2022-01-26, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Tänker alltid Ikea typ -98 när jag ser speglarna. Det är ju endast namnet som gör att han kan sälja sina grejer, riktigt hemskt. Mvh upprörd

Exakt det tänker jag med! Dessutom var det någon som tidigare i tråden länkade till en dansk som gjorde väldigt lika speglar, först. Ja det måste bara bero på det. Säljer inte han loppisgrejer han fyndat dyrt på insta?
Citera
2022-01-26, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Exakt det tänker jag med! Dessutom var det någon som tidigare i tråden länkade till en dansk som gjorde väldigt lika speglar, först. Ja det måste bara bero på det. Säljer inte han loppisgrejer han fyndat dyrt på insta?

Jo jag tror han gör det. Säkert i behov av pengar.. Tycker, som annan person skrev, att de ger ett snällt intryck så jag vill inte klaga på dem som personer. Men "systemet" eller vad man ska säga, att han kan göra extremt simpla saker och försörja sig är liite stört.
Citera
2022-01-26, 18:31
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Jo jag tror han gör det. Säkert i behov av pengar.. Tycker, som annan person skrev, att de ger ett snällt intryck så jag vill inte klaga på dem som personer. Men "systemet" eller vad man ska säga, att han kan göra extremt simpla saker och försörja sig är liite stört.
Fast att han gör dem är väl inte synonymt med att han kan försörja sig på dem?
Citera
2022-01-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Fast att han gör dem är väl inte synonymt med att han kan försörja sig på dem?

Han sa förut i en intervju att han skulle sluta sitt jobb för att helt satsa på tavlorna, speglarna och sitt loppiskonto på IG. Undrar hur det går att försörja sig på detta.
Citera
2022-01-27, 06:28
Medlem
Branogbitters avatar
Dagens blogginlägg: ” Jag tittar ju på Sex & The City igen och nu har jag kommit till säsong 6 när Carrie klippt av sig håret (it's a sign!)”
Haha, självklart såg hon detta INNAN hon bestämde sig för att klippa sig, våga erkänna det!
Citera
2022-01-27, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Dagens blogginlägg: ” Jag tittar ju på Sex & The City igen och nu har jag kommit till säsong 6 när Carrie klippt av sig håret (it's a sign!)”
Haha, självklart såg hon detta INNAN hon bestämde sig för att klippa sig, våga erkänna det!

Speciellt eftersom Carrie klippte håret i säsong 4 dessutom 😅
Citera
2022-01-27, 18:36
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Speciellt eftersom Carrie klippte håret i säsong 4 dessutom 😅
Haha ja! Fattar inte varför det ens är en grej, så att hon inte bara kan erkänna det. Är ju jättetydligt iom dagens inlägg att Carrie är den stora förebilden just nu (denna vecka/månad?)
Citera
2022-01-27, 21:24
Medlem
Citat:
Haha ja! Fattar inte varför det ens är en grej, så att hon inte bara kan erkänna det. Är ju jättetydligt iom dagens inlägg att Carrie är den stora förebilden just nu (denna vecka/månad?)

Enig. Dessutom handlar det bara om hår. Bara kapa en decimeter eller några centimeter, det växer liksom ut igen...
Citera
2022-01-27, 22:08
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amsteltramsel
Enig. Dessutom handlar det bara om hår. Bara kapa en decimeter eller några centimeter, det växer liksom ut igen...
Ja, istället ska det byggas upp och göras till världens grej. Och alla som kommenterar sen då…jisses. Får lite sektkänsla av kommentarsfältet
Citera
2022-01-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ja, istället ska det byggas upp och göras till världens grej. Och alla som kommenterar sen då…jisses. Får lite sektkänsla av kommentarsfältet

Precis. Hade jag bara läst kommentarerna utan att veta hårkontexten hade jag trott det handlat om något stort, livsomvändande val. Och sen ba... "aaah, du ska klippa håret?"
Citera
2022-01-28, 06:27
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Precis. Hade jag bara läst kommentarerna utan att veta hårkontexten hade jag trott det handlat om något stort, livsomvändande val. Och sen ba... "aaah, du ska klippa håret?"
Hahaha ja!😂
Citera
2022-01-28, 06:53
Medlem
Citat:

Tänk om hon plötsligt bara kapat håret. Kommentarsfältet skulle exploderat 😅 Men mkt av hennes blogg är stötande och blötande av det som komma skall, så inte konstigt att hennes kommande frisyrändring ska nämnas överallt innan det ens skett.

Vad tycker ni om hennes önskan om att Pontus ska anlägga en tangorabatt lagom tills deras förnyelse av bröllopslöftena? Tror faktiskt att han skulle kunna bära upp det 😊 Hon sa för övrigt i podden att det inte var en "do over" av första bröllopet, kändes också som ett svar på hur det spekulerats här i tråden. Men jag håller nog med om att det känns som contentjagande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in