Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-25, 16:30
Medlem
Gold94s avatar
Nu läste jag att P och C kan se alla IP-nummer och vart folk bor, så dom kan lätt spåra upp folk!
Är det ett hot eller vad??
Citera
2021-08-25, 16:38
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Nu läste jag att P och C kan se alla IP-nummer och vart folk bor, så dom kan lätt spåra upp folk!
Vad ska dom med det att göra? Det är väl ingen som skrivit något brottsligt…du menar bloggen? Inte orkat läsa allt.
Citera
2021-08-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ingenting .. Han är väl lite för bra och de ärväl lite för kära . Det är något ex eller någon annan störd person som ligger bakom flera av dessa konton som smutskastar C nu .
Haha 100%
Citera
2021-08-25, 17:12
Medlem
Citat:

Då kommer det säkert dyka upp namn på personer som skrivit - i hennes ögon - hemska kommentarer, på bloggen snart. Var det inte hon som skrev ut namn en annan gång?
Citera
2021-08-25, 17:14
Medlem
Citat:
P och C är nog av samma skrot och korn, själv tror jag att P kan vara en elak jävel om hon vill.
P och C är två levande orginal av "skenet bedrar". Självklart kommer P inte lyssna på någon annan än sig själv, hon vägrade ju lyssna på sitt eget barn (B) när hon mådde dåligt över att inte ha blivit sedd och undanskuffad i uppväxten...
Yes så är det, hon skällde ut Bianca rejält när hon ville prata om sin dysfunktionella uppväxt. Nej PW är inte en bra person. Hur fan kan man ignorera sitt barn som mår dåligt?!
Citera
2021-08-25, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ingenting .. Han är väl lite för bra och de ärväl lite för kära . Det är något ex eller någon annan störd person som ligger bakom flera av dessa konton som smutskastar C nu .

Ingenting? Och det vet du? Det är ju isf lika illa som att berätta vad han gjort viket inte är olagligt.
Citera
2021-08-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ja det ser ut som de hotar. Ip nr har ju ägare, enkelt att hitta vem som skrivit vad.
Citera
2021-08-25, 18:22
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Ja det ser ut som de hotar. Ip nr har ju ägare, enkelt att hitta vem som skrivit vad.
Nu förstår jag hur korkade ni är som skriver i tråden.
INGEN privatperson eller blogg Aktiebolag kan få fram uppgifter om vem som har använt IP adressen.
Polisen kan begära ut uppgifter.
Citera
2021-08-25, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
INGEN privatperson eller blogg Aktiebolag kan få fram uppgifter om vem som har använt IP adressen.

...eller så bevisar det bara hur desperata P och C är.

Tack för info!!! Bra att veta. 😂
Citera
2021-08-25, 18:43
Medlem
Citat:

Det är ett hot. Charmigt.
Citera
2021-08-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Du kan spåra vem som har ett visst ip nummer. Finns sidor för det. Visste du inte det?
Citera
2021-08-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Det är ett hot. Charmigt.

Vilket radarpar. Var skrev de det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto