Citat:
Ursprungligen postat av
skanskman
Jag har absolut ingen aning om vem BO var. När jag läser tråden får jag intrycket att han inte var kriminell (åtminstone inte känd för någon grövre brottslighet). Samtidigt skriver en del personer i tråden att BO skadade många människor genom att hänga ut dem i de Facebook-grupper han administrerade.
Jag undrar därför följande:
Vad exakt var syftet med de Facebook-grupper där BO var aktiv? Vilken typ av uthängningar gjordes i dessa grupper? Handlade det om att hänga ut brottslingar? Att sprida skvaller om människors privatliv/kärleksliv? Om ekonomi/affärer? Eller något annat?
Jag såg ett par lives han hade och det var sällan något allvar, han skratta mer än han pratade. Men han var extremt grov i munnen. Något med honom var dock lite charmigt, så han kom undan med det. De flesta i dessa grupper tyckte om honom. Räckte dock med att någon skrev en oskyldig kommentar som han inte gillade. Då skulle han hänga ut den personen, och familjen etc.
Han förstora upp småtjafs. I liven igår tror jag allt drama började med att kvinnan gick ut i sin grupp, och sa att Atte hade sagt vart hon befinner sig. Och hon är tydligen hotat av sitt ex, så hon är ”gömd”. Det gjorde att han i flera lives hängde ut och snacka skit om henne. Nivån var extremt låg. Men jag hade svårt att ta honom på allvar. Ibland kändes det som han var arg på riktigt, i nästa sekund skratta han.
Jag tror bara han var ute efter drama, få många tittare på sina lives. I dessa grupper är det många trasiga människor, och när han hade live ihop med andra så tog han många gånger rollen som ”pappa”. Han sa ifrån vid hot etc, när folk gick över gränsen… men den gränsen var väldigt hög. Han gjorde mycket drama över människors trasiga relationer etc.