2014-12-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarz
http://www.expressen.se/gt/sport/vranjes-utnamnd-till-arets-tranare-i-varlden/

Icket att förglömma, Tobbe världens bästa försvarsspelare!
Citera
2014-12-07, 14:07
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Vad hittade Roganovic på mot H43 som gav ett direkt rött?

Ryckte lite lätt i armen på H43-spelare som var igenom och skulle skjuta. Det röda var dock väldigt hårt dömt. En tvåa hade räckt.

Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Hur står sig landslagsdamerna nuförtiden? Har inte följt de sedan debaclet senast.

De har genrepat mot världsmästarna Brasilien nu i dagarna och vann båda mötena. De står sig bra och har chans på medalj.

Tråkigt det där med H43 förresten, att de drar sig ur Elitserien. Det såg man inte komma.. Roganovic lämnade det sjunkande skeppet i tid. Rutinerad som alltid.
Citera
2014-12-07, 15:13
Medlem
Fobias avatar
Idag börjar Handbolls EM för damerna i Kroatien och Ungern, ska bli intressant att följa då vi verkar ha fått ihop ett bra lag med bredd. Det enda som känns osäkert är målvakterna som inte verkar vara i toppform för tillfället men trots det slog vi världsmästarna Brasilien som iför sig saknade sin bästa spelare Eduarda Amorim. Jag tippar att Danmark kommer vinna EM trots avsaknaden av Marianne Bonde

Hur är formen på Torstensson ? Hon var väl skadad i vaden.

Edit: Tydligen spelklar men Jenny Alm kommer starta.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article19981974.ab

TV12 visar två matcher idag

18:10 Norge-Rumänien

20:25 Ungern-Ryssland
Senast redigerad av Fobia 2014-12-07 kl. 15:37.
Citera
2014-12-07, 19:10
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Ryckte lite lätt i armen på H43-spelare som var igenom och skulle skjuta. Det röda var dock väldigt hårt dömt. En tvåa hade räckt.

De har genrepat mot världsmästarna Brasilien nu i dagarna och vann båda mötena. De står sig bra och har chans på medalj.

Tråkigt det där med H43 förresten, att de drar sig ur Elitserien. Det såg man inte komma.. Roganovic lämnade det sjunkande skeppet i tid. Rutinerad som alltid.

haha nu går det rykte om dom ska dra tillbaka sin konkurs. vill redan nu spela elitserien borde inte gå väl?
läste det på text tv.
Citera
2014-12-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
Idag börjar Handbolls EM för damerna i Kroatien och Ungern, ska bli intressant att följa då vi verkar ha fått ihop ett bra lag med bredd. Det enda som känns osäkert är målvakterna som inte verkar vara i toppform för tillfället men trots det slog vi världsmästarna Brasilien som iför sig saknade sin bästa spelare Eduarda Amorim. Jag tippar att Danmark kommer vinna EM trots avsaknaden av Marianne Bonde

Hur är formen på Torstensson ? Hon var väl skadad i vaden.

Edit: Tydligen spelklar men Jenny Alm kommer starta.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article19981974.ab

TV12 visar två matcher idag

18:10 Norge-Rumänien

20:25 Ungern-Ryssland

Håller med, målvakterna är för dåliga men bundsen känns ok tycker jag. Ser fram emot mästerskapet, det hade varit riktigt kul med en framgång. Vi verkar ha ett bra lag och damhandboll är Riktigt bra underhållning,HEJA SVERIGE
Citera
2014-12-08, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
haha nu går det rykte om dom ska dra tillbaka sin konkurs. vill redan nu spela elitserien borde inte gå väl?
läste det på text tv.

Blev inget, stod på text-tv

Allt man behöver veta finns på text-tv!!
Citera
2014-12-08, 20:06
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sako85
Blev inget, stod på text-tv

Allt man behöver veta finns på text-tv!!

haha tur hade känns lika mycket såpa som vm är om dom kommit tillbaka i spel.
Citera
2014-12-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sako85
Håller med, målvakterna är för dåliga men bundsen känns ok tycker jag. Ser fram emot mästerskapet, det hade varit riktigt kul med en framgång. Vi verkar ha ett bra lag och damhandboll är Riktigt bra underhållning,HEJA SVERIGE

Sverige spelar mycket snabbare än jag minns dom göra. Verkar anammat lite av den fina kontringshandbollen herrarna ofta står för.
Citera
2014-12-08, 20:43
Medlem
Hunden007s avatar
lite oroligt att Holland slog Tyskland
Citera
2014-12-08, 21:06
Medlem
Fobias avatar
Skönt att sen när Ågren suger bollarna på linjen
Citera
2014-12-08, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Sverige spelar mycket snabbare än jag minns dom göra. Verkar anammat lite av den fina kontringshandbollen herrarna ofta står för.

Sivertsson är ju med, så att det tränats en del på det ser jag som självklarhet. Ser bara handboll i samband med mästerskap så många spelare jag inte känner igen. Förövrigt målvakt i shorts är väl ganska ovanligt i handboll?
Citera
2014-12-08, 21:21
Medlem
Våran målvakt ser fruktansvärt orörlig ut. Vilket får anses vara ett minus..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in