2022-02-11, 18:17
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag vet inte, var och varannan kvinna i hennes ålder har ju fillers nu för tiden, inget jag håller emot henne. Riktigt snygg i min mening, men jag kanske bara har en ovanlig dragning åt WT-brudar.
😂😂😂😂 den är nog inte ovanligare än annat. Rasken däremot är en udda fågel, närmast lik en gök
Citera
2022-02-11, 19:06
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Fy fan vad pinsam han är. Usch ...

Är det bara jag som har lagt märke till lite sexual tension mellan Rasken och Dorran? I ett annat universum tror jag nog att han hellre hade velat vara gift med henne.
Hade inte förvånat mig om T har givit Rask ett frikort till att ha en trekant med Lets Feast.
Citera
2022-02-11, 19:06
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
... Jag rankar videon 7/10, med motivation att Rask nu har visat många av sina kort, han har lovat att han nu ska styra upp sitt liv och sluta med allt skit. Han har blottat sig fullständigt naken så sent som för en halvtimme sedan medan han har barn som får höra från andra barn vad hans pappa sysslar med på internet. Det kommer vara mycket spännande att fortsätta följa Rasks resa som jag personligen förutspår kommer börja dala i Mars 2022 och sedan återgår Rask i gamla mönster.
Snart är vi i Mars.

Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nej . Väntar fortfarande på att du ska berätta ditt förflutna med rask som du sa att du hade.
Det är inte så spännande som du tror, men jag lovar att avslöja det vid rätt tidpunkt. Det är ingen skandal utan mer något som bekräftar en bild av honom som vissa kan ha.
Citera
2022-02-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är ju snyggt? Här är 2-pacrask, straight from the ghetto.

https://www.instagram.com/p/CMXT0TlH...dium=copy_link
Varför ser Rask ut som en skurgumma? Ska han lansera sin städfirma?
Citera
2022-02-11, 19:13
Medlem
Mikkkas avatar
Någon som vet om hans filmer där han hade inrett en bod/soprum/uteförråd till sin YTstudio finns kvar i etern. Vet han skröt om det en del, samt spelade in någon video där uti. Bör varit för en tre år sedan ungefär.
Citera
2022-02-11, 19:24
Medlem
Frickys avatar
Nu ser man på Instagram att det blir fisksoppa till middag.

Vad hände med VeganBaronen?
Han mådde ju så mycket bättre när han var vegan?
Citera
2022-02-11, 19:29
Medlem
Frickys avatar
Finns det någon som lika lättkränkt som Rask?
Han ligger nog på samma nivå som Hoffa Kaos.

Självklart känner han ett behov utav att printa konversationen och ladda upp på sin story så ALLA vet att Rask använde bandana REDAN 2008!!

Viktigt också att lägga till "😇". Det är märkligt att han alltid väljer att lägga till den figuren när han får kritik / känner sig kränkt.

Skärmdump:
https://ibb.co/WGJ2mMg
Citera
2022-02-11, 19:32
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är ju snyggt? Här är 2-pacrask, straight from the ghetto.

https://www.instagram.com/p/CMXT0TlH...dium=copy_link
Googla kannibalkocken...

Någon har kommenterat på insta:
Inget illa menat, men liknar du Elias afen

Raskens svar:
Snarare Elias Afen som ser ut som mig,
detta är år 2008, då var Elias 9 år 😇

Sen är det en bild från igår, conehead och en bild som kannibalkocken...
Citera
2022-02-11, 19:49
Medlem
Haubits77Bs avatar
Nu hoppas vi att fylletanten kommer och skämmer ut sig så att Rask får lite skadestånd.
Jag börjar tröttna på den evigt obegåvade fylletanten.
Citera
2022-02-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nu hoppas vi att fylletanten kommer och skämmer ut sig så att Rask får lite skadestånd.

Hon som inte törs gå ut utan låter barnbarnen leka i jorden vid häcken istället för i sandlådan?
Citera
2022-02-11, 20:39
Medlem
efftolvs avatar
Om Rask är tänd på Doran (vilket jävla smeknamn), naa kanske finns lite intresse där.

Däremot är det människor som Doran som blir och har varit ett problem för Rask, alltså tjejer som är intresserade av "tuffa" killar. Vilket rask FÖRSÖKER ge intrycket av att vara med sin outfit och hela tidigare image på kanalen som han har svårt för att släppa.

Eftersom han får uppmärksamhet av såna människor när han är någon han inte är, så blir han beroende av den här personligheten. Lite fattigt förklarat men de som följt Rask förstår vad jag menar.

För integritet och Rask är två saker som inte går ihop.
Citera
2022-02-11, 20:49
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Hon som inte törs gå ut utan låter barnbarnen leka i jorden vid häcken istället för i sandlådan?

Oj vilken insyn i Trosa du verkar ha Ja bättre att ungarna hade fått leka med bajs, dildos och snusprillor som man historiskt gjort i rasksläktet, då hade kanske ungarna blivit lika lyckade som Bajsbaronen af Trosa i sitt vuxna liv. Tipsa henne vettja.

Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Haha dagdrömmer du? Sen lägger du av och snackar om Raskens mamma sådär din kriminella dåre.
Senast redigerad av Mikkka 2022-02-11 kl. 20:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in