Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-05, 02:12
Medlem
Tänk vad kul det skulle vara att se P o hennes gäng - t.om C, kunde vara med - i ”The Island Sverige”! Då skulle jag inte missa ett avsnitt!
Citera
2022-02-05, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Dottern har sovit hemma hos PW två gånger sedan CB & PW träffades.

I vanliga fall inget konstigt men nu tänker jag att det handlar om att än mer göra sig oumbärlig, för alla.
Citera
2022-02-05, 12:16
Medlem
Fel

Nu vill CB "dela allt" med henne (på Instagram) - tror jag det. 🤮

Champagne med jordgubbar i glasen... Äldsta tricket i boken! Det är mycket ✔️på den.

Alltså, är hon på riktigt korkad?!
Senast redigerad av Realdoll00 2022-02-05 kl. 12:17. Anledning: Fel
Citera
2022-02-05, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nu vill CB "dela allt" med henne (på Instagram) - tror jag det. 🤮

Champagne med jordgubbar i glasen... Äldsta tricket i boken! Det är mycket ✔️på den.

Alltså, är hon på riktigt korkad?!

Märkligt att hon är så lättlurad. Hon har mycket att lära sig på äldre dar. Hoppas hans ex kontaktar någon tidning och ger den riktiga bilden av denna gubbe.
Citera
2022-02-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Märkligt att hon är så lättlurad. Hon har mycket att lära sig på äldre dar. Hoppas hans ex kontaktar någon tidning och ger den riktiga bilden av denna gubbe.
Varför gör du inte det själv, du som har den "riktiga" bilden av gubben....
Citera
2022-02-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Varför gör du inte det själv, du som har den "riktiga" bilden av gubben....

Jag är tack och lov inget ex. Har iakttagit på håll och det räcker. Hade hellre varit singel än med denna där. Sorgligt att han gett sig på P. Hade jag varit ett ex hade jag utan tvekan gått ut vitt och brett. Karma is a bitch!
Citera
2022-02-05, 20:29
Medlem
Citat:
Jag är tack och lov inget ex. Har iakttagit på håll och det räcker. Hade hellre varit singel än med denna där. Sorgligt att han gett sig på P. Hade jag varit ett ex hade jag utan tvekan gått ut vitt och brett. Karma is a bitch!
Vad är det som gör att vissa av er ska "rädda " lilla stackars gamla miljonärskan Pernilla?
Citera
2022-02-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Vad är det som gör att vissa av er ska "rädda " lilla stackars gamla miljonärskan Pernilla?

Hon behöver inte räddas, hon roddar uppenbarligen sig själv. Däremot bör inte hennes partner lyftas fram som ett kap på diverse sociala kanaler. En gubbe med ett sådant bagage är INTE vad en kvinna vill ha. Hon får tro det, men gränsen går då även följarna dras med i denna karusell.
Citera
2022-02-07, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe

Det funderar jag oxå över numera.

Citat:
Hon behöver inte räddas, hon roddar uppenbarligen sig själv. Däremot bör inte hennes partner lyftas fram som ett kap på diverse sociala kanaler. En gubbe med ett sådant bagage är INTE vad en kvinna vill ha. Hon får tro det, men gränsen går då även följarna dras med i denna karusell.

Pernilla och hela Wahlgrens kommer tids nog inse, vem dem släppte in i familjen 🙄
Citera
2022-02-07, 03:28
Medlem
Vad exakt har den nya gubben gjort tidigare?
Är väldigt nyfiken faktiskt!
Citera
2022-02-07, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187

Är du väldigt nyfiken faktiskt?

Läs tråden
Citera
2022-02-07, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187

Som @tausen skriver - läs!

...men här kommer tre Red flag-alert:

- Han pressade henne att fortsätta träffas och sa snabbt att han saknade henne och att han älskar henne (tatuerade in datumet 🤮 ).
- Han har snabbt gått "all in" i hennes liv och gjort sig oumbärlig som perfekt partner och bonuspappa. Detta rimmar illa med hans tidigare liv som kantats av otrohet, obetalt underhåll och tveksamma anställningar.
- Han började ödmjukt med: "Måste man vara med i WV?" som han hävdar att han inte sett - vilket är lögn. Nu är han med ÖVERALLT.

Han är en lismande, falsk golddigger med en galet dold agenda. Pernilla kommer att bli så blåst om hon inte passar sig.

Han kommer inte att ändra sig bara för att hon älskar sönder honom - tvärtom. Tids nog gör sig de gamla invanda hjulspårern till känna.

Med så mycket på spel lär det dröja, dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in