2022-02-11, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
1221 kr i fordonsskatt som har förfallit till betalning är fortfarande obetalt. Bilen får ej användas. Hur länge dröjer det innan bilen ligger på blocket igen? Han måste väl dock betala in skatten innan den säljs annars säljer han bilen men obetalda skulder på.
Kanske därför han fick bråttom att ta bort de uppladdade videosarna från bilen/bilarna, där man ser att han är ute och rastar gamla Bettan.. när han inte kör Luddes och kletar snus och snorbobbor överallt.
Citera
2022-02-11, 15:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är ju snyggt? Här är 2-pacrask, straight from the ghetto.

https://www.instagram.com/p/CMXT0TlH...dium=copy_link
Fy fan vad pinsam han är. Usch ...

Är det bara jag som har lagt märke till lite sexual tension mellan Rasken och Dorran? I ett annat universum tror jag nog att han hellre hade velat vara gift med henne.
Citera
2022-02-11, 16:05
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Är det bara jag som har lagt märke till lite sexual tension mellan Rasken och Dorran? I ett annat universum tror jag nog att han hellre hade velat vara gift med henne.
Det är väl uppenbart att han är mer än tänd på Dorran, hon är ju inte dåligt snygg, särskilt för att vara flerbarnsmamma.
Citera
2022-02-11, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är väl uppenbart att han är mer än tänd på Dorran, hon är ju inte dåligt snygg, särskilt för att vara flerbarnsmamma.

Hon är lika trash tatuerad som rask, så på det sättet så är dom som gjorda för varandra. Rask verkar ju inte ha speciellt kul med sin egna fru, dom går i samma mönster där hemma åker aldrig iväg tillsammans eller med barnen tillsammans. Rask ligger inlåst i sovrummet medan t tar barnen. Ekonomin körd i botten för båda, rask skulle nog dra ner vilket förhållande som helst.
Men ja när man ser rask och dorran ser rask lite smått sugen i att få trycka in mini korven i henne istället för sin fläskpadda som går runt där hemma och tar bajsblöjor.
Citera
2022-02-11, 16:28
Bannlyst
Citat:
Hon är lika trash tatuerad som rask, så på det sättet så är dom som gjorda för varandra. Rask verkar ju inte ha speciellt kul med sin egna fru, dom går i samma mönster där hemma åker aldrig iväg tillsammans eller med barnen tillsammans. Rask ligger inlåst i sovrummet medan t tar barnen. Ekonomin körd i botten för båda, rask skulle nog dra ner vilket förhållande som helst.
Men ja när man ser rask och dorran ser rask lite smått sugen i att få trycka in mini korven i henne istället för sin fläskpadda som går runt där hemma och tar bajsblöjor.

Du var mig en elak jävel, nog för att T inte är det vassaste fiskedraget i fiskelådan men hon är väl inte elak, nu följer jag inte Rasken så du kanske vet något inte jag vet som gör att du tycker det är berättigat att hata på den stackars flickan.
Citera
2022-02-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Du var mig en elak jävel, nog för att T inte är det vassaste fiskedraget i fiskelådan men hon är väl inte elak, nu följer jag inte Rasken så du kanske vet något inte jag vet som gör att du tycker det är berättigat att hata på den stackars flickan.

Vart hata jag på henne? Hängde du upp dig på fläskpadda? Du förstår rask gillar själv att anmärka på kvinnor som är lite överviktiga, eftersom att han läser här så kan det vara bra för han att se att det är inte så kul när man säger sånt om andra kvinnor. T är hjälten i det där hushållet, utan henne hade barnen inte haft mat i magen och ostronet hade legat kvar och skrikit i sin bajsblöja 05 på morgonen.
Citera
2022-02-11, 16:37
Bannlyst
Citat:
Vart hata jag på henne? Hängde du upp dig på fläskpadda? Du förstår rask gillar själv att anmärka på kvinnor som är lite överviktiga, eftersom att han läser här så kan det vara bra för han att se att det är inte så kul när man säger sånt om andra kvinnor. T är hjälten i det där hushållet, utan henne hade barnen inte haft mat i magen och ostronet hade legat kvar och skrikit i sin bajsblöja 05 på morgonen.

Då verkar vi vara överens ändå.
Citera
2022-02-11, 17:44
Medlem
Finnj-vels avatar
Ulf uttalar sig rätt roligt ändå, han vill ge bort en massa pengar eftersom "om det fanns fler som jag så skulle vi inte ha klyftor i samhället mellan rika och fattiga, anledningen till att rika är rika är för att dom håller i sina pengar".
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Det var väl henne som Rask var otrogen mot T med?
Senast redigerad av Finnj-vel 2022-02-11 kl. 17:46.
Citera
2022-02-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Ulf uttalar sig rätt roligt ändå, han vill ge bort en massa pengar eftersom "om det fanns fler som jag så skulle vi inte ha klyftor i samhället mellan rika och fattiga, anledningen till att rika är rika är för att dom håller i sina pengar".

Det var väl henne som Rask var otrogen mot T med?

Nej . Väntar fortfarande på att du ska berätta ditt förflutna med rask som du sa att du hade.
Citera
2022-02-11, 17:58
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är ju snyggt? Här är 2-pacrask, straight from the ghetto.

https://www.instagram.com/p/CMXT0TlH...dium=copy_link
Lägg märke till hans merchhoodie med sina egenkära initialer, allihop
Citera
2022-02-11, 18:02
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Lite överdrivet med bläcket och fillers osv.. helt klart vill han va med henne.. tror dock att han inte har en chans.
Han försöker så jävla mycket att vara in tha gang, men 😂😂😂😂
Kolla in fistarnas insta...finns mycket där..
Citera
2022-02-11, 18:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lite överdrivet med bläcket och fillers osv.. helt klart vill han va med henne.. tror dock att han inte har en chans.
Han försöker så jävla mycket att vara in tha gang, men 😂😂😂😂
Kolla in fistarnas insta...finns mycket där..
Jag vet inte, var och varannan kvinna i hennes ålder har ju fillers nu för tiden, inget jag håller emot henne. Riktigt snygg i min mening, men jag kanske bara har en ovanlig dragning åt WT-brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in