2022-01-18, 18:06
Medlem
Elegwyns avatar
Undrade precis varför det var ett sånt jävla pådrag med sirener osv imorse.

Gött att se dessa babbar ha ihjäl varandra. Fler behöver skjutas.
Citera
2022-01-18, 18:07
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
Undrade precis varför det var ett sånt jävla pådrag med sirener osv imorse.

Gött att se dessa babbar ha ihjäl varandra. Fler behöver skjutas.

För min del får dom gärna skjuta ihjäl varandra. Helt sjukt att det inte hänt tidigare!
Citera
2022-01-18, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Sitter just nu och bläddrar igenom Go Bananas på Facebook, även deras Istagram med samma namn. Thug Life, GB och många andra grupper har totalt exploderat utav människor som ska visa någon form utav sympati. Så jäkla löjligt att se hur alla vill få tittare i BO’s namn.

är medlem i en av dem en vän är väldigt ledsen eftersom han var snäll mot henne så jag är förvirrad med all ny information jag ser nu
Citera
2022-01-18, 18:09
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
Killen fick storhetsvansinne och psykos samtidigt. Alla vet vem han är i Helsingborg. Som nån skrev brukade han beckna mycket till tjejer, få de skuldsatta och sedan kan ni gissa resten. Ett fall som blev känt är när han inte fick ligga med en laddkund som jobbade på ett äldreboende, så anmälde han henne så hon förlora jobbet och äldreboendet fick problem. Som sagt han gjorde så mot många tjejer en slags abbe blattelito som nån skrev ja exakt så.

Lter ju som en riktig national skatt och pensionsräddare
Citera
2022-01-18, 18:10
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
är medlem i en av dem en vän är väldigt ledsen eftersom han var snäll mot henne så jag är förvirrad med all ny information jag ser nu

Om du är medlem så vet du mycket väl vilket rövhål han är och fortsätt inte att måla upp detta svin som ett helgon! Som man bäddar får man ligga och hoppas verkligen att han bäddade sängen imorse för han lär aldrig bädda igen.
Citera
2022-01-18, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag har absolut ingen aning om vem BO var. När jag läser tråden får jag intrycket att han inte var kriminell (åtminstone inte känd för någon grövre brottslighet). Samtidigt skriver en del personer i tråden att BO skadade många människor genom att hänga ut dem i de Facebook-grupper han administrerade.

Jag undrar därför följande:

Vad exakt var syftet med de Facebook-grupper där BO var aktiv? Vilken typ av uthängningar gjordes i dessa grupper? Handlade det om att hänga ut brottslingar? Att sprida skvaller om människors privatliv/kärleksliv? Om ekonomi/affärer? Eller något annat?

Jag såg ett par lives han hade och det var sällan något allvar, han skratta mer än han pratade. Men han var extremt grov i munnen. Något med honom var dock lite charmigt, så han kom undan med det. De flesta i dessa grupper tyckte om honom. Räckte dock med att någon skrev en oskyldig kommentar som han inte gillade. Då skulle han hänga ut den personen, och familjen etc.

Han förstora upp småtjafs. I liven igår tror jag allt drama började med att kvinnan gick ut i sin grupp, och sa att Atte hade sagt vart hon befinner sig. Och hon är tydligen hotat av sitt ex, så hon är ”gömd”. Det gjorde att han i flera lives hängde ut och snacka skit om henne. Nivån var extremt låg. Men jag hade svårt att ta honom på allvar. Ibland kändes det som han var arg på riktigt, i nästa sekund skratta han.

Jag tror bara han var ute efter drama, få många tittare på sina lives. I dessa grupper är det många trasiga människor, och när han hade live ihop med andra så tog han många gånger rollen som ”pappa”. Han sa ifrån vid hot etc, när folk gick över gränsen… men den gränsen var väldigt hög. Han gjorde mycket drama över människors trasiga relationer etc.
Citera
2022-01-18, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Om du är medlem så vet du mycket väl vilket rövhål han är och fortsätt inte att måla upp detta svin som ett helgon! Som man bäddar får man ligga och hoppas verkligen att han bäddade sängen imorse för han lär aldrig bädda igen.

jag målar honom inte som något jag har varit i gruppen mest för att hon bjöd in mig det är en kul grupp ibland, det jag sett från honom är att han varit snäll mot många där så blev lite förvirrad med all ny information jag läst om här, målar honom som ingenting jag kände honom inte.
Citera
2022-01-18, 18:17
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
Senaste taktiken är att låta folk ligga ute med plus kredit för exempelvis 20 kassar hash (1 milj) sedan när tp ska göra leverans poppar man han istället för en kostnad 500k alltså de sparar 500k på mord istället för att leverera. De måste reglera cannabismarknaden nu.

Här ligger en stor sanning, den enda fördelen är att det är få fläckfria personer som har råd att slanta tjugo kassar.
Som vanligt överväger nackdelarna då helt meningslösa evighetsfejder startas vid varje sådant här tillfälle.
Citera
2022-01-18, 18:20
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
jag målar honom inte som något jag har varit i gruppen mest för att hon bjöd in mig det är en kul grupp ibland, det jag sett från honom är att han varit snäll mot många där så blev lite förvirrad med all ny information jag läst om här, målar honom som ingenting jag kände honom inte.

Juste så sluta spy galla i grupperna om att det finns ormar på Flashback. Vaknade upp idag med ett leende på läppar efter att ha läst nyheterna och druckit kaffe, så snälla, förstör inte min dag.
Du kommer inse vilket as han var och hur lugnt det kommer bli i fortsättningen.
Citera
2022-01-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
För oss som inte köpt attes bs om att vara något slags helgon får du gärna berätta lite om vad du hört atthan gjort.

Visste han att detta skulle hända? Tycker han sett lite ångest pressad ut på senaste tiden. Eller bara för mkt pulver i näsan?

Ångest-pressad?
Hans svarta ringar runt ögonen beror nog på rökat 😬
Att han sen bråkade med allt och alla till höger och vänster och levede på internetgruppen samtidigt som han skapade affärer både med ”märkeskläder”, droger, bilar och hans senaste dröm som han pratade om med webbutik där han skulle sälja kina-grejer. Vet inte om det kom igång..
Mannen levde ett hektiskt liv med skit-situationer som han satte sig själv i samtidigt som han ”drog in” 0 kr enligt deklarationer för inkomstår 2019, 2020 och 2021. Han blev dömd för lite droger och olovlig körning osv som överklagades till hovrätten och det blev bara vilkorligt. Däremot säger ryktena att nya misstankar fanns från polisens sida och nya domar fanns att vänta..
Tror inte han levde under hot alls, då hade han bajat ner sig för längesen och inte suttit öppen på Facebook där han senast för bara någon dag sedan sa sitt riktiga namn i live inför hundratals människor i gruppen med över 50k medlemmar.
Citera
2022-01-18, 18:26
Medlem
Kollade 5-6 gånger idag på expressens hemsida lite snabbt. (slösurfa på jobbet).
Inte någon gång såg jag att någon skjutits ihjäl.

Visst, det händer typ 1 gång i veckan men MSM har tröttnat fort.
Citera
2022-01-18, 18:26
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Asså bror han var ändå en männsika. Har du aldrig hört glömma och förlåta. När du dör ska jag pissa på din grav. Du är vädigt patetisk bara för att du inte har medkänsla för människor så kanske andra har det

Har du medkänsla, då du ska pissa på andras gravar? Du lyckades inte hålla fast vid "glömma och förlåta" ens till att du hade hunnit skriva klart meningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in