Hemskt beteende
Det jag lurar på är om han ens har fixat betygen. Typisk en sådan människa som fuskar och hyr in någon som gör högskoleprovet.

Håller med, skulle inte vilja ha ha med kniv i näven kring mig.
Citera
2022-03-04, 15:53
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModelX
Karim, vilken skam för läkarkåren.
Jag är helt säker på att han fuskade på högskoleprovet och säkerligen andra prov.
Hoppas han blir avskedad.
Såg att du tänkte likadant efter jag skrev. Hoppas varje sjukhus i SE vägrar anställning.
Citera
2022-03-04, 17:27
Medlem
Tyckte det var kul att #3 hade noll insikt över att de försökte hinta till honom vad han skulle säga. Kändes uppenbart att det de ville höra var "Det var dumt, jag ber om ursäkt" men det nådde inte fram till honom. Mycket märkligt med människor som inte lyckas fiska fram någon ödmjukhet inom sig.

Enligt någon intervju på nätet har läkaren gått utbildningen i Gdansk. Är det betydligt lättare att komma in där än i Sverige?
Citera
2022-03-04, 18:01
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdyme
Tyckte det var kul att #3 hade noll insikt över att de försökte hinta till honom vad han skulle säga. Kändes uppenbart att det de ville höra var "Det var dumt, jag ber om ursäkt" men det nådde inte fram till honom. Mycket märkligt med människor som inte lyckas fiska fram någon ödmjukhet inom sig.

Enligt någon intervju på nätet har läkaren gått utbildningen i Gdansk. Är det betydligt lättare att komma in där än i Sverige?

Ja, det är lättare att komma in i Polen, man behöver inte samma höga resultat som i Sverige för att komma in.
Citera
2022-03-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Såg att du tänkte likadant efter jag skrev. Hoppas varje sjukhus i SE vägrar anställning.

Han verkar va IQ badboll.
En kirug tillhör ofta den del av befolkning med som anses ha högre intelligens.
Men det blir väl såhär när man sänker intagningskraven och kvoterar in folk från orten.
Citera
2022-03-04, 21:58
Medlem
Knotknets avatar
Förutom att Karim är en jävla idiot så måste han vara så jävla korkad när han tror att militär utbildning är en 100%-ig egoutbildning.

Jag har aldrig sett någon bete sig sämre i ett TV-program någonsin.
Citera
2022-03-04, 23:07
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Förutom att Karim är en jävla idiot så måste han vara så jävla korkad när han tror att militär utbildning är en 100%-ig egoutbildning.

Jag har aldrig sett någon bete sig sämre i ett TV-program någonsin.

Instämmer. Det har säkert ingenting att göra med att han är "blatte". As bright as they come...
Citera
2022-03-04, 23:07
Medlem
dialektikers avatar
Kollar lite på förra säsongen och jämför deltagarna med denna.
De var ju extremt mycket skarpare OCH sympatiska förra säsongen.

Denna säsongs bleka skara deltagare till gymägare, lastgammal politiker, pt:s, skötare inom psykiatrin, studenter och affärsutvecklare osv. ter sig totalt färglösa, utan karisma och ointressanta jämförelsevis.
Var det två tvillingbröder med kala huvuden och skägg som brottades med varandra, detta avsnitt?

Sven 33 år-boxare (som kanske har lite mer att komma med) ser särdeles osympatisk ut.

Bögen är trist.

Gymägare Kristian med skalad knopp och mörkt skägg = trist.

Den äldre politikern tråkig, färglös (kommer åka ut snart).

Och resten ännu mer färglösa och osynliga.

Har de tagit in så hopplöst ointressanta, färglösa personer (som inte kan leva upp till de här utmaningarna) för att PAM ska kunna gasta på dem???
Hon var inte i närheten att gasta så mycket förra säsongen.

Det blir då inte lika trovärdigt "att det är såhär det går till" när SOG-instruktörerna är olika mot olika kullar.

Då blir det tv-mässigt. De borde ju inte vara skillnad på hur SOG hanterar och beter sig olika, eller?
Eller blir SOG-operatörer mer förbannade om de tycker de har tråkigare rekryter till deras utbildning?

Nä, TV-mässigt! Tråkigare övningar än förra säsongen också.

Årets deltagare:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/47KXke/elitstyrkans-hemligheter-2022-i-tv4-har-ar-alla-deltagare

Förra årets deltagare:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Elitstyrkans_hemligheter

14 Madeleine Vall Beijner 36
10 Max Giovanni Pisano 25
3 Robin Gustafsson 19
5 Lukas Svärd 39
6 David Lavröd 28
11 Pontus Josefsson 27
2 Ali Yusefi 25
7 Anna-Lee Markstedt 43
1 Rebecka Sundell 30
16 Marcus Brandt 40
4 Kristoffer Ahlin 48
13 Anthony Yigit 28
12 Thomas Elengård 53
8 William Thorén 26
15 Emma Vånemo 34
9 Hampus Wenklo 31
17 Fredrik Johansson 46
18 Elin Härkönen 26

(Många sympatiska, skarpa bland dessa till skillnad från årets.)
Senast redigerad av dialektiker 2022-03-04 kl. 23:26.
Citera
2022-03-04, 23:14
Medlem
dialektikers avatar
Den enda som jag rakt av tycker har lite karisma årets säsong (och som man känner kan ha en del att ge) är ju negressen Susan Karuiki, thaiboxaren.

Eller ser ni potential i någon mer?

(Brandmans-kvinnan kanske också då.)

Edit: Hm, de kanske har tagit in så många avslagna män för de vill ha en kvinna som vinner i år, kom jag på nu?
Senast redigerad av dialektiker 2022-03-05 kl. 00:11.
Citera
2022-03-05, 01:23
Medlem
C.H.Ts avatar
Karim va orolig för hur han skulle vinklad i klippningen... Ja det tro fan det😂
Citera
2022-03-05, 04:26
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Helt makalöst kaxiga och spydiga. Framstår ju som tvättäkta psykopater. Märks att de vill göra bra tv, sjukt överdrivet.

Hoppas innerligt att inte verkligheten ser ut så och man behandlar människor som slavar.

Helt ofattbart att ens utsätta sig för denna tortyr.

Man bryter ner för att kunna bygga upp det på det sättet man vill ha det.

Kandidaterna gör i princip vad som helst för att få bära vissa förbandstecken, för i deras värld så signalerar dessa tecken "Flytta på er jädra flygjäsbagare - här kommer eliten". Det är nog svårt att förstå för människor som inte själva befunnit sig där - man tar tacksamt emot all hunsning, skit och liknande för att det är ett steg på vägen mot slutmålet.

Been there - done that.
Citera
2022-03-05, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
Karim va orolig för hur han skulle vinklad i klippningen... Ja det tro fan det😂
Hahaha eller hur. Var snarare en tydlig vinkel på honom hela tiden. Särskilt hans total omogna uttalande i skrubben. Undra vad hans ursäkt är nu... Skulle vilja höra vad han har att säga nu om detta😂😂😂.

Försöker allt jag kan förstå att han är KIRURG, det är helt vansinne!! Skulle aldrig lägga mitt liv i hans händer. Har han ens en anställning, vart jobbar han??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in