2022-02-15, 09:39
Avslutad
Citat:
https://www.ipce.info/ipceweb/Library/97-048_article.html
"26,25 % of males showed a reaction to nude female children aged 2-12 at an equivalent or even higher level than they reacted to adult females aged 18+. Method: Laboratory penisthograph measures."
"Study 2 showed that 100 % of adult males reacted to females aged 17+, and 90 % of males reacted to females aged 2-16 at a lower level than their reaction to matures. Therefore, reaction to minor females was normal but on a lower level than mature females for 90 % of males. Method: Laboratory penisthograph measures."
Spot on & Sanning: "26,25 % of males showed a reaction to nude female children aged 2-12 at an equivalent or even higher level than they reacted to adult females aged 18+
90 % of males reacted to females aged 2-16"
Svenska:
Dumpen har numera många oskyldigt dömda för pedofili. Ingen kommer att återfalla. Detta eftersom oskyldiga inte kan återfalla.
Citera
2022-02-15, 09:41
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupmotthafukka
https://dumpen.se/2022/02/11/brandmannen-kristian-slar-rekord-napp-igen/

Testade att komma in på dumpen på min mobil och det funkade.

Men det fungerar inte längre att komma in på mitt hemmanärverk.

Måste vara fler som har samma problem, dumpen kan inte ses med vissa operatörer längre.
Citera
2022-02-15, 10:19
Avslutad
I Sverige finns ganska exakt:
Mer än 3,3 miljoner vuxna män som tänder på minderåriga flickor från 2 års ålder.
1 miljon vuxna män som föredrar barn och icke könsmogna flickor framför vuxna kvinnor.

Alla åldrar inom åldersintervallet 2 till 12 år förekom. Det finns forskning och många liknande studier som varje gång kommer fram till samma resultat.
Det här är ingen engångsföreteelse med en viss klientel män. Tvärtom - normala män som du och jag och alla andra.
Hädanefter hoppas jag slippa höra Sara och andra kvinnor fråga sig hur många pedofiler det finns, både i Sverige och i andra länder.

Hur tänker Sjöberg när han jagar pedofiler... Vem är det han jagar?
Var Brandmannen fullt normal? Tydlig va, eller hur...
Citera
2022-02-15, 10:35
Avslutad
Vem är KinkyOve?

https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/
Citera
2022-02-15, 10:36
Medlem
Brandmannen som slagit rekord i att skicka runkvideos och han fantiserar om att låta en sjuårig flicka styra in sitt kön i hennes mammas fitta, han har 3000 timmar på KIK!

Nu gråter han ut i lokala media om att familjen hotas.

Varför skulle någon hota hans familj?

Visste frun om hans vidriga sex-missbruk?

Hon står tydligen fortfarande som gift och ska enligt osäkra källor fortfarande ha sin Facebook-profil uppe.

Det kan trigga bönderna i trakten. Kanske någon lokal vän som kan tipsa henne om att pausa sina social media när stormen blåser som hårdast?

Pöbeln kan få uppfattningen att familjen skyddar äcklet även om familjen mår dåligt och är i chock.

Hur går skvallret i byn?
Citera
2022-02-15, 10:37
Medlem
BeachBobs avatar
Jag kommer inte in på Dumpen hemifrån eller från jobbet. Använder jag VPN från annat land än Sverige då går det bra.
Citera
2022-02-15, 10:42
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Mer än 3,3 miljoner vuxna män som tänder på minderåriga flickor från 2 års ålder.
1 miljon vuxna män som föredrar barn och icke könsmogna flickor framför vuxna kvinnor.

Alla åldrar inom åldersintervallet 2 till 12 år förekom. Det finns forskning och många liknande studier som varje gång kommer fram till samma resultat.
Det här är ingen engångsföreteelse med en viss klientel män. Tvärtom - normala män som du och jag och alla andra.
Hädanefter hoppas jag slippa höra Sara och andra kvinnor fråga sig hur många pedofiler det finns, både i Sverige och i andra länder.

Du är ju fullständigt dum i huvudet om du tror på det där. Den "forskningen" som visar att 3,3 miljoner män tänder på flickor över 2 år behöver man inte ens titta på för att inse att det är fullständigt jävla vansinne och antagligen påhittat av pedofiler som försöker få sina perversiteter legitimerade genom vetenskap. Vilka forskar ens på pedofili? Om du skulle häva ur dig att 100% av de som forskar på pedofili är pedofiler själv då skulle jag tro det långt för det du hittar på ovan.
Citera
2022-02-15, 10:47
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon

Tycker siffrorna låter höga. Men om vi antar att de stämmer så tror jag det är ytterst få av dessa som skulle skrida till handling. De flesta skulle inte träffa en 13-åring för att ha sex, för de vet att det är fel och dessutom olagligt.

Med det sagt är jag heller inte så övertygad om att de som lagts ut på Dumpen heller skulle skrida till verket om de inte så att säga ”lockats” av fiskarna på Dumpen.
Citera
2022-02-15, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag kommer inte in på Dumpen hemifrån eller från jobbet. Använder jag VPN från annat land än Sverige då går det bra.

Har myndigheter börjat stoppa inträde på Dumpen.se?

Pedofilvurmarnas lobby är stark.

Minns Kapten klänning.
Citera
2022-02-15, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Du är ju fullständigt dum i huvudet om du tror på det där. Den "forskningen" som visar att 3,3 miljoner män tänder på flickor över 2 år behöver man inte ens titta på för att inse att det är fullständigt jävla vansinne och antagligen påhittat av pedofiler som försöker få sina perversiteter legitimerade genom vetenskap. Vilka forskar ens på pedofili? Om du skulle häva ur dig att 100% av de som forskar på pedofili är pedofiler själv då skulle jag tro det långt för det du hittar på ovan.
Andra studier finns även i tidskrifter såsom The Lancet, Academia m.fl.

Jag tror att en majoritet av poliskåren och de flesta inom rättsväsendet börjar bli alltmer trötta på Sjöbergs och Saras rättshaveristiska beteende, liksom sådana som ditt.
Om inte stämning så vore det passande att polis eller andra myndigheter ser till att JK-anmälningar kommer in, åtminstone från de grövst uthängda och förtalade.

Oklart men vid prövning blir Sara tvungen att backa på ett antal väsentliga punkter. Hon kommer behöva pixla könsorgan & nakenfoton, maska namn & adresser och till viss del ansikten och anonymisera video så gott det går och inte uppge stad samt radera de grövst uthängda och betala rimligt skadestånd.
Citera
2022-02-15, 10:52
Medlem
swimmingpools avatar
Så det är inte förtal att lägga ut domar?
Citera
2022-02-15, 10:55
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har myndigheter börjat stoppa inträde på Dumpen.se?

Pedofilvurmarnas lobby är stark.

Minns Kapten klänning.

Flera av mina vänner med fasta uppkopplingar hos etablerade operatörer i Sverige kan inte komma in på Dumpen.

Jag kan komma in via min mobil men inte via min fasta uppkoppling.

Jag var hos en vän som loggade in VPN via annat land, då kom han in på dumpen.

Något håller på att hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in