Citat:
Ursprungligen postat av
Cachero
”MIN PAPPA TROR ATT EN RÄKMACKA KÖPER KÄRLEK!!!!”
Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Har själv tänkt tanken att Rask använde kokain under den här perioden. Ett exempel från en video när han kändes maxad på koks var den när han snackar om att han startar en städfirma. Vi alla vet att Rask ljuger som en häst travar, så hans påstående om att han inte tagit narkotika sedan Eddie föddes saknar trovärdighet.
Under den här tiden ansåg Rask att han var lite av en self-made, framgångsrik entreprenör, och han drog in en del cash under 2019, förmodligen en jävla massa svarta stålar i form av swishdonationer och samarbeten som han inte har skattat för. Han ansåg sig därutöver vara glimrande sirig. Så det går ihop med Raskens egen självbild under tiden att dra några linor ibland som det fina folket gör.
Säger inte att det är så, men tanken har slagit mig. Rasken vet också hur kokainet känns, han har använt det innan. Får man smak för kokainet så kan det vara svårt att stå emot, särskilt om man har pengar på fickan och är lite på lyset, vilket Rask ofta var under den här tiden.
Inte för att vara sån men nu kommer jag vara sån.
Kokainet i Sverige är i regel mediokert om man inte har kontakter, fattiglappen Rask skulle även aldrig ha råd med det, han har och har kört mycket fattigmansladd = tjack, vilket kostat en bråkdel av priset men ger liknande effekter i det stora hela.
Att Rask slutade tjacka när hans son föddes tror jag inte en sekund på, jag tror att han fortfarande i dagens läge ibland nallar på Thessans adhd meds, jag känner igen symtomen.
Hur som helst; tjack eller kokain är väl ok men inte bra om man använder, men en en långtidsarbetslös nolla som Rask skulle lägga en del av sin patetiska lön på pulver visar ännu en gång vilket avskrap till människa han är.
Grattis T! Du skaffade 3 barn med en dagdrivare, hur tänkte du egentligen?
Så sent som förra året sa du "Alex fattar ju att han måste skaffa ett jobb", tycker synd om dina naiva tankegångar som kommer göra dig och dina barn hemlösa pga att DU håller fast vid en skithög som pissar dig i ansiktet medans han ligger och sover till lunch och drar in 2000:- till familjen varje månad.