2022-02-03, 21:49
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jag var nog inte ensam om det, men jag har frågat han flera gånger efter det också. "Jag är trebarnspappa, jag håller inte på med sånt" slutar det alltid med.
Då funkar det att tänka på att man har familj, men inte när man beter sig som ett svin på Youtube och dömd för brott, och inte heller kan sätta mat på bordet åt barnen.
Eller ens låta killarna ha egna rum.
Jag klandrar dig inte, skulle förmodligen göra samma sak om jag inte bodde över 100 mil bort.

Bajsbaronen kommer aldrig vara något annat än en keyboardwarrior.
Citera
2022-02-03, 22:55
https://youtu.be/lbmuX5LE5Ig
Carl-Fredrik är förbannad över att han minsann är ärlig och skriker i bilen
Citera
2022-02-03, 23:15
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/lbmuX5LE5Ig
Carl-Fredrik är förbannad över att han minsann är ärlig och skriker i bilen
Gaphalsen ser fjuttad ut, då är han stor på sig.

Blir kul när barnen får se dessa videos, något skithögen inte ens tänkt på för huvudpersonen i hans liv är han själv.

Rask när du läser detta, du är inte mer värd än en påse hundblajja. Skaffa dig ett fucking jobb, när T sticker blir du hemlös förstår du det?

Hur ska du då uppdatera dina framstjärtar, ska du sitta och tälta inne på McDonalds toan för gratis wifi?

Ps: din farfar vill ha igen sina pengar
Citera
2022-02-03, 23:23
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterXS
Skulle inte Rask ta bort sina ansiktstatueringar? Vad hände med det?
Jag vill minnas att han skulle göra ett samarbete med en klinik som skulle ta bort hans ansiktstatueringar. Detta var ett bra tag sedan och uppenbarligen blev det aldrig av.
Citera
2022-02-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Blir kul när barnen får se dessa videos, något skithögen inte ens tänkt på för huvudpersonen i hans liv är han själv.

Rask när du läser detta, du är inte mer värd än en påse hundblajja. Skaffa dig ett fucking jobb, när T sticker blir du hemlös förstår du det?

Hur ska du då uppdatera dina framstjärtar, ska du sitta och tälta inne på McDonalds toan för gratis wifi?

Risken att hans barn blir värre finns ju den också.

Kan se framför mig att en av sönerna kommer köra precis som Carl-Fredrik

”MIN PAPPA TROR ATT EN RÄKMACKA KÖPER KÄRLEK!!!!”

Hela familjen verkar totalt sjuka ju. Speciellt att ingen gör något, hur jävla svårt ksn det va
Citera
2022-02-03, 23:39
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

Har själv tänkt tanken att Rask använde kokain under den här perioden. Ett exempel från en video när han kändes maxad på koks var den när han snackar om att han startar en städfirma. Vi alla vet att Rask ljuger som en häst travar, så hans påstående om att han inte tagit narkotika sedan Eddie föddes saknar trovärdighet.

Under den här tiden ansåg Rask att han var lite av en self-made, framgångsrik entreprenör, och han drog in en del cash under 2019, förmodligen en jävla massa svarta stålar i form av swishdonationer och samarbeten som han inte har skattat för. Han ansåg sig därutöver vara glimrande sirig. Så det går ihop med Raskens egen självbild under tiden att dra några linor ibland som det fina folket gör.

Säger inte att det är så, men tanken har slagit mig. Rasken vet också hur kokainet känns, han har använt det innan. Får man smak för kokainet så kan det vara svårt att stå emot, särskilt om man har pengar på fickan och är lite på lyset, vilket Rask ofta var under den här tiden.
Citera
2022-02-03, 23:55
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har själv tänkt tanken att Rask använde kokain under den här perioden. Ett exempel från en video när han kändes maxad på koks var den när han snackar om att han startar en städfirma. Vi alla vet att Rask ljuger som en häst travar, så hans påstående om att han inte tagit narkotika sedan Eddie föddes saknar trovärdighet.

Under den här tiden ansåg Rask att han var lite av en self-made, framgångsrik entreprenör, och han drog in en del cash under 2019, förmodligen en jävla massa svarta stålar i form av swishdonationer och samarbeten som han inte har skattat för. Han ansåg sig därutöver vara glimrande sirig. Så det går ihop med Raskens egen självbild under tiden att dra några linor ibland som det fina folket gör.

Säger inte att det är så, men tanken har slagit mig. Rasken vet också hur kokainet känns, han har använt det innan. Får man smak för kokainet så kan det vara svårt att stå emot, särskilt om man har pengar på fickan och är lite på lyset, vilket Rask ofta var under den här tiden.
Inte för att vara sån men nu kommer jag vara sån.

Kokainet i Sverige är i regel mediokert om man inte har kontakter, fattiglappen Rask skulle även aldrig ha råd med det, han har och har kört mycket fattigmansladd = tjack, vilket kostat en bråkdel av priset men ger liknande effekter i det stora hela.

Att Rask slutade tjacka när hans son föddes tror jag inte en sekund på, jag tror att han fortfarande i dagens läge ibland nallar på Thessans adhd meds, jag känner igen symtomen.

Hur som helst; tjack eller kokain är väl ok men inte bra om man använder, men en en långtidsarbetslös nolla som Rask skulle lägga en del av sin patetiska lön på pulver visar ännu en gång vilket avskrap till människa han är.

Grattis T! Du skaffade 3 barn med en dagdrivare, hur tänkte du egentligen?

Så sent som förra året sa du "Alex fattar ju att han måste skaffa ett jobb", tycker synd om dina naiva tankegångar som kommer göra dig och dina barn hemlösa pga att DU håller fast vid en skithög som pissar dig i ansiktet medans han ligger och sover till lunch och drar in 2000:- till familjen varje månad.
Citera
2022-02-04, 00:03
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Synd att det inte finns en reupload från när han pratar om städfirman (?)

Kroppsliga tecken på att du är påverkad av kokain är ju oftast stora pupiller. Han satt med sina fula solglasögon när han snackade om städfirman. Var det för att dölja pupillerna? Nja, vet inte.

Det är också vanligt med en rinnande näsa, men det har Rask dygnet runt så det är svårt att koppla det till kokain.

Viktigt att poängtera att detta bara är allmäna kännetecken om man tar kokain, jag säger inte att han har varit påverkad av det i någon av hans videos.
Ska man analysera detta vidare så behöver vi mer videos att gå igenom.

Jag tror att det snarare handlar om tjack om så var fallet, just för att det är så betydligt mycket billigare.
Citera
2022-02-04, 00:10
Medlem
Frickys avatar
Citat:

Inte för att vara sån men nu kommer jag vara sån.

Kokainet i Sverige är i regel mediokert om man inte har kontakter, fattiglappen Rask skulle även aldrig ha råd med det, han har och har kört mycket fattigmansladd = tjack, vilket kostat en bråkdel av priset men ger liknande effekter i det stora hela.

Att Rask slutade tjacka när hans son föddes tror jag inte en sekund på, jag tror att han fortfarande i dagens läge ibland nallar på Thessans adhd meds, jag känner igen symtomen.

Hur som helst; tjack eller kokain är väl ok men inte bra om man använder, men en en långtidsarbetslös nolla som Rask skulle lägga en del av sin patetiska lön på pulver visar ännu en gång vilket avskrap till människa han är.

Grattis T! Du skaffade 3 barn med en dagdrivare, hur tänkte du egentligen?

Så sent som förra året sa du "Alex fattar ju att han måste skaffa ett jobb", tycker synd om dina naiva tankegångar som kommer göra dig och dina barn hemlösa pga att DU håller fast vid en skithög som pissar dig i ansiktet medans han ligger och sover till lunch och drar in 2000:- till familjen varje månad.
Vi fick ju iallafall lära oss att Rask inte hade någon aning om hur kryptovalutor fungerade när Ul* kom in i bilden. Man kan ju därför utesluta att han beställde hem från Flugsvamp 2.0.

Black Jim hade sagt upp kontakten med Rask redan när han höll på med städfirman, så han kan knappast ha fått hjälp av honom.

Återigen, synd att vi inte har reuploads som man kan analysera. Är det någon substans som Rask brukat 2021 så är det benzo, det är jag övertygad om.

Det var ganska uppenbart på slutet av deras livesändningar, mycket flummande.
Citera
2022-02-04, 00:13
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Risken att hans barn blir värre finns ju den också.

Kan se framför mig att en av sönerna kommer köra precis som Carl-Fredrik

Hela familjen verkar totalt sjuka ju. Speciellt att ingen gör något, hur jävla svårt ksn det va
Enligt Rask så har barnen ingen koll på YouTube.
Jag hoppas att så är fallet men det hade förvånat mig om inte E kollar på videos från sin kickass-farsa.
Citera
2022-02-04, 00:18
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Vi fick ju iallafall lära oss att Rask inte hade någon aning om hur kryptovalutor fungerade när Ul* kom in i bilden. Man kan ju därför utesluta att han beställde hem från Flugsvamp 2.0.

Black Jim hade sagt upp kontakten med Rask redan när han höll på med städfirman, så han kan knappast ha fått hjälp av honom.

Återigen, synd att vi inte har reuploads som man kan analysera. Är det någon substans som Rask brukat 2021 så är det benzo, det är jag övertygad om.

Det var ganska uppenbart på slutet av deras livesändningar, mycket flummande.
Ångestbaronen har enligt egen utsago kvitterat ut sockerbenzon oxascand från psyket (3st) men han lovade oss att han tog bara 1 sen slängde han resten, (yeah right .

Vad jag lärt mig från min egna narcissist är att det är 99% lögner, samma lika gäller MR.Bajshög.

Det spelar egentligen ingen roll, jag är inte emot droger/läkemedel per se, om man lyssnar på psykdoktorn eller bara har en kul kväll med sina vänner nån gång per år.

Bajsbaronen är dock en arbetslös nolla som dragit in smulor till familjen, samtidigt går han runt med huvudet högt och tro sig va nån företagsbaron med sin skämtfirma, om han var här nu skulle jag örfila upp honom så hårt att han skulle springa och gömma sig under en buske.
Citera
2022-02-04, 00:19
Medlem
Frickys avatar
Någon som noterat att Rask redigerat sin "profil" på Eniro? Kanske bara jag som är sen på bollen.

"Mr Carl Fredrik Alexander Rask"
"Den här personen har ändrat uppgifter om sig själv".
https://www.eniro.se/mr+carl+fredrik...7217632/person

Han är så kickass att han känner ett behov av att tilläga Mr i sitt namn. Har han kollat på för mycket amerikanska serier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in