En 28-åring. Inte riktigt säker på vad hon jobbar med. Något sötsnygg med okej kropp. Trevlig på ett nedtonat sätt, ganska öppensinnad.
Vi träffas på kvällen och ger oss av till ett av mina stammisställen. Hon är ganska uppklädd, som för en dejt.
Tanken är att vi ska ta ett glas vin, men det visar sig att hon inte vill dricka ikväll. Hon dricker vanligtvis mycket sällan, och framförallt inte om hon jobbar dagen efter. Inte bra, tänker jag, men vad kan man göra. Vi beställer båda alkoholfritt och har en ganska trevlig, om än något lite för allvarlig, konversation om hennes liv och framtiden. Hon pratar om hur hon hade varit i tankar om att gifta sig med sitt ex, men att det blev för mycket press och att det hade tagit slut. Nu letas det pojkvän, något seriöst. Jag känner mig som terapeut när jag sitter och låter mig analysera hennes livssituation över bordet.
Nej, nu måste något hända.
Vi drar, säger jag, och vi ger oss snart av från krogen. Min idé var att gå på promenad, men när vi kommer ut påminns vi om hur kallt och mörkt det är.
Du kan ju smaka på ett vin, i alla fall? Bara ett smakprov. Vi ger oss direkt av mot min lägenhet, och hon följer med in utan att tveka, trots hennes seriösa framtoning och nyktra tillstånd.
Väl hos mig blir det, förutom ett litet smakprov på ett Chardonnay, musik och dans. Utan någon alkohol känns det en smula mer krystat än vanligt, men hon är med på noterna.
Vi kommer in på ämnet träning vilket sedan rör sig mot yoga. Metoden jag använt flera gånger på sistone.
Snart är hon i sängen på knäna, böjd framåt med sin rumpa framhävd. Den fysiska kontakten mellan oss ökar mer och mer.
Snart sitter vi båda i sängen och växlar en kyss. Hon blir osäker, men jag lugnar ner henne.
Vi kysser varandra djupare och med mer intensitet, och snart åker min hand ner över hennes trosor. Jag känner hur våt hon är genom trosorna, och för därefter in min hand innanför och börjar fingra henne.
Snart är hon helnaken i min säng. Jag kysser hennes bröst, hennes mage och börjar sedan omsorgsfullt slicka hennes fitta. Hon ställer sig på alla fyra innan jag äntrar henne i doggy, i vad som blir ett vaniljknull beståendes av doggy, missionären och ridande. Jag pullar henne tills hon inte kan ta mer, varefter hon ligger utslagen i min säng.
Då hon inte vill ta satsen i ansiktet eller munnen får jag nöja mig med att stimulera mig själv till klimax samtidigt som jag hånglar med hennes etta och tvåa.
Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Nu var ju min poäng mer att du själv har beskrivit akter som i juridisk mening faktiskt ses som övergrepp.
Har för mig t.ex. att du skrivit nåt liknande som att "hon inte vill bli sprutad i ansiktet men jag gjorde det ändå".
Det viktiga är ju samtycke eller brist på samtycke. Det är generellt mycket tydligt om någon inte vill ha sex, eller inte är intresserad av en specifik sexakt.
Man måste kunna läsa av signaler och ha en konstant kommunikation.