Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-05, 17:56
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Såg ett inlägg på carolina Gynnings instagram från juli 2020 där hon poserar i bikini. Bauer kommenterar ”väldigt vacker” eller liknande.
Då hade han inte träffat Pernilla men han kanske hade hoppats på fröken Gynning. Det var perioden när det var slut med Victor.
Haha - men vilken man har inte kommenterat Gynnings porrbilder både med o utan döttrar. Det är ju tydligen så instagram o sånt funkar, att kändisarna följer o ger varandra likes för att boosta sina sociala medier.

Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Carolina Gynning är väldigt vacker. Jämför man henne med PW så påminner P om en rejäl trafikolycka. Carolina har lite krav på sina män och skulle aldrig i helvete valt denne gråhåriga sol och våraren. Han ser så gammal ut men det gör ju Pernilla också. Hon ser ju jämngammal ut med sin mor.
Haha - Gynning får ta det hon får liksom så hon kan inte hålla sig med ngr krav - dessutom så är Pernilla en glad o äkta person till skillnad från Gynnings ytliga o självcentrerade osköna personlighet. Pernilla ser pigg o gullig ut o har inte genomgått 100 tals ingrepp, operationer, lyft o behandlingar för att se vettigt porrig ut för alla de män som följer henne.
Citera
2021-10-05, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Haha - men vilken man har inte kommenterat Gynnings porrbilder både med o utan döttrar. Det är ju tydligen så instagram o sånt funkar, att kändisarna följer o ger varandra likes för att boosta sina sociala medier.

Haha - Gynning får ta det hon får liksom så hon kan inte hålla sig med ngr krav - dessutom så är Pernilla en glad o äkta person till skillnad från Gynnings ytliga o självcentrerade osköna personlighet. Pernilla ser pigg o gullig ut o har inte genomgått 100 tals ingrepp, operationer, lyft o behandlingar för att se vettigt porrig ut för alla de män som följer henne.
Men du kan inte jämföra PW med Carolina Gynning. En docka vs en påkörd grävling där dockan givetvis är Carolina. Däremot SKULLE PW behöva göra lite jobs men är tveksam om det hade hjälpt.. 🤔
Citera
2021-10-05, 18:45
Medlem
[quote=KnackehaxanMia|77490650]Haha - men vilken man har inte kommenterat Gynnings porrbilder både med o utan döttrar. Det är ju tydligen så instagram o sånt funkar, att kändisarna följer o ger varandra likes för att boosta sina sociala medier.

Tänkte mer på hans rykte och att han söker offentligheten och det genom en känd partner. Kanske han försökt närma sig Gynning också. Men visst, jag vet hur insta funkar och många män gillar hennes bilder. Kände bara att det var lite typiskt att se just honom kommentera en bikinibild på en annan kändiskvinna så just då nyligen blivit singel.
Men det var ju förra sommaren så då hade han ju inte Pernilla.
Citera
2021-10-05, 18:46
Medlem
Som just då blivit nybliven singel, ska det stå.
Citera
2021-10-05, 19:02
Medlem
Citat:
Men du kan inte jämföra PW med Carolina Gynning. En docka vs en påkörd grävling där dockan givetvis är Carolina. Däremot SKULLE PW behöva göra lite jobs men är tveksam om det hade hjälpt.. 🤔
Vad menar du med att Pernilla Wahlgren behöver göra en del "jobs" med sitt utseende? Duger hon inte som hon är eller? DU borde göra en del jobs med ditt extremt vidriga sätt att se på människor.
Citera
2021-10-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Vad menar du med att Pernilla Wahlgren behöver göra en del "jobs" med sitt utseende? Duger hon inte som hon är eller? DU borde göra en del jobs med ditt extremt vidriga sätt att se på människor.
Jag tycker hon är fruktansvärt ful med dålig hållning, ful kropp och ful stil. Det står jag för. Du får tycka att hon är snygg, det stör inte mig. Jag behöver inte göra nåt åt mitt utseende, har aldrig behövt och skulle det behövas i framtiden så gör jag det och betalar för det själv. Jag behöver alltså ingen hjälp alls av dig så du kan gå vidare.
Tack iallafall.
Citera
2021-10-05, 19:15
Medlem
Citat:
Jag tycker hon är fruktansvärt ful med dålig hållning, ful kropp och ful stil. Det står jag för. Du får tycka att hon är snygg, det stör inte mig. Jag behöver inte göra nåt åt mitt utseende, har aldrig behövt och skulle det behövas i framtiden så gör jag det och betalar för det själv. Jag behöver alltså ingen hjälp alls av dig så du kan gå vidare.
Tack iallafall.
Håller med! Krävs det ett ingrepp så gör man ett ingrepp. PW ser tydligen inte själv hur illa hon ser ut (och beter sig).
Citera
2021-10-05, 19:54
Medlem
Citat:
Tack iallafall.
Har jag sagt att jag tycker hon är snygg? Ditt svar på min fråga säger allt om dig, gå och göm dig bakom stenen du kom ifrån!
Senast redigerad av juttan 2021-10-05 kl. 19:55. Anledning: Felstavat
Citera
2021-10-05, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med! Krävs det ett ingrepp så gör man ett ingrepp. PW ser tydligen inte själv hur illa hon ser ut (och beter sig).
Pernilla har ju pengarna så då är det ju inga problem.
Hon var vacker och charmig i sin ungdom men nu ser hon skabbig och sliten ut. Hennes beteende numera är också allt annat än charmigt.
Citera
2021-10-05, 20:16
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han har varit med i Wahlgrens värld som filmades in i Palma nu.
Så var det med ”skärgårdshunken” som inte från början ville vara med i tv. 🤷‍♀️
Det behöver väl inte vara underligare än att man håller sig undan i början och ändrar sig senare, när relationen visar sig fungera? Varför köra rundgång med det påpekandet?
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
I helgen har P haft sin show i Västerås.
CB och P’s föräldrar har bott på Steam.
P bodde inte där utan åkte direkt iväg m turnebussen.
Och så spelar de in WV.
Tyckte C gick ut hårt med att han inte ville vara så offentlig, men nu kör han inspelning av WV när inte ens P är med.
Det är väl bra för dig bl a, ju mer offentlig han blir desto mer berättar folk.

Stort engagemang runt Bauer här i alla fall. Han kan nog bli en stor karaktär i teveserien.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du och Bianca Wahlgren beter er mer vilset vad gäller den biten.
Senast redigerad av Schlesien 2021-10-05 kl. 20:19.
Citera
2021-10-05, 20:24
Medlem
[quote=Schlesien|77492546]Det behöver väl inte vara underligare än att man håller sig undan i början och ändrar sig senare, när relationen visar sig fungera? Varför köra rundgång med det påpekandet?
Det är väl bra för dig bl a, ju mer offentlig han blir desto mer berättar folk.
Stort engagemang runt Bauer här i alla fall. Han kan nog bli en stor karaktär i teveserien.

Jag tror varken att han blir stor eller långvarig i WV. Däremot tror jag att ett engagemang kring honom leder till att mer information kommer fram och att den präktiga och oskyldiga fasaden raseras.
Citera
2021-10-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Undra hur många kändiskvinnor han försökt lägga in en stöt på. Gynning lär nog inte vara den enda. Han siktar orimligt högt den mannen. Synd att P föll, fattar inte hur det lyckats ske, men attans vilket fel val av partner.

Det finns garanterat fler kommentarer någonstans på Instagram: vilka kända, snygga singelkvinnor kan han kollat upp genom åren tro och kommenterat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in