Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Trådarna där det står "Jehovas vittnen" på, är huserade av avhoppare till Jehovas vittnen
Men hallå!! Hade du verkligen förväntat dig att JV-trådarna på Flashback skulle vara fulla med inlägg från aktiva Jehovas Vittnen? I så fall verkar du tämligen naiv. Speciellt då Jehovas Vittnen uppmanas att inte deltaga privata i nätdiskussioner
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
..det är deras egna personliga bloggar där dom kan tycka synd om sig själva och spy ut sitt hat mot Jehovas vittnen, det handlar inte om diskussion.
Och ändå så sitter du som själv (som du påstår) är ett aktivt Jehovas Vittne här i dessa förhatliga trådar och debatterar hela tiden, hur länge har du exempelvis varit aktiv i just denna tråd? Jag tror det är snart tio års tid. Du kastar sten i glashus. För att tycka att dessa trådar är så pass bedrövliga så måste jag säga att det är anmärkningsvärt att du ändå stannar kvar här i åratal, nu har du snart varit i den här tråden i ett decennium. Grattis!
Förresten är du ju väldigt bra på att blogga själv, ständigt enorma inlägg med meterlånga citat från Vakttornet och bibelcitat, till skillnad från exempelvis jag som för det mesta inte kör copy & paste som du gör, utan jag deltar i en diskussion med egna ord som jag skriver själv.
Det är i så fall du, om jag ska klaga på dig (vilket jag egentligen inte vill), det är du som är en av de största bloggarna i tråden, inte jag eller någon annan.
Man känner igen sig själv i andra, är det så...?
Skillnaden mellan dig och mig är att jag älskar yttrandefrihet, medans du tycks ogilla den.
Jag gillar att du är här och debatterar trots att vi har diametralt motsatta åsikter medans du inte gillar att ha mig här eftersom du vill vara omgiven av ja-sägare.
Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Nej, du frågar avhoppare till Jehovas vittnen om Jehovas vittnen tro.
Tror du inte att det är bättre att fråga Jehovas vittnen själva om deras egen tro?
NEJ Flashback är INTE Jehovas Vittnens hemsida.