2022-02-15, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tycker siffrorna låter höga. Men om vi antar att de stämmer så tror jag det är ytterst få av dessa som skulle skrida till handling. De flesta skulle inte träffa en 13-åring för att ha sex, för de vet att det är fel och dessutom olagligt.

Med det sagt är jag heller inte så övertygad om att de som lagts ut på Dumpen heller skulle skrida till verket om de inte så att säga ”lockats” av fiskarna på Dumpen.
Att du tycker något är inte alls väsentligt mer än att du får sagt din åsikt.
Studierna och forskningen är dock rakt igenom sanning, och denna går inte att komma ifrån annat än om man ljuger.
När ska blindheten kring frågan pedofili erkännas och när ska lögnerna sluta?
Citera
2022-02-15, 10:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Du är ju fullständigt dum i huvudet om du tror på det där. Den "forskningen" som visar att 3,3 miljoner män tänder på flickor över 2 år behöver man inte ens titta på för att inse att det är fullständigt jävla vansinne och antagligen påhittat av pedofiler som försöker få sina perversiteter legitimerade genom vetenskap. Vilka forskar ens på pedofili? Om du skulle häva ur dig att 100% av de som forskar på pedofili är pedofiler själv då skulle jag tro det långt för det du hittar på ovan.

Låter som en väldigt hög siffra... Undrar hur man kommer fram till den? Ringer någon och frågar så svarar nog de flesta "nej" på frågan om dom är pedofil oavsett vad.

Särskilt om uppringaren heter Patrik eller Sara.

Nä, tror inte alls på den detta. För övrigt väldig skillnad på 2 år och 12 år. Tror antalet pedofiler sjuker kraftigt med fallande ålder på barnen.
Citera
2022-02-15, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Låter som en väldigt hög siffra... Undrar hur man kommer fram till den? Ringer någon och frågar så svarar nog de flesta "nej" på frågan om dom är pedofil oavsett vad.

Särskilt om uppringaren heter Patrik eller Sara.

Nä, tror inte alls på den detta. För övrigt väldig skillnad på 2 år och 12 år. Tror antalet pedofiler sjunker kraftigt med fallande ålder på barnen.
Det är genom att mäta graden av sexuell upphetsning när man visar icke könsmogna nakna flickor för slumpmässigt utvalda män som man kommer till dessa resultat.
Det är inte så att man för en grupp bara visar 12-åringar och för en annan bara 2-åringar - utan det är samlade kompotter där männen tänder till alla åldrar av småflickor.

Tror ni verkligen att seriös vetenskap och forskning har anledning att ljuga för oss i en tid som denna?
Citera
2022-02-15, 11:28
Medlem
Dumpen funkar inte för mig heller, kom in för några dagar sedan.

Att dumpen anmält "brandmannen" för sexuellt ofredande, är det till fiktiva personer han skickat videos alltså Dumpens fiskare?
Vem är isåfall målsägande? Tänkte rent juridiskt hur det funkar?
Citera
2022-02-15, 11:30
Medlem
LordHamleighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Det är genom att mäta graden av sexuell upphetsning när man visar icke könsmogna nakna flickor för slumpmässigt utvalda män som man kommer till dessa resultat.
Det är inte så att man för en grupp bara visar 12-åringar och för en annan bara 2-åringar - utan det är samlade kompotter där männen tänder till alla åldrar av småflickor.

Tror ni verkligen att seriös vetenskap och forskning har anledning att ljuga för oss i en tid som denna?
Du får nog antingen
1) utförligt hänvisa till dessa studier i sin helhet
2) sluta förstöra tråden med din "fakta".
Citera
2022-02-15, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Din fjant! Det är en effekt av att vårat samhälle har minimala straff och folk känner att det inte finns någon rättvisa.

Fjant? Vet inte vad du syftar på. Straffet spelar ingen roll, folk älskar sånt här och få sätta sig till doms åt andra.

Citat:
USA har hårda straff. I vissa delstater kan försök till sex med minderårig under 18 år ge 15 års fängelse. Trots det förekommer "journalistik" likt Dumpen.
I t.ex. Afghanistan förkommer stening för vissa brott men folket får ändå inte nog och tycker att straffen är för låga...
Hur får du ihop att Dumpen skulle beror på en folklig känsla av för låga straff?

Jag frågar i all välmening; är det kanske du som är en fjant, eller något annat i den stilen?

Mycket bra svar! Du satt den perfekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Testade att komma in på dumpen på min mobil och det funkade.

Men det fungerar inte längre att komma in på mitt hemmanärverk.

Måste vara fler som har samma problem, dumpen kan inte ses med vissa operatörer längre.

Jag har mobilen men lånar olika wifi, t ex så är dumpen.se blockerad på Willys.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Brandmannen som slagit rekord i att skicka runkvideos och han fantiserar om att låta en sjuårig flicka styra in sitt kön i hennes mammas fitta, han har 3000 timmar på KIK!

Nu gråter han ut i lokala media om att familjen hotas.

Varför skulle någon hota hans familj?

Visste frun om hans vidriga sex-missbruk?

Hon står tydligen fortfarande som gift och ska enligt osäkra källor fortfarande ha sin Facebook-profil uppe.

Det kan trigga bönderna i trakten. Kanske någon lokal vän som kan tipsa henne om att pausa sina social media när stormen blåser som hårdast?

Pöbeln kan få uppfattningen att familjen skyddar äcklet även om familjen mår dåligt och är i chock.

Hur går skvallret i byn?

Det är såna här uppviglingar som får igång idioter trots Sjöberg avsäger sig sitt ansvar. Dom går igång på drevet och ska hjälpa till.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har myndigheter börjat stoppa inträde på Dumpen.se?

Pedofilvurmarnas lobby är stark.

Minns Kapten klänning.

Nä,jag kommer. Måste finnas ett domslut och servern ligger utomlands så det hjälper föga vad svenska myndigheter dömer.

Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Så det är inte förtal att lägga ut domar?

Jo, det är det och spridad det offentligt.
Senast redigerad av Arcabo 2022-02-15 kl. 11:38.
Citera
2022-02-15, 11:36
Medlem
Citat:

Men jösses. Vart finns denna forskning att ta del av?

Allt handlar om hur man lägger upp det. Jag skulle garanterat kunna få stånd av att se en bild på en naken 60taggare lika så att man skulle få stånd av att bli sensuellt masserad utav en brunstig manlig grek. Men likförbannat så skulle jag inte få för mig att ha sex med någon utav dom. Bara för att man blir sexuellt upphetsad utav en bild på en 12åring så betyder inte det att man skall söka upp dessa bilder och än mindre börja prata med denna 12åring och absolut inte söka upp denna 12åring för träff irl.

Du måste lära dig att skilja på fantasier och verkliga livet. Kan vara svårt när man sällan verkar gå ut.
Citera
2022-02-15, 11:37
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag kommer inte in på Dumpen hemifrån eller från jobbet. Använder jag VPN från annat land än Sverige då går det bra.

Jag kommer inte in på Dumpen hemma på min egen fiber och flera jag känner har samma problem. Via mobil funkade för mig, och har testat VPN- annat land funkar.

Det är inte tvekan att något sker, frågan är vad?
Citera
2022-02-15, 11:49
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Jag kommer inte in på Dumpen hemma på min egen fiber och flera jag känner har samma problem. Via mobil funkade för mig, och har testat VPN- annat land funkar.

Det är inte tvekan att något sker, frågan är vad?

Kanske bara DNS-förändringar som behöver lite tid på dig.
Testa Google DNS 8.8.8.8
Citera
2022-02-15, 11:57
Medlem
"Att bli anklagad för att ha pedofila böjelser är det värsta stigma du kan råka ut för. Det är nästan värre än att bli kallad Sverigedemokrat. Det finns ingen comeback."

Jens Ganman tycker alltså det är värre att vara Sverigedemokrat?
Bra reportage för övrigt när han följde med dumpen, men det där blir bara pinsamt.
Citera
2022-02-15, 12:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
"Att bli anklagad för att ha pedofila böjelser är det värsta stigma du kan råka ut för. Det är nästan värre än att bli kallad Sverigedemokrat. Det finns ingen comeback."

Jens Ganman tycker alltså det är värre att vara Sverigedemokrat?
Bra reportage för övrigt när han följde med dumpen, men det där blir bara pinsamt.

Han är ironisk.
Citera
2022-02-15, 12:02
Medlem
Fyfan vilken skön hemsida! Kudos till Patrik och hans kollega! 🙌🏽🙌🏽
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in