Citat:
Ursprungligen postat av
MOPspanaren
Ok, här svarade du på min fråga alltså..
Här får du stora bekymmer...
Kommer Söderström så sent som 23:30 får du ännu större problem..
Tänk att LJ hör skotten(23:19) och ser en man springa förbi honom (23:19:30)
Tänk sedan att LJ kanske väntar ett lite tag...(se punkt 1)
Tänk sedan att när han väl springer, så stöter han på Yvonne N. och Ahmed Zahir längst upp i trappan.
Dessa två tar sig redan ned för trappan och möter poliserna från piket 3230.
Säg att detta är 4:30 minut efter att LJ såg GM springa förbi 23:19:30, således alltså 23:24:00
Se nu vad tokigt det blir
Om Söderström har rätt och är på plats 23:30 och piketen kommer straxt därefter...
De lämnar piketen springer in och stöter på Yvonne N. med sällskap 23:30:30
Det diffar på 6:30 minut som behöver förklaras med:
1. LJ väntar i nästan 7 minuter innan han springer efter.
2. YN kan omöjligt ha sett GM som den springande mannen och 45 sekunder senare möta LJ
"Trams skräp och förklarar inte mina påståenden".
Så låter det genast, från de helvetes Dödsmobbare som avskyr att folk säger sanningar. Sicken svensk trash!
Alltså: För de som inte är helt hjärndöda vid det här laget borde detta vara uppenbart, sen ett antal veckor.
Några tänkande personer begärde ut olika befintliga ex. av Kopior av LAC banden.
Enkel analys gav sedan, att en eller flera inom den korrumperade sv. staten hade utfört manipulationer i smb med att "originalbanden" kopierades av.
Med andra ter det sig idag, som att " ingångsvärden" i hela mordutredningen var (och förblev) ordentligt missledande.
Hur många i detta rike bryr sig idag, över att palmeutredningen därigenom blev ett totalt fiasko? Fem...eller tio?
Ex.vis åtalet mot CP byggde på, att mordet skedde kl 23.21.30. Bara därför att åklagarna "trodde detta". Vad trodde sedan domstolarna?
Betr. Pkom Söderströms kritik mot tidsutsagorna, liksom att du nu vill polemisera om tider fram emot 23.30 säger jag: allt är historia nu - inget relevant lär bli offentliggjort.
Därför att ingen längre bryr sig, kan jag anta.