En 30-årig fd. skådespelerska, från en app. Söt med ganska kort hår, relativt smal kropp och närmast enorma bröst. Trevlig, lite barnslig med en egenartad ekivok aura.
Hem till henne efter jobbet, ganska sent på kvällen. Väl i hennes lägenhet blir jag serverad vin och bekantar mig med hennes katt.
Vi sitter på soffan. När jag har slutat leka med hennes katt tar det inte lång tid innan jag leker med hennes bröst, riktigt stora, nästan lite för perfekta. Riktiga? Vem vet. Jag kysser dem, suger på dem, och det tar inte lång tid förens jag migrerar ner till hennes fitta och går lös även där. Hennes stringtrosor åker av och knullet är i full gång, inledningsvis med missionären, men givetvis snart den personliga favoriten doggy. Det blir ganska friskt, men ändå för det mesta vaniljsex. Katten agerar åskådare.
Snart förflyttar vi oss till sovrummet. Jag har redan välsignat henne en gång vid det här laget, ståendes med henne sittandes på golvet, en vit gåva i hennes mun. Hur som helst kan vi nu med katten ute ur bilden börja fokusera på det viktiga, och jag börjar genast bearbeta hennes mycket mjuka och välkomnande tvåa, som huserar både ett och två fingrar. Smärtfritt för henne och glädjefyllt för mig. Soldaten går in och gör analsexet en verklighet. Snart kommer jag ytterligare en gång.
Lite senare är vi återigen på soffan. Hon suger av mig, som mest tre av fem solar, och ger mig ett boobjob med sina stora bröst. Givetvis alltid trevligare i teorin än praktiken. Lite ytterligare knull senare och jag ger henne en tredje avslutande välsignelse, återigen i hennes mun.
Det är sent, långt efter midnatt. Jag tackar nej till att sova över och tar en taxi hem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Absolut. Men börjar man försöka tvinga i sin dejt alkohol, och tjatar sig till sex, så rör man sig i en zon där det kan bli problematiskt. Väldigt osexigt också. Om man är kåt och villig så behövs det ingen alkohol.
Tvingar aldrig i någon alkohol. Sen blir det oftast en-två drinkar, inte mer. Extremt ovanligt att jag eller tjejen blir ordentligt full, utan rör sig i regel om en behaglig salongsberusning.