2022-02-13, 08:04
Medlem
I natt fick jag äntligen smaka dubbelmacka. Helt underbart och extra skönt eftersom jag inte haft sex med någon kille i år utan bara med tjejer. Sjukt skönt att fyllas av två kukar och att bli sprutad av båda i båda hålen. Jag vet inte hur många gånger jag kom.
Citera
2022-02-13, 08:25
Medlem
saurkrauts avatar
Legat med fyra tjejer i helgen, dock bara två nya.

En 27-åring som jobbar i back office för någon bank. Småsöt och alldaglig. Långt hår, smal.

Vi träffas på eftermiddagen. Hon är ganska tystlåten, antagligen lite nervös. Jag funderar nästan på att avbryta vår träff och lämna henne då konversationen är ganska tråkig, men jag ger det ett försök.

Hur som helst, ett par drinkar, hem till mig och ett enkelt GB Sandwich vaniljligg. Ett helt godkänt knull med akrobatiska inslag, en del munknullande och pullande, antagligen det bästa sexet hon upplevt. Soldaten glider in i hennes back office, men det visar sig att ringmuskeln är för tajt, och det blir inte mer med det. Avslutar med att välsigna henne i ansiktet.

Nästa tjej. En 27-åring som jobbar som assistent till en VD eller liknande, lite osäker på vilken typ av företag det rör sig om. Hon är snyggsöt, relativt smal, med goda former. Trevlig och jordnära. Har ett barn sen tidigare.

Vi träffas på kvällen. Hon är elegant klädd, med tajta kläder som sexigt framhäver hennes kropp. Det är hennes 27:e födelsedag, men ändå har hon valt att spendera kvällen med mig, en främling. Intressant, framförallt då hon framstår som ganska social i naturen. Rätt val, hur som helst.

Födelsedagstjejen får en drink och leds snabbt därefter till min lägenhet. Där blir det via dans mer och mer fysiskt och, efter några om och men, ett knull, även detta ett vaniljknull av den trevligare sorten. Mest doggy, men även missionären och ridande. Jag pullar henne så det skvätter ut rikligt i min säng. Jag slickar hennes tvåa intensivt, mycket till hennes upphetsning, men det blir inte mer tvåan än så. Även denna gång blir det ett avslut med en ordentlig vit vintersats över ansiktet och munnen, samtidigt som jag fingrar henne i tvåan. Hon sväljer, naturligt.

Vad mer kan man önska sig till födelsedagen än en stor vit välsignelse från saurkraut?

Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Så otippat är det nog inte Här är ju 2 st i allafall som ligger med varandra som skrivit.

Dessa två är till min kännedom inte i min målgrupp.

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag har knappast legat med ett hundratal personer men iaf uppemot ca 50 och har aldrig blivit anmäld. Har absolut träffat på en del som är lite smågalna men har ändå aldrig blivit anklagad för något.

50? Återrapportera när du legat med minst 500.

Citat:
Ursprungligen postat av AvanzaZero
jag gissar att sauerkraut tycker att det är lika kul att se den socialdemokratiska avundsjukan till hans dokumentationer

Det var inte originalsyftet, men visst, fel har du inte.

Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1335
Jag har faktiskt en fråga till dig, saurkraut. När du har så mycket oförberett analsex med tjejerna får du inte rätt mycket bajs på kuken och fingrarna? Även förberett analsex leder ju rätt ofta till lite olyckor ...

I regel brukar jag sluta om det visar sig vara för bajsigt i ändtarmen, men oftast finner jag att det inte är det.

Kort och gott, när man får bajs på fingrarna eller soldaten är det en signal att dra sig tillbaka. Kiss för all del, men bajs är inget som får det att rycka i tältet.
Citera
2022-02-13, 12:27
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvanzaZero
Tror du på allvar att glögg och gymnasielärare inte finns utanför sverige? alltså på riktigt riktigt? stackars lilla sosse

Välkommen till Flashback. Det hjälper inte att du försöker förolämpa(?) mig. Din teori är tunn.

Det kan råda sommartemperaturer i Stockholm i september, och att använda försvenskade engelska uttryck är supervanligt i Sverige.

Så oavsett var saurkraut håller till så är just dina argument väldigt svaga.
Citera
2022-02-13, 12:51
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut

50? Återrapportera när du legat med minst 500.

Nu var ju min poäng mer att du själv har beskrivit akter som i juridisk mening faktiskt ses som övergrepp.
Har för mig t.ex. att du skrivit nåt liknande som att "hon inte vill bli sprutad i ansiktet men jag gjorde det ändå".
Citera
2022-02-13, 13:56
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
I natt fick jag äntligen smaka dubbelmacka. Helt underbart och extra skönt eftersom jag inte haft sex med någon kille i år utan bara med tjejer. Sjukt skönt att fyllas av två kukar och att bli sprutad av båda i båda hålen. Jag vet inte hur många gånger jag kom.

Bra för dig att du är nöjd men hur hittar man två killar till det . Kan ju inte vara lätt?😀
Citera
2022-02-13, 22:39
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Grattis! Vad är bättre än att ge en kvinna njutning.
Citera
2022-02-14, 08:46
Medlem
saurkrauts avatar
En 28-åring. Inte riktigt säker på vad hon jobbar med. Något sötsnygg med okej kropp. Trevlig på ett nedtonat sätt, ganska öppensinnad.

Vi träffas på kvällen och ger oss av till ett av mina stammisställen. Hon är ganska uppklädd, som för en dejt.

Tanken är att vi ska ta ett glas vin, men det visar sig att hon inte vill dricka ikväll. Hon dricker vanligtvis mycket sällan, och framförallt inte om hon jobbar dagen efter. Inte bra, tänker jag, men vad kan man göra. Vi beställer båda alkoholfritt och har en ganska trevlig, om än något lite för allvarlig, konversation om hennes liv och framtiden. Hon pratar om hur hon hade varit i tankar om att gifta sig med sitt ex, men att det blev för mycket press och att det hade tagit slut. Nu letas det pojkvän, något seriöst. Jag känner mig som terapeut när jag sitter och låter mig analysera hennes livssituation över bordet.

Nej, nu måste något hända. Vi drar, säger jag, och vi ger oss snart av från krogen. Min idé var att gå på promenad, men när vi kommer ut påminns vi om hur kallt och mörkt det är.

Du kan ju smaka på ett vin, i alla fall? Bara ett smakprov. Vi ger oss direkt av mot min lägenhet, och hon följer med in utan att tveka, trots hennes seriösa framtoning och nyktra tillstånd.

Väl hos mig blir det, förutom ett litet smakprov på ett Chardonnay, musik och dans. Utan någon alkohol känns det en smula mer krystat än vanligt, men hon är med på noterna.

Vi kommer in på ämnet träning vilket sedan rör sig mot yoga. Metoden jag använt flera gånger på sistone.

Snart är hon i sängen på knäna, böjd framåt med sin rumpa framhävd. Den fysiska kontakten mellan oss ökar mer och mer.

Snart sitter vi båda i sängen och växlar en kyss. Hon blir osäker, men jag lugnar ner henne.

Vi kysser varandra djupare och med mer intensitet, och snart åker min hand ner över hennes trosor. Jag känner hur våt hon är genom trosorna, och för därefter in min hand innanför och börjar fingra henne.

Snart är hon helnaken i min säng. Jag kysser hennes bröst, hennes mage och börjar sedan omsorgsfullt slicka hennes fitta. Hon ställer sig på alla fyra innan jag äntrar henne i doggy, i vad som blir ett vaniljknull beståendes av doggy, missionären och ridande. Jag pullar henne tills hon inte kan ta mer, varefter hon ligger utslagen i min säng.

Då hon inte vill ta satsen i ansiktet eller munnen får jag nöja mig med att stimulera mig själv till klimax samtidigt som jag hånglar med hennes etta och tvåa.

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nu var ju min poäng mer att du själv har beskrivit akter som i juridisk mening faktiskt ses som övergrepp.
Har för mig t.ex. att du skrivit nåt liknande som att "hon inte vill bli sprutad i ansiktet men jag gjorde det ändå".

Det viktiga är ju samtycke eller brist på samtycke. Det är generellt mycket tydligt om någon inte vill ha sex, eller inte är intresserad av en specifik sexakt.

Man måste kunna läsa av signaler och ha en konstant kommunikation.
Citera
2022-02-14, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thiakher
Bland alla sjukt avtändande löjliga ord en man kan kalla sin kuk var detta det i särklass värsta. Skulle bli torr som mjöl om mitt ligg sa så.
Att kalla sitt könsorgan för något lustigt smeknamn är sjukt töntigt och avtändande oavsett kön på personen som gör det
Citera
2022-02-14, 16:37
Moderator
Maviels avatar
Citat:
En 28-åring. Inte riktigt säker på vad hon jobbar med. Något sötsnygg med okej kropp. Trevlig på ett nedtonat sätt, ganska öppensinnad.

Vi träffas på kvällen och ger oss av till ett av mina stammisställen. Hon är ganska uppklädd, som för en dejt.

Tanken är att vi ska ta ett glas vin, men det visar sig att hon inte vill dricka ikväll. Hon dricker vanligtvis mycket sällan, och framförallt inte om hon jobbar dagen efter. Inte bra, tänker jag, men vad kan man göra. Vi beställer båda alkoholfritt och har en ganska trevlig, om än något lite för allvarlig, konversation om hennes liv och framtiden. Hon pratar om hur hon hade varit i tankar om att gifta sig med sitt ex, men att det blev för mycket press och att det hade tagit slut. Nu letas det pojkvän, något seriöst. Jag känner mig som terapeut när jag sitter och låter mig analysera hennes livssituation över bordet.

Nej, nu måste något hända. Vi drar, säger jag, och vi ger oss snart av från krogen. Min idé var att gå på promenad, men när vi kommer ut påminns vi om hur kallt och mörkt det är.

Du kan ju smaka på ett vin, i alla fall? Bara ett smakprov. Vi ger oss direkt av mot min lägenhet, och hon följer med in utan att tveka, trots hennes seriösa framtoning och nyktra tillstånd.

Väl hos mig blir det, förutom ett litet smakprov på ett Chardonnay, musik och dans. Utan någon alkohol känns det en smula mer krystat än vanligt, men hon är med på noterna.

Vi kommer in på ämnet träning vilket sedan rör sig mot yoga. Metoden jag använt flera gånger på sistone.

Snart är hon i sängen på knäna, böjd framåt med sin rumpa framhävd. Den fysiska kontakten mellan oss ökar mer och mer.

Snart sitter vi båda i sängen och växlar en kyss. Hon blir osäker, men jag lugnar ner henne.

Vi kysser varandra djupare och med mer intensitet, och snart åker min hand ner över hennes trosor. Jag känner hur våt hon är genom trosorna, och för därefter in min hand innanför och börjar fingra henne.

Snart är hon helnaken i min säng. Jag kysser hennes bröst, hennes mage och börjar sedan omsorgsfullt slicka hennes fitta. Hon ställer sig på alla fyra innan jag äntrar henne i doggy, i vad som blir ett vaniljknull beståendes av doggy, missionären och ridande. Jag pullar henne tills hon inte kan ta mer, varefter hon ligger utslagen i min säng.

Då hon inte vill ta satsen i ansiktet eller munnen får jag nöja mig med att stimulera mig själv till klimax samtidigt som jag hånglar med hennes etta och tvåa.

Det viktiga är ju samtycke eller brist på samtycke. Det är generellt mycket tydligt om någon inte vill ha sex, eller inte är intresserad av en specifik sexakt.

Man måste kunna läsa av signaler och ha en konstant kommunikation
.

Absolut. Men börjar man försöka tvinga i sin dejt alkohol, och tjatar sig till sex, så rör man sig i en zon där det kan bli problematiskt. Väldigt osexigt också. Om man är kåt och villig så behövs det ingen alkohol.
Citera
2022-02-14, 20:22
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Absolut. Men börjar man försöka tvinga i sin dejt alkohol, och tjatar sig till sex, så rör man sig i en zon där det kan bli problematiskt. Väldigt osexigt också. Om man är kåt och villig så behövs det ingen alkohol.
Detta är ju så sant som det bara kan bli. Sex och alkohol hör inte ihop med automatik, även om alkohol inte automatiskt utesluter sex. Väldigt osexigt med tjat, drogande, alkohol om inte båda tycker sådant här ihop med sex.

Som sagt - är man kåt och villig så behövs definitivt ingen alkohol och det blir dessutom betydligt bättre sex utan alkohol!
Citera
2022-02-14, 21:44
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Man måste kunna läsa av signaler och ha en konstant kommunikation.

Och när någon säger att hon inte vill att du ska göra en viss sak och du gör det ändå (vilket du tidigare har beskrivit) så är det en tydlig överträdelse av just samtycke.
Citera
2022-02-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurovision4ever
Grattis... vad var det för killar du "hitta"??

Egentligen inga jag hittade. Två killar jag strulat med innan. De delar studentlägenhet och bjöd mig på efterfest bar vi tre. Vi började strula och knulla men sen frågade jag om de inte kunde köra mig dubbelt. De var inte helt med på noterna först men efterhand så gav det ena det andra och plötsligt satt jag och red medan en av killarna bad mig sitta stilla så han kunde komma till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in