2022-01-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisanextdoor
Killen har suttit på Tidaholm så visst har han begått brott, han satt 6 år enligt honom själv.

OK, alltså var han troligen kriminellt belastad. Men jag undrar fortfarande vad dessa omtalade Facebook-grupper hade/har för syfte?
Citera
2022-01-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Färdigt med uthägningar. Karma bites u in your as

Ännu en pensionsräddare/kebabtekniker/raketforskare mindre för sammhället.

Trevligt nu med när all information om detta guds barn kommer ut som jag eftersökte

Som man bäddar får man ligga. Han får dock inte ligga utan brinna i helvetet där han hör hemma.

Så många liv denna man förstört kan jag säga.

En sammhällsparasit mindre.

Kyss mitt arsle ni som håller honom bakom ryggen. Bara trasiga människor han kontrolerat somsagt

på dessa FB sidor.

Ok vi fattar att ni har nån white trash paradise hotel grej going on med rivalitet mellan olika facebookgrupper men kan du åtminstone berätta mer detaljerat vad fan du snackar om tack
Citera
2022-01-18, 17:35
Medlem
Skräpiga brudar som var fb kompis med atte.
Citera
2022-01-18, 17:41
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
OK, alltså var han troligen kriminellt belastad. Men jag undrar fortfarande vad dessa omtalade Facebook-grupper hade/har för syfte?
Jaduuu, blandat klientel i dessa grupper bestående av WT/sjukpensionärer, handikappade och blattar, en slags fritidsgård där dom även hängt ut folk
Citera
2022-01-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Älska honom hur mycket du vill men när man drogar ner tjejer och fotar dem nakna så är man ingen hyvens karl. Han har gjort mycket skit och det mesta går att följa på instragramkonto som har samma namn son en utav hans grupper på Facebook. Mitt hjärta trallar
HAR DU FOG FÖR DETTA?
Citera
2022-01-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Alkisar och handikappade sitter och sänder live , folk blir ihop och gör slut i dessa livegrupper 🤣🤣 massa fylledrama hela tiden. Ja så sammanfattar jag dessa grupper .
Citera
2022-01-18, 17:49
Medlem
linn_rosss avatar
Gick in och kollade på liven Nabbe gjort idag i en av grupperna ang mordet imorse.

Reagerade på att han sa att hans kompis hittats död för 4 dagar sedan.

Tänker om det kan vara detta fall:Man hittade ihjälskjuten på Värnhem i Malmö.
(FB) Man hittad ihjälskjuten på Värnhem, Malmö (2022-01-14)

Kan det ha någon koppling till detta mord?
Samma kretsar allihop? Kände de båda brottsofferna varandra?
Citera
2022-01-18, 17:53
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Nu sitter en transa och gråter i lajv. Tror att detta är åttonde personen som startar lajv idag i BO’s namn för att få tittare och prata om hur ”fin” människa han var.

Bullshit! Man är inte en fin person om man fotograferar en naken drogad tjej för att kunna köra med utpressning efteråt. Sen ska vi inte tala om när han fick en brukare som under en längre tid varit kär i BO att onanera öppet i lajv med hundratals tittare.
Citera
2022-01-18, 17:54
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustak
Ok vi fattar att ni har nån white trash paradise hotel grej going on med rivalitet mellan olika facebookgrupper men kan du åtminstone berätta mer detaljerat vad fan du snackar om tack

Kebabteknikern har suttit och "frodas" på att hänga ut människor/förstöra deras liv. Som alla andra pensionsräddare saknar dessa importerade avskum sympati och tar kriget med sig hit dem kommer.

Förstår du nu vad fan jag snackar om. Eller ska jag rita och måla för dig som man gör för barn?

Firar innombords att denna människa ej finns här som många andra redan skrivit.

Han har kört lives när han fr besök av polisen och tycker dem är hårdhänta och ska nmäla dem. Pytti pytti. Detta as är där han hör hemma och glömd i helvettet.

Tripp trapp slut så var sagan om ali babba slut alla glada och en lättnad för svenska resurser och skattebetalare.
Citera
2022-01-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Nu sitter en transa och gråter i lajv. Tror att detta är åttonde personen som startar lajv idag i BO’s namn för att få tittare och prata om hur ”fin” människa han var.

Bullshit! Man är inte en fin person om man fotograferar en naken drogad tjej för att kunna köra med utpressning efteråt. Sen ska vi inte tala om när han fick en brukare som under en längre tid varit kär i BO att onanera öppet i lajv med hundratals tittare.
Ser gärna dina bevis på detta
Citera
2022-01-18, 18:04
Bannlyst
Killen fick storhetsvansinne och psykos samtidigt. Alla vet vem han är i Helsingborg. Som nån skrev brukade han beckna mycket till tjejer, få de skuldsatta och sedan kan ni gissa resten. Ett fall som blev känt är när han inte fick ligga med en laddkund som jobbade på ett äldreboende, så anmälde han henne så hon förlora jobbet och äldreboendet fick problem. Som sagt han gjorde så mot många tjejer en slags abbe blattelito som nån skrev ja exakt så.
Citera
2022-01-18, 18:05
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Den största gruppen i Sverige på facebook LIVE 24/7 🔴 Bli medlem och se efter själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in