Citat:
Ursprungligen postat av
HRT
Jo Putin som betalar din lön säger att han är Nazist det låter lite konstigt med tanke på att han är Jude
Du själv påstår att han är Hitler inspirerad för att han vill närma sig väst
Jag svarar inte dig någon mer gång du är luft för mig jävla rysstroll
Blir lite väl låg nivå på diskussionen när man vräker ur sig "rysstroll" i var och varannan mening, anser du inte det själv? För vilken sund och intellektuell människa framstår du ju bara som någon indoktrinerad NPC-typ som tycker att minsta annorlunda åsikt från svensk mainstream-medias narrativ är "rysstroll". Nu säger jag inte att du är en idiot, men det är i alla fall intrycket man får från dina inlägg.
Jag vill gärna se en källa på att Putin menat Ukrainas president är nazist, snarare syftar man ju på Azovbataljonen och den består ju de facto av nazister, så det är mer av ett "guilt by association".
Sen är det ju bara trams och propaganda från Putins del men han använder ju bara exakt samma retorik som folk här i Sverige och Västvärlden gör. Hur många gånger har liksom inte folk kallat de som fört fram någon form av kritik mot invandringspolitiken för just "nazister"? Så här är folk inte ett dugg bättre men blir nu upprörda för att Putin använder samma metoder, det är smått bisarrt.