Två nya ligg på samma dag och en nära-skjuter-ingen-hare episod.
Ligg 82 för året och nionde för augusti. En lång, smal och snygg 32-åring från en app med långt hår. Mycket social med ett konstant leende. Framstår som mycket öppensinnad.
Vi träffas på eftermiddagen för drinkar, promenad och hem till mig i vanlig ordning. Hon ville först inte följa med in, men jag lyckas få med henne. Trots att hon slagit mig som så öppen (och antagligen ett lätt ligg) verkar det som att hon har bestämt sig för att vi inte ska ligga, kanske då hon letar efter något seriöst. Vi kysser varandra och har mycket fysisk beröring, men trots allt detta blir det inget ligg. Vi klänger på varandra och är närgångna, fram och tillbaka mellan soffan och sängen, men hon ger mig inte tillgång till hennes fitta. Suck.
Det ser mörkt ut. Mina försök att kåta upp henne och få till ett ligg tycks vara förgäves. Men det finns ljus i tunneln. Efter ytterligare lite kramandes i sängen är min soldat hård, och jag låter henne känna soldatens konturer genom mina byxor. Hon vill inte släppa taget. I nästa stund låter jag soldaten komma ut i det fria, otroligt hård efter att så länge ha teasats av hennes fasoner, och hon kan inte hejda sig från att börja smeka den i all sin prakt, och börjar snart omsorgsfullt suga av den i vad som blir ett fyra av fem (!) solars blåsjobb. I nästa stund åker hennes kläder av och vi ingår ett passionerat knull efter lite initialt oralarbete från mig, först med missionären och sedan doggy. All spänning och dålig stämning som byggts upp under tiden hon nekat mig sex gör det så mycket mer fantastiskt, laddat och äkta, känslor som får mig att känna mig som en oerfaren tonåring igen. Jag känner mig levande.
Senare samma kväll har jag sedan tidigare bestämt träff med en annan tjej, i vad som blir ligg 83 för året och det tionde för augusti. En snyggsöt 23-åring jag hade raggat upp på stan ett par dagar tidigare, som hade varit mycket entusiastisk om att träffa mig. Mycket vacker, smal och modemedveten. Normallång med långt hår. Trevlig, jordnära med en varm personlighet.
När hon säger att hon först kan träffas en timme efter bestämd tid undrar jag om hon kommer komma överhuvudtaget, och jag förblir skeptisk. Väl när tidpunkten för att träffas är kommen svarar hon inte på meddelande, och först efter några minuter visar det sig att hon trots allt har kommit.
Drink, promenad och hem till mig. Vi har fantastisk kemi och allt går som på räls. Väl hos mig blir det dans, ytterligare drinkar och givetvis snabbt ett knull. Hennes tajta, smala kropp kombinerad med hennes fina bröst och rumpa får min soldat riktigt hård och i god form för en lång session passionerat sex. I vanlig ordning blir det doggy, missionären och ridning, bland annat, och det tar inte lång tid förens jag intar hennes tvåa först oralt men sedan med soldaten för att ta hennes anala oskuld. Det känns fantastiskt att trycka på henne i tvåan bakifrån. Då hon verkar vara öppen till nästan vad som helst tar vi även spontant en del porriga nakenbilder, något hon inte alls verkar ha något problem med. Jag avslutar med att lägga min sats över hennes ansikte.
Då det är ganska sent och hon inte hinner hem så sover hon över. Följande morgon vaknar vi tidigt och har ytterligare sex, och snart är vi igång med att ta ytterligare nakenbilder. Det blir mer och mer vågat, och snart är hon ute och poserar helnaken på min balkong. Det är ljust ute och det är stor risk att någon kan se oss, men att få se hennes vackra nakna kropp blottad helt i morgonljuset kåtar upp mig något otroligt. Det blir både artistiska foton som visar hennes vackra former och lite mer perverst som när hon salivrikt suger av mig eller när jag har mitt finger intryck i hennes tvåa samtidigt som hon särar på skinkorna.
En stund senare, ytterligare en vit sats över hennes ansikte och en komplimang för min soldat senare får hon ge sig av. En fantastisk tjej som jag hoppas får träffa igen.
Följande dag lyckas jag ragga upp en 24-årig tjej, småsöt med stora fantastiska bröst, till en promenad. Jag lyckas, trots att hon inte alls är typen för spontanligg, få henne att följa med mig in och vi blir snart fysiskt närgångna och kastar oss snart i sängs och får av oss kläderna. Lite smekande och oralsex från mig senare och det tar tvärstopp. Hon har ändrat sig.
Det känns inte rätt. Jag tittar på henne.
Jag vill lära känna dig bättre först. Suck. Kort och gott blir det ett abrupt slut på ligget utan att soldaten får komma in i henne. Jag tar besviket snabbt farväl utan att ta hennes kontaktuppgifter.
Nåja, det kan inte gå varje gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Härligt att höra att du fortfarande ligger i!
En miss med högtalaren, musik vill man ju helst ha när man ska knulla på hotell. Men du verkar ju mest vara en hemmaliggare så det kan nog förklaras med orutin.
I värsta fall kan man ju spela upp musik genom mobilen, men det låter inget vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Är du säker på att det var kiss som skvätte? Jag vet inte, men de gånger det har hänt mig så har det inte varit kissigt. Det som har skvätt då har liksom sett lite annorlunda ut. Och luktat och smakat på annat sätt. Jag gillar inte riktigt fontäner, för mig känns de inte så mycket. Det blir mest liksom bara blött. Och det här med vätan, va. Jag är verkligen inte den som är den och wet kan vara kul ibland. Men i sängen? Rly? Eller har du något bra madrasskydd du kan tipsa om? Har du kanske ett sådant där galonartat skydd som brukar finnas på vårdsängar?
Säkerligen är det kiss inblandat, även om det kanske inte enbart är kiss.
Och min säng är väl vad man kan kalla fördärvad vid det här laget. Jag får lita på min arsenal av rengöringsprodukter för att konstant ta bort diverse kroppsvätskor från olika sorters ytor i min lägenhet.