2022-01-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Ser ut att vara exakt samma klänning ja. De andra är fina på henne tycker jag, men den där rosa är svår. Tyckte att den såg ut som en pyjamas/nattlinne på SW :/

Men Elsas har ju hål för axlarna? Har för mig att Sofia köpte sin från någon tjej på Instagram som syr.
Citera
2022-01-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Ja, de första hon köpte (har tappat räkningen nu på alla fluffiga klänningar) var iaf lite snygga. Den rosa ser både billig, slarvig och barnslig ut. Noll stil eller klass över den. Är uppriktigt chockad över priset. Skulle gissat att den hängt på ngt rea-galge på H&M för typ 99:-

Ja den ser verkligen billig ut!
Citera
2022-01-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avledbar
Så roligt att en läsare kommenterar att det är mycket att köpa lite onödiga grejer på loppis för 800 spänn samtligt som Elsas ”klänning från mellandagsrean” kostar drygt 9000:- trots rea…

Haha! Men tror inte folk är medvetna om hur dyra dessa klänningar är? Jag hade heller ingen aning först du skrev det, jag visste ju att de var dyra, men inte exakt hur dyra!
Citera
2022-01-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Men Elsas har ju hål för axlarna? Har för mig att Sofia köpte sin från någon tjej på Instagram som syr.

Ja Sofia köpte sin rosa klänning från en tjej på IG som heter Emma och som efter det pga hälsoproblem inte just nu säljer sina kläder. Kan tänka mig att Elsa var inspirerad av Sofia när hon köpte sin rosa klänning, särskilt då ju Sofia har den på omslaget av sin nya pastabok.
Citera
2022-01-11, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Ja Sofia köpte sin rosa klänning från en tjej på IG som heter Emma och som efter det pga hälsoproblem inte just nu säljer sina kläder. Kan tänka mig att Elsa var inspirerad av Sofia när hon köpte sin rosa klänning, särskilt då ju Sofia har den på omslaget av sin nya pastabok.

Okej! Ja det tror jag säkert, Sofia verkar ju inspirera henne i mycket. Men den här rosa färgen klär inte någon. Köpte hon inte en blå i början på december med förresten?
Citera
2022-01-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror

Men oj, det missade jag Då var de i alla fall väldigt lika, och båda i konstiga rosa toner. Väldigt dyra klänningar (Bahnsen) hur som. Den blå köpte hon ju ganska nyss, till det där jobbet eller hur det nu var.

Ibland (ok, ofta) blir jag nyfiken på hur mycket hon konsumerar för egentligen, måste vara jättestora belopp. Ganska klumpig lampa i vardagsrummet nu, säkert också dyyyr.
Citera
2022-01-11, 23:46
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Men oj, det missade jag Då var de i alla fall väldigt lika, och båda i konstiga rosa toner. Väldigt dyra klänningar (Bahnsen) hur som. Den blå köpte hon ju ganska nyss, till det där jobbet eller hur det nu var.

Ibland (ok, ofta) blir jag nyfiken på hur mycket hon konsumerar för egentligen, måste vara jättestora belopp. Ganska klumpig lampa i vardagsrummet nu, säkert också dyyyr.

Antar att hon köpt den på Net-a-porter, de säljer den på rea för halva priset så Elsa har väl betalat 6-7000:- för den.
Hur som helst är den helt fruktansvärt gräslig. Kan ej förstå varför en vuxen kvinna vill ha på sig en sådan klänning? Har alltid hatat babydoll-grejen dock, korta klänningar med bara ben och rysh & pysch ger mig kvälningar, usch!
Citera
2022-01-12, 10:30
Medlem
Sardinbruss avatar
Ni hade rätt i att de ska flytta. Skulle ha blivit irriterad om jag som polare hjälpt dem att göra om badrummet om jag fick veta att det var för att höja värdet på en lägenhet de redan planerade att lämna.
Citera
2022-01-12, 10:43
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Ni hade rätt i att de ska flytta. Skulle ha blivit irriterad om jag som polare hjälpt dem att göra om badrummet om jag fick veta att det var för att höja värdet på en lägenhet de redan planerade att lämna.
Sjukaste är väl att de i princip sabbat lägenheten genom att dela av köket och skapa skrubben till Lynn?
Citera
2022-01-12, 11:01
Medlem
Citat:
Sjukaste är väl att de i princip sabbat lägenheten genom att dela av köket och skapa skrubben till Lynn?

Ja jag förstår verkligen inte hur de tänkte när de köpte en för liten lägenhet från start och sedan förstör den som du säger. Vad ska man med den skrubben till i en lägenhet i den storleken? Kanske kompenserar badrummet upp detta märkliga renoveringsbeslut?
Citera
2022-01-12, 11:38
Medlem
Citat:
Sjukaste är väl att de i princip sabbat lägenheten genom att dela av köket och skapa skrubben…?

Vilken tur att P precis målat om vardagsrummet också, utan att ta ner deras stora spegel etc Det kommer nog de nya ägarna gilla.
Citera
2022-01-12, 11:54
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdlerSaddler
Vilken tur att P precis målat om vardagsrummet också, utan att ta ner deras stora spegel etc Det kommer nog de nya ägarna gilla.
Hahahaha😆😆😆 ja mmmm sån KRISPIG konstnärlig ÖSTERLENKÄNSLA med lite busiga fläckar i väggfärgen sådär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in