2022-02-12, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
I gårdagens live nämnde Mr Farsa att han idag skulle på ÄVENTYR med sonen E. Undrar vad det blir? Känns så sorgligt att de gör så himlans lite med barnen så att det måste annonseras ut. Typ Årets Händelse. Lekplatsen med sonen. Usch. Hoppas på något riktigt äventyr nu för grabben.

Och vad hände med INGEN PRIVAT INFO längre? Exakt ALLT verkar ju gå att prata om, men inte den lilla detaljen om att han inte orkade jobba kvar som telesäljare. Lägligt.
Ut på äventyr... antagligen har morfar inte kunnat ha E som brukligt, så superfarsan tar väl tillfället i akt och grejjar någonting åt sig själv, E får hänga med, det lär komma dokumentation på räkmacka eller glass..
Citera
2022-02-12, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han säger på storys att han toppar Spotify nu med sin skräckpodd och folk bara öser in med skräckhistorier till honom.

lol han låter ju helt täppt i näsan och helt slut när han snackar ju..

Är han så jävla bra verkligen?

Jag lyssnade på de två senaste avsnitten igår, och nej, den är inte så bra. Han pratar så tyst så att det känns för tillgjort, och han är skitdålig på att läsa högt. Han ändrar dessutom ingenting utan läser bara rakt av hans dm’s, så många meningar blir väldigt konstiga. Alltid minsta möjliga arbete, ingenting görs ordentligt när Baronen är inblandad.
Citera
2022-02-12, 11:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Jag lyssnade på de två senaste avsnitten igår, och nej, den är inte så bra. Han pratar så tyst så att det känns för tillgjort, och han är skitdålig på att läsa högt. Han ändrar dessutom ingenting utan läser bara rakt av hans dm’s, så många meningar blir väldigt konstiga. Alltid minsta möjliga arbete, ingenting görs ordentligt när Baronen är inblandad.

Håller med att det låter väldigt tillgjort. Han vill inte förmedla det han läser. Han vill ha kredd för sin "mysiga" röst. Han han han. Noll effort.
Citera
2022-02-12, 11:45
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
En gissning, först till farmors grav sen till flygplatsen dom brukar besöka för att se plan starta. Du ska inte för en sekund tro att dom ska göra något nöje för Es skull, vinner inte rask på det eller täcker hans behov så lämnar inte inte sovrummet, såklart ska aktiviteterna inte kosta något, kanske en dosa lös.

Precis så. Det sorgliga är att också att han mycket väl kan hitta på riktigt roliga saker som inte kostar något. Men det finns ingen vilja att göra något minsta ansträngande för sina barn. Ett äventyr i skogen med skattjakt följt av kottkrig skulle bli en roligt minne för grabbarna. Noll kronor. Så snålröven skulle kunna om han bara kunde älska någon annan mer än sig själv.
Citera
2022-02-12, 13:44
https://youtu.be/M76KPyJD-Mo
Jag får en känsla av att det är kickassdaddy själv i egen hög person som ligger bakom idolkontot..
Citera
2022-02-12, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/M76KPyJD-Mo
Jag får en känsla av att det är kickassdaddy själv i egen hög person som ligger bakom idolkontot..

Lägg märke till hur snabb han är med att börja prata om sig själv. Det är aldrig något intresse för vad någon säger med motfrågor. Nej, direkt pang på börjar han hålla en lång harang om det han själv har upplevt.

Det är som att han bara väntar på att någon ska säga något han kan relatera till så han påminns om något minne och kan berätta om sig själv. Han älskar verkligen sig själv och tycker väldigt mycket om att höra sin egen röst.
Citera
2022-02-12, 14:18
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Hade inte förvånat mig om T har givit Rask ett frikort till att ha en trekant med Lets Feast.
Tror du han är så givmild av sig att han hade delat med sig?
Citera
2022-02-12, 14:27
Medlem
Ja just ja, 15k klockan som kosta 3k på avbetalning +påminnelse avgift. Har inte sett till den. Den försvann.
Citat:
Han visar upp sin nya klocka, guldig, vad hände med den?

Hans liv är som filmen, måndag hela veckan..
Samma ego, viktuppgång, svettningar, älskar att städa och lägga sig mellan nybäddade lakan, han är samma skara V.I.P som Annna Boook. De delar samma intresse och oförmåga att göra någonting vettigt..
Citera
2022-02-12, 14:46
Medlem
Händer det något spännande på IG då? fem dagar sen uppladdat på ''huvudkanalen'' och 10 dagar sen på skvallerbyttan.
Förbluffas fortfarande över att han inte lägger energi på det som faktiskt kan generera pengar, hans kanal.
Har sagt det förr varje gång hans kanal går skit då går han under jorden och tar en pause.
när det går ''bra'' när han har någon att hänga ut, då matar han ut videos varje dag.
även om han bara laddar upp skit klipp på 10 minuter, vad som helst så genererar ju det i alla fall någon form av visningar som genererar pengar. går man in på socialblade så har han haft 3.5k visningar dom senaste 30 dagarna, det räcker knappt till ett paket dennis korv. tror att 2022 kommer bli ett större ekonomisk haveri än 2021 för familjen rask i trosa.
Citera
2022-02-12, 14:53
Jag spyr fan på er, "bloggare"!

torsdag*9*november*2017,*22:01

Seriöst, fan vad trött jag blir.
Jag gillar att blogga, just för att jag kan visa folk vem jag VERKLIGEN ÄR, och vara ärlig, ångest, panikattacker, stora snusar och frukost på muggen, så som livet faktiskt ser ut.

Jag tror att laddar man inte upp annat än bilder på sin nya Rolex, sin kungliga frukost eller sitt nya klädinköp för ett antal tusen kronor så är det för att man inte är trygg i sig själv, man måste ha all denna skit men framförallt, visa upp den!
För att ge sken av att vara bättre än vad man är.
Efter att ha bläddrat runt bland alla bloggar här på Nouw upptäckte jag att i princip varenda blogg ta mig fan är på detta viset, och jag spyr!
Var är det unika i din blogg lixom, verkligen alla bloggar ser ut såhär, hjärndött!
Varför skall man ge sken av att vara något eller någon man inte ens är? Varför?
För oavsett vad så är den den du är och ingen annan när du lägger dig på kvällen, oavsett vad du ger sken av att vara.
Du är en hudsäck full med blod, inälvor och skit precis som alla andra.
Nu blev jag lite gladare, kände bara att jag ville ge en känga i arslet till alla dessa bloggar som visar upp sina fantastiska liv.

Var genuin, ärlig och visa upp vem du VERKLIGEN är bakom fasaden istället, annars blir din blogg inte något annat än en kopia av alla tusentals andra bloggar, helt befriad ifrån genuinitet.

Tror det skulle ge en redan populär blogg mer följare och läsare.

Så ers kungliga höghet, kliv nu ned ifrån era höga, vita jävla hästar, klättra över era fasader och visa upp er som dom ni är istället.
Hellre ogillad för den man är än omtyckt för någon man inte är

Ja, varför ska han själv blogga och vad är det för bild han tänkt att han förmedlar egentligen??
Citera
2022-02-12, 14:59
Städfirman som skulle öppna 1 oktober skulle heta https://www.facebook.com/skinanderenttrosa
Citera
2022-02-12, 14:59
Medlem
Citat:
Jag spyr fan på er, "bloggare"!

torsdag*9*november*2017,*22:01

Seriöst, fan vad trött jag blir.
Jag gillar att blogga, just för att jag kan visa folk vem jag VERKLIGEN ÄR, och vara ärlig, ångest, panikattacker, stora snusar och frukost på muggen, så som livet faktiskt ser ut.

Jag tror att laddar man inte upp annat än bilder på sin nya Rolex, sin kungliga frukost eller sitt nya klädinköp för ett antal tusen kronor så är det för att man inte är trygg i sig själv, man måste ha all denna skit men framförallt, visa upp den!
För att ge sken av att vara bättre än vad man är.
Efter att ha bläddrat runt bland alla bloggar här på Nouw upptäckte jag att i princip varenda blogg ta mig fan är på detta viset, och jag spyr!
Var är det unika i din blogg lixom, verkligen alla bloggar ser ut såhär, hjärndött!
Varför skall man ge sken av att vara något eller någon man inte ens är? Varför?
För oavsett vad så är den den du är och ingen annan när du lägger dig på kvällen, oavsett vad du ger sken av att vara.
Du är en hudsäck full med blod, inälvor och skit precis som alla andra.
Nu blev jag lite gladare, kände bara att jag ville ge en känga i arslet till alla dessa bloggar som visar upp sina fantastiska liv.

Var genuin, ärlig och visa upp vem du VERKLIGEN är bakom fasaden istället, annars blir din blogg inte något annat än en kopia av alla tusentals andra bloggar, helt befriad ifrån genuinitet.

Tror det skulle ge en redan populär blogg mer följare och läsare.

Så ers kungliga höghet, kliv nu ned ifrån era höga, vita jävla hästar, klättra över era fasader och visa upp er som dom ni är istället.
Hellre ogillad för den man är än omtyckt för någon man inte är

Ja, varför ska han själv blogga och vad är det för bild han tänkt att han förmedlar egentligen??

"Ingen annan är genuin, bara jag!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in