Citat:
Wow! Är ni seriösa?
Detta är bara en show som visserligen har drabbat några civila.
Det är något annat på gång.
Inte en chans att det skulle vara "Allt" Ryssland har att komma med!
Det farligaste i krig är att underskatta Fienden.
Och nej, Ryssland har inte underskattat Ukraina menar jag då!
Ukrainas president är korrupt och med i hela iden ifrån rysslands håll garanterat!
Man samlar ju i detta nu på sig lite extra vapen ifrån Nato länderna. Skitsmart utav Ryssland. Då nato länderna får mindre av sina vapen.
Ryssland har inte dragit på sig omvärldens hat för ingenting. För det här lilla, är ni så Naiva på riktigt ???
Och då talar jag om självklart utan att använda sig utav både atombomber och Vaccum bomber och säkert fler som jag inte känner till.
Tror ni på riktigt att Ukrainas President stannade kvar i kampen för att när som helst dö? Och helt plötsligt "outar" Sverige?
Ni måste vara blinda. Det är ett fullskaligt Europeiskt krig på gång. Vi ser bara inte vad deras drag är! Just nu är det "pojkscouterna på 6 år" som leker runt lite.
Jag har inga källor på mina påståenden, förutom att Ryssland inte skulle dra på sig omvärldens hat för att ev förlora mot Ukraina!
Detta är bara en show som visserligen har drabbat några civila.
Det är något annat på gång.
Inte en chans att det skulle vara "Allt" Ryssland har att komma med!
Det farligaste i krig är att underskatta Fienden.
Och nej, Ryssland har inte underskattat Ukraina menar jag då!
Ukrainas president är korrupt och med i hela iden ifrån rysslands håll garanterat!
Man samlar ju i detta nu på sig lite extra vapen ifrån Nato länderna. Skitsmart utav Ryssland. Då nato länderna får mindre av sina vapen.
Ryssland har inte dragit på sig omvärldens hat för ingenting. För det här lilla, är ni så Naiva på riktigt ???
Och då talar jag om självklart utan att använda sig utav både atombomber och Vaccum bomber och säkert fler som jag inte känner till.
Tror ni på riktigt att Ukrainas President stannade kvar i kampen för att när som helst dö? Och helt plötsligt "outar" Sverige?
Ni måste vara blinda. Det är ett fullskaligt Europeiskt krig på gång. Vi ser bara inte vad deras drag är! Just nu är det "pojkscouterna på 6 år" som leker runt lite.
Jag har inga källor på mina påståenden, förutom att Ryssland inte skulle dra på sig omvärldens hat för att ev förlora mot Ukraina!
Fast att Putin gör sig själv till åtlöje inför öppen ridå i en stor masterplan, det har jag svårt att se att han har tillräckligt med självdistans för att göra……
Däremot lär ju Ryssland sluta som vinnare till slut, men detta hade han knappast räknat med.
Efter walk-in övertagandet av Krim tänkte han smälla lite smällare 🧨 och promenera in med lite folk, så trodde han att Ukrainarna skulle förråda presidenten, men tvärt om, de är trötta på mobbaren i norr.
Hans hot med kärnvapen om något tyder väl på att han är pressad och överrumplad