Citat:
Ursprungligen postat av
Manginaz
Din fjant! Det är en effekt av att vårat samhälle har minimala straff och folk känner att det inte finns någon rättvisa.
Fjant? Vet inte vad du syftar på. Straffet spelar ingen roll, folk älskar sånt här och få sätta sig till doms åt andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
StortOllon
USA har hårda straff. I vissa delstater kan försök till sex med minderårig under 18 år ge 15 års fängelse. Trots det förekommer "journalistik" likt Dumpen.
I t.ex. Afghanistan förkommer stening för vissa brott men folket får ändå inte nog och tycker att straffen är för låga...
Hur får du ihop att Dumpen skulle beror på en folklig känsla av för låga straff?
Jag frågar i all välmening; är det kanske du som är en fjant, eller något annat i den stilen?
Mycket bra svar! Du satt den perfekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Strykninmannen
Testade att komma in på dumpen på min mobil och det funkade.
Men det fungerar inte längre att komma in på mitt hemmanärverk.
Måste vara fler som har samma problem, dumpen kan inte ses med vissa operatörer längre.
Jag har mobilen men lånar olika wifi, t ex så är dumpen.se blockerad på Willys.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spritsson
Brandmannen som slagit rekord i att skicka runkvideos och han fantiserar om att låta en sjuårig flicka styra in sitt kön i hennes mammas fitta, han har 3000 timmar på KIK!
Nu gråter han ut i lokala media om att familjen hotas.
Varför skulle någon hota hans familj?
Visste frun om hans vidriga sex-missbruk?
Hon står tydligen fortfarande som gift och ska enligt osäkra källor fortfarande ha sin Facebook-profil uppe.
Det kan trigga bönderna i trakten. Kanske någon lokal vän som kan tipsa henne om att pausa sina social media när stormen blåser som hårdast?
Pöbeln kan få uppfattningen att familjen skyddar äcklet även om familjen mår dåligt och är i chock.
Hur går skvallret i byn?
Det är såna här uppviglingar som får igång idioter trots Sjöberg avsäger sig sitt ansvar. Dom går igång på drevet och ska hjälpa till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spritsson
Har myndigheter börjat stoppa inträde på Dumpen.se?
Pedofilvurmarnas lobby är stark.
Minns Kapten klänning.
Nä,jag kommer. Måste finnas ett domslut och servern ligger utomlands så det hjälper föga vad svenska myndigheter dömer.
Citat:
Ursprungligen postat av
swimmingpool
Så det är inte förtal att lägga ut domar?
Jo, det är det och spridad det offentligt.