Citat:
Ursprungligen postat av
brasnyggman
Är du störd eller bara fjortis? Det är ju fan gubblemmen jag vill diskutera. Om Dumpen är laglig eller ej skiter jag i bara gubbarna avslöjas, därav att jag inte tycker det juridiska hör hemma i tråden
Tråden heter "Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på ny sajt" och då borde rimligtvis alla frågor ingå. Såklart inte bara juridik och "försvar av pedofili" - i den mån något nu är det - utan allt som skribenter och läsare finner intressant och läsvärt.
Jag tycker dock tvärtom jämfört med dig, nämligen att "gubbslemmen" först och främst ska hängas ut på Dumpen - inte i en tråd på Flashback. Vem har ansvaret för det när ansvarig utgivare knappast finns...?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
Ja det har du nog rätt i. Så Sara är ju ansvarig utgivare som sagt. Hur mycket kan Patrik då dömas för egentligen tro om nu det blivit rättsliga följder?
Jag har kanske någon enstaka person som då och då sneglar på Patriks Facebook. Konstigt nog har ingen kollat upp mig på mrkoll under 10% av en evighet så seriositet att de inte outa eller omtalar oskyldiga

får man ändå ge dem båda och deras medarbetare.
Jag har tom gett dem bilder osv men ingenting. Det är ändå en eloge som påvisar journalistik och trovärdighet. Det trots att jag "hoppat" på Dumpen ganska rejält, förvisso som sakliga bemötanden men ändå.