Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-03, 13:56
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Håller med i allt! Grejen är ju varför hon slutade blogga....

Jag va en som aldrig trodde att hon skulle sluta blogga för jag har har fått den bilden av Pernilla att hon inte brydde sig om när folk snackar skit om henne och hennes nära att hon har blivit hårdhudad under dom här 55 åren att hon låter dåligt snack rinna av henne precis som regn på ett paraply.
Citera
2022-02-03, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Jag va en som aldrig trodde att hon skulle sluta blogga för jag har har fått den bilden av Pernilla att hon inte brydde sig om när folk snackar skit om henne och hennes nära att hon har blivit hårdhudad under dom här 55 åren att hon låter dåligt snack rinna av henne precis som regn på ett paraply.

Hon har kanske en ond aning om att det ligger en sanning i det som sägs om hennes ”kap”, men fortsätter blunda och väljer då att koppla bort det som är ”besvärligt”. Hade hon träffat en hyvens man så hade allt snack kring honom lagt sig för länge sedan. Det tror jag att hon innerst inne vet.
Citera
2022-02-03, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Hon har kanske en ond aning om att det ligger en sanning i det som sägs om hennes ”kap”, men fortsätter blunda och väljer då att koppla bort det som är ”besvärligt”. Hade hon träffat en hyvens man så hade allt snack kring honom lagt sig för länge sedan. Det tror jag att hon innerst inne vet.
Hon har nog koll på om han är en sol och vårare, inte minst efter attackerna på hennes blogg! Inte en chans att han kan blåsa henne. Hoppas de får ett bra liv ihop, ser riktigt lycklig ut!
Citera
2022-02-03, 16:01
Medlem
Citat:
Hon har nog koll på om han är en sol och vårare, inte minst efter attackerna på hennes blogg! Inte en chans att han kan blåsa henne. Hoppas de får ett bra liv ihop, ser riktigt lycklig ut!

Även pålästa och starka människor låter sig duperas av golddiggers, då de hjärntvättas att tänka: "Det var då - nu är hen med mig och jag ska älska hen lycklig!".

Den som manipulerar ljuger om ex, jobb, inkomst och spelar offer på hög nivå.
Citera
2022-02-03, 19:59
Medlem
Citat:

Eh.. HUR skulle hon kunna ha koll på det? Jisses, ibland blir försvaren helt orimliga..
Citera
2022-02-04, 07:13
Medlem
Dottern Smi**a har ju börjat sova där - hur är hennes mamma?

På fb framstår hon som engagerad i kvinnofrågor och hon ser smart och snäll ut.
Citera
2022-02-04, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Eh.. HUR skulle hon kunna ha koll på det? Jisses, ibland blir försvaren helt orimliga..

Vill man lura någon gör man det på olika sätt beroende på vem offret är.

PW är ett lättare offer då hon "farit illa" tidigare och dessutom berättat allt för svenska folket. Perfekt för någon som behöver anpassa sitt manipulerade!

Hon har nog bara haft tur fram till nu, eller varit försiktig, men en gemensam bekants tips på dejt känns tryggt att ge sig in i...

Vet någon något mer om hans syster, t.ex? Har träffat henne för många år sedan men kan inte säga att jag kände henne. De är lika!
Citera
2022-02-04, 10:25
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Hon är jättetrevlig och jordnära.
Naturligt vacker och väldigt begåvad.
Hon är också en väldigt uppskattad kollega.
Citera
2022-02-04, 14:04
Medlem
Citat:
Vill man lura någon gör man det på olika sätt beroende på vem offret är.

PW är ett lättare offer då hon "farit illa" tidigare och dessutom berättat allt för svenska folket. Perfekt för någon som behöver anpassa sitt manipulerade!

Hon har nog bara haft tur fram till nu, eller varit försiktig, men en gemensam bekants tips på dejt känns tryggt att ge sig in i...

Vet någon något mer om hans syster, t.ex? Har träffat henne för många år sedan men kan inte säga att jag kände henne. De är lika!
Att överösa hennes blogg med påhittade profiler känns ganska B.
Citera
2022-02-04, 14:38
Medlem
Citat:
Att överösa hennes blogg med påhittade profiler känns ganska B.

Refererar du till mig? Isf är du anmäld. Igen.
Citera
2022-02-04, 14:59
Medlem
Citat:
Refererar du till mig? Isf är du anmäld. Igen.
Du får förklara dig!
Citera
2022-02-04, 23:29
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:

Dottern har sovit hemma hos PW två gånger sedan CB & PW träffades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in