Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-03, 12:05
https://youtu.be/l2RJ4r5ipcI
Här hänger han ut Tessan och visar sitt rätta jag..
Citera
2022-02-03, 12:06
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Det behöver han inte, behöver inte ångra någonting.

Men att öppet säga det och inte lära sig något utav det är efterblivet…
Självklart behöver han inte ångra sig, men det säger ganska mycket om vad för lärdomar han fick efter att att han blev dömd. Noll!

Det är därför det blir så fel när Ul* betalade hans skadestånd, då känns inte straffet lika smärtsamt. Hade han fått betala skadeståndet från sin egna ficka så hade han kanske inte släppt sina senaste videos.

Förstår du hur jag tänker?
Citera
2022-02-03, 12:09
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lyckligtvis så slipper hans mamma få en kamera framför sig under sin cancerbehandling.
Citera
2022-02-03, 12:17
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Lyckligtvis så slipper hans mamma få en kamera framför sig under sin cancerbehandling.
Men han försitter inte chansen att basunerat ut hur synd det är om honom som har drabbats av att två i hans närhet som har cancer...
Hade inte coronarestriktioner rått skulle han nog filmat, även om morsan verkar palla att säga ifrån. Men han filmar och beklagar att han kört morsan till operation, o sitter och tvingas äta räkmacka med julmurre... stackarn🙄
Han respekterar inte någon. Han är barnvakt en timme? Filmar sin brorson i vagnen, lägger ett trollfejs för ansiktet och upplyser sin kamera om att stora ludde inte vill att sonen ska exponeras på nätet?!
Citera
2022-02-03, 12:31
Medlem
Citat:

"Jag jobbar imorgonbitti."

Va, eru sköön elle?
¨
"Jamen jag har väl inget val?"

Nej, precis. För du har en make som trots sin försörjningsplikt inte skaffat sig en trygg inkomst. Istället går han runt hemma och filmar sig själv i bar överkropp när vanliga pappor är på sitt arbete. Så du har inte valet att stanna hemma trots att du har smärtor. Någon måste ju dra in pengar så man kan mata de små.
Citera
2022-02-03, 12:36
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
"Jag jobbar imorgonbitti."

Va, eru sköön elle?
¨
"Jamen jag har väl inget val?"

Nej, precis. För du har en make som trots sin försörjningsplikt inte skaffat sig en trygg inkomst. Istället går han runt hemma och filmar sig själv i bar överkropp när vanliga pappor är på sitt arbete. Så du har inte valet att stanna hemma trots att du har smärtor. Någon måste ju dra in pengar så man kan mata de små.
Ja, du ser och hör samma som vi haters...
Jag förstår inte att han kommit undan så länge med sitt vidriga parasiterande.
Citera
2022-02-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ja, du ser och hör samma som vi haters...
Jag förstår inte att han kommit undan så länge med sitt vidriga parasiterande.

Noterar att det har gått nästan exakt 4 år sedan videon publicerades, och ingenting har förändrats. Rask verkar ha en väldigt barnslig syn på livet och sina åtaganden. "Är du skön eller?", har man ett ansvar som sträcker sig längre än sig själv så måste man ibland härda ut och göra saker fast man inte har lust. Men givetvis hade det underlättat om man är två och den ena också arbetar, så en dags lönebortfall inte påverkar så mycket på det stora hela.

För bara några decennium sedan var samhället uppbyggt så att kvinnorna inte ens behövde jobba. En man kunde dra runt familjen på en lön. Men såna här lärdomar verkar inte ge Rask en tankeställare överhuvudtaget. Han fortsätter gå runt utan tröja i köket på förmiddagarna utan att det hjälper familjen, snarare stjälper familjen när man hänger ut den så att folk börjar dra in socialförvaltningen, och polisen, efter att Rask kör förtalskampanjer på internet och kör familjens ekonomi i botten.

Nu är han igång igen, tror att i linje med tvåårsjubileumet av Rasks senaste dom så kommer vi ha en till förtalsdom på slashasen. Denna gången kommer han inte kunna manipulera någon godtrogen psykiskt skör rikeman att det är synd om honom. Skadeståndet kommer han få pytsa själv. Sedan kanske det blir en skattesmäll också, om det stämmer att han är under utredning.

Framtiden ser ljus ut!
Citera
2022-02-03, 14:35
Medlem
Tänkte bjuda på en gammal goding.
Rask är på fyllan och har tidigare under kvällen utmanat fb att komma till fina fisken i trosa för att konfrontera ha. han la upp det 2 timmar innan stängning och vart besviken att ingen tog sig ut till trosa mitt i natten.
Men rask lägger genast upp en tid för nytt möte i trosas skidbacke och han kommer vara där!

Var tvungen att dela upp den i två, då den var för stor att ladda upp i ett.

Del 1
https://streamable.com/16g6my
Del 2
https://streamable.com/otunlf

Njut av denna klassiker, finns inte många av dessa guldkorn sparade längre.
Citera
2022-02-03, 14:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tänkte bjuda på en gammal goding.
Rask är på fyllan och har tidigare under kvällen utmanat fb att komma till fina fisken i trosa för att konfrontera ha. han la upp det 2 timmar innan stängning och vart besviken att ingen tog sig ut till trosa mitt i natten.
Men rask lägger genast upp en tid för nytt möte i trosas skidbacke och han kommer vara där!

Var tvungen att dela upp den i två, då den var för stor att ladda upp i ett.

Del 1
https://streamable.com/16g6my
Del 2
https://streamable.com/otunlf

Njut av denna klassiker, finns inte många av dessa guldkorn sparade längre.
Alltså fyfaan, dom där barnen gör det bra som fortfarande orkar gå till skolan trots den där skithögen till farsa som drar skam över familjen gång, på gång, på gång...

Var det inte den där kvällen han och Thessan hade bröllopsdag? Han livestreamade middagen sen startade han bråk med flashback så T gick hem tidigt, att hon fortfarande försörjer den där skithögen säger en del om henne.
Citera
2022-02-03, 15:16
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alltså fyfaan, dom där barnen gör det bra som fortfarande orkar gå till skolan trots den där skithögen till farsa som drar skam över familjen gång, på gång, på gång...

Var det inte den där kvällen han och Thessan hade bröllopsdag? Han livestreamade middagen sen startade han bråk med flashback så T gick hem tidigt, att hon fortfarande försörjer den där skithögen säger en del om henne.
Jo, det var bröllopsdag, barnvakt mm.
Tessan går hem och kickaset uppviglar till slagsmål...köp en biljett?!
Sen gick han hem och drack med morsans polare?🙄🙈🙉🙊
Citera
2022-02-03, 15:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ni flashbackare är riktiga jävla fegisar! (kommer en bil), *kollar sig nervöst omkring*

Jävla internetgangster
Citera
2022-02-03, 15:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, det var inte bröllopsdag - de gifte sig i november, inte när det var sommarvarmt ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in