Citat:
Ursprungligen postat av
hustak
Ok vi fattar att ni har nån white trash paradise hotel grej going on med rivalitet mellan olika facebookgrupper men kan du åtminstone berätta mer detaljerat vad fan du snackar om tack
Kebabteknikern har suttit och "frodas" på att hänga ut människor/förstöra deras liv. Som alla andra pensionsräddare saknar dessa importerade avskum sympati och tar kriget med sig hit dem kommer.
Förstår du nu vad fan jag snackar om. Eller ska jag rita och måla för dig som man gör för barn?
Firar innombords

att denna människa ej finns här som många andra redan skrivit.
Han har kört lives när han fr besök av polisen och tycker dem är hårdhänta och ska nmäla dem. Pytti pytti. Detta as är där han hör hemma och glömd i helvettet.
Tripp trapp slut så var sagan om ali babba slut alla glada och en lättnad för svenska resurser och skattebetalare.