2022-01-18, 12:27
  #109
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Offren för hans kriminalitet tyckte säkert också att hans hjärta var stort och fint.


Gott att skiten är död.


vilken form av kriminalitet sysslade bo med?
Citera
2022-01-18, 12:31
  #110
Medlem
linn_rosss avatar
Fanns lite info i denna tråd som nu ligger i papperskorgen för att han inte var känd nog...

(FB) Grupperna Go Bananas och Tough life på Fb
Citera
2022-01-18, 12:31
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
vilken form av kriminalitet sysslade bo med?

"Bör väl i så fall vara släkt med Si*m*k Min*s*zi som nu är åtalad för anstiftan till mord vid Hbg TR och synnerligen grovt narkotikabrott respektive penningtvättsbrott vid Sthlm TR?"
Citera
2022-01-18, 12:32
  #112
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jevlaskitnamn
Läste i Facebook-gruppen samma som står i några tidigare inlägg att han ska ha hängt ut någon i en live igår. Vem va personen som han hängde ut? Våldskapital?

Förövrigt så är gruppen proppfull med r.i.p inlägg nu från gråtande fjortisar som hävdar att attabak var den snällaste och mest givmilda personen i världen
Det vore ju tragiskt om han blivit mördad bara för att han häcklade någon på Fejjan.
Citera
2022-01-18, 12:33
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
Fanns lite info i denna tråd som nu ligger i papperskorgen för att han inte var känd nog...

(FB) Grupperna Go Bananas och Tough life på Fb

Hmm...

En månad gammal tråd.

Kan han ha trampat någon på tårna i dessa grupperna han styrde?
Citera
2022-01-18, 12:33
  #114
Medlem
Det verkar som att han var omogen för sin ålder och naiv förmodligen.
Citera
2022-01-18, 12:34
  #115
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All0therswastaken
"Bör väl i så fall vara släkt med Si*m*k Min*s*zi som nu är åtalad för anstiftan till mord vid Hbg TR och synnerligen grovt narkotikabrott respektive penningtvättsbrott vid Sthlm TR?"

Hur nära släkt är dom, om dom nu är det?
Kan inte minnas jag såg dagens bO i den FUPen.
Känns ju som ett beställningsjobb där man kartlagt BO och visste han skulle komma ut nu på morgonen.
Citera
2022-01-18, 12:35
  #116
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Hmm...

En månad gammal tråd.

Kan han ha trampat någon på tårna i dessa grupperna han styrde?
Eller kanske råkat prata lite för mycket om andras kriminalitet?
Citera
2022-01-18, 12:39
  #117
Avslutad
Jävlar vad kyligt glida fram på en elsparkcykel och dra fram en puffra inte långt från polisstationen när grisarna dricker sitt morgonkaffe
__________________
Senast redigerad av ifly 2022-01-18 kl. 12:41.
Citera
2022-01-18, 12:40
  #118
Medlem
linn_rosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Hmm...

En månad gammal tråd.

Kan han ha trampat någon på tårna i dessa grupperna han styrde?

Där fanns även en annan tråd som jag inte kan hitta nu...
Där stod hans riktiga namn med och han blev uthängd tillbaka.
Stod en del om den där tjejen han hängde ut (den som han livade om igår ikväll).
Tror även han själv skrev försvar i tråden.
Någon annan kanske har läst den tråden och vet vilken jag menar?
Citera
2022-01-18, 12:40
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Hur nära släkt är dom, om dom nu är det?
Kan inte minnas jag såg dagens bO i den FUPen.
Känns ju som ett beställningsjobb där man kartlagt BO och visste han skulle komma ut nu på morgonen.

Jag quotade bara vad right_humanist sa på inlägg #93

Absolut, om BO ställt bilen där och går ut från porten så räcker det med att skjutaren står bakom lägenhetsknuten där så har man inte en chans.
Citera
2022-01-18, 12:41
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idfd
Ni som sitter o hyllar hans död, eran karma kommer och ni kommer hamna i helvetet.
Atte var en av det finaste människorna jag kände. Ställde alltid upp, hade ett så fint hjärta, hjälpte alla, tog alla under sina vingar.
Han ville aldrig någon skulle känna sig ensam i hans närhet och var en sån fantastisk människa. Ändå sitter folk här som inte ens kände honom och hånar hans död, ni är sjuka människor. Ha lite respekt för hans anhöriga och människor som stod han nära istället. Må ni brinna i helvetet

Skaffa dig själv lite verklighetsuppfattning!
Det är ju knappas så att han blir ihjälskjuten för absolut ingenting?

Istället för att önska alla andra att brinna i helvetet så kan du istället förstå att han själv kommer brinna där efter allt skit han gjort mot folk. Tänk på hans brotsoffer istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in