2022-02-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Hansen tackade inte nej, han hade startförbud pga vristskada.
Han fick den skadan mot Spanien men spelade ändå. Hade Danmark varit i final hade han troligen spelat.
Citera
2022-02-01, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Han fick den skadan mot Spanien men spelade ändå. Hade Danmark varit i final hade han troligen spelat.

Till och med du borde ha märkt att Mikkel var totalt värdelös i andra halvlek mot Spanien. Rörde sig som en pigg 90-åring.
Citera
2022-02-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Till och med du borde ha märkt att Mikkel var totalt värdelös i andra halvlek mot Spanien. Rörde sig som en pigg 90-åring.
Han var dålig redan innan skadan i den matchen.

Men varför spela resten av semin då om skadan störde honom så? Kanske för att en finalplats och guld är viktigare än nåt EM brons.
Citera
2022-02-01, 22:45
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:

Men varför spela resten av semin då om skadan störde honom så? Kanske för att en finalplats och guld är viktigare än nåt EM brons.
Guld är inte viktigt öht denna gång, eftersom:
Citat:
Ska jag bannas för att jag kommer med obekväma sanningar?

Ingen utanför Sverige förknippar denna Corona turnering med prestige.
Citera
2022-02-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Guld är inte viktigt öht denna gång, eftersom:

Hämta blekmedel för ögonen dina ASAP, för inte kan man missa att det klart och tydligt står skrivet viktigARE. Såklart är guld mer åtråvärt än brons, även om mästerskapet i sig tappade prestige. Ofattbart att man måste förklara detta.
Citera
2022-02-01, 23:01
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:

Hämta blekmedel för ögonen dina ASAP, för inte kan man missa att det klart och tydligt står skrivet viktigARE. Såklart är guld mer åtråvärt än brons, även om mästerskapet i sig tappade prestige. Ofattbart att man måste förklara detta.
Nej det är oviktigt, saknar betydelse. Covidturnering. Nikola Karabatic kom inte upp i sin egen nivå.

Alla europamästerskap, världsmästerskap och handbolls-OS bör fortsättningsvis spelas i Lyon, för rättvisa, seriösa och internationella förhållanden.
Citera
2022-02-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Nej det är oviktigt, saknar betydelse. Covidturnering. Nikola Karabatic kom inte upp i sin egen nivå.

Alla europamästerskap, världsmästerskap och handbolls-OS bör fortsättningsvis spelas i Lyon, för rättvisa, seriösa och internationella förhållanden.
Du kan iaf försöka copa bättre.
Citera
2022-02-01, 23:08
Bannlyst
Citat:

Hansens arbetsgivare har nog något att säga till om efter semin. Det är dem som betalar hans lön..
Citera
2022-02-01, 23:52
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen.
Inga bevis som vanligt utan ren bullshit.
Citera
2022-02-02, 11:34
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Nu ljuger du igen.
Inga bevis som vanligt utan ren bullshit.

jag håller inte med Lex i saker men i detta fall så fattar man att Hansen hade lirat en final.

vart väl också 5 kryss i hela turneringen måste va ett botten rekord?
Citera
2022-02-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag håller inte med Lex i saker men i detta fall så fattar man att Hansen hade lirat en final.

vart väl också 5 kryss i hela turneringen måste va ett botten rekord?
Nä men han menar på att Sverige har haft tur i 2 raka mästerskap och att alla lag blev drabbade av covid som ej stämmer.
Citera
2022-02-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Nä men han menar på att Sverige har haft tur i 2 raka mästerskap och att alla lag blev drabbade av covid som ej stämmer.
Jag skrev att Sverige hade tur för att göra er svennebananer arga och få ut en reaktion - vilket har funkat som jag ville för ni här har verkligen skitit ur er tegelstenar när ni svarar på mina inlägg. Ditt sista påstående är dock fel(som alltid när du skriver nåt), alla lag förutom Danmark och till viss del Norge har blivit drabbade märkvärt av Covid under turneringen och Sverige mötte ju aldrig Danmark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in