Citat:
Ursprungligen postat av
saurkraut
Skillnad på att ha blivit polisanmäld någon gång och att bli det upprepade gånger.
Tvärtom är faktumet att jag haft ONS med hundratals tjejer utan några som helst problem snarare bevis på att mitt beteende uppenbarligen inte är problematiskt. Fallet där jag blivit polisanmäld har varit baserat på felaktiga uppgifter, vilket är varför det släpptes och jag aldrig har blivit dömd eller ens åtalad för något.
Vad du än gör för aktivitet med ett tillräckligt stort antal människor så kommer extrema fall uppstå. Detta är vad vi kallar anomalier.
ett flertal akter som du beskriver i dina små berättelser är att betrakta som någon form av gråzons‐sex. Vissa saker kan absolut ses som övergrepp, vilket du inte verkar förstå.
Jag har knappast legat med ett hundratal personer men iaf uppemot ca 50 och har aldrig blivit anmäld. Har absolut träffat på en del som är lite smågalna men har ändå aldrig blivit anklagad för något.
Falska polisanmälningar är (förutom här på flashback) i själva verket väldigt ovanliga och oftast om det förekommit en polisanmälning så är det sällan någon rök utan eld.
OBS, jag är övertygad om att du är ett sorgligt troll. Men dina små berättelser kan tyvärr påverka någon att tro att det är såhär man ska bete sig som man för att få ligga.