2022-01-15, 18:03
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Kolla hans Insta, han verkar må rätt gott och skita i alla stollar på Flashback
https://www.instagram.com/p/CYwfrGyoeTm/?utm_medium=copy_link

Sen jämför vi det liv som levs på insta med inkomstdeklarationen, den på heder o samvete
Skatteverket tackar för detta…..
2022-01-15, 18:04
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Sen jämför vi det liv som levs på insta med inkomstdeklarationen, den på heder o samvete
Hahahaha, du vet väl inte vad han får i gåva från hans mor. Gåvoskatt, något som är bekant?
2022-01-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzs
Du har fel, martinator har bara rätt, inte fel, bara du har fel.

Förlikningen är stadfäst i dom. Du vet inte riktigt vad det innebär, har vi märkt.

Kort och gott, förlikningen är ett avtal mellan två parter, och den gäller, oavsett om det finns en stadfästelsedom eller inte. Om det finns en stadfästelsedom som överklagas och undanröjs, så gäller förlikningen precis lika fullt som den gjorde redan innan domen fanns och precis lika fullt som den gjorde när domen fanns. Konstigt vore det annars.

Om de vore såväl att du har rätt, varför har inte Ebba Busch lämnat i förlikningsavtalet ill lantmäteriet och fått lagfarter?
2022-01-15, 18:14
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Vilket försäkringsbolg och i vilket/vilka mål?

Citat:
Ursprungligen postat av mzs
Ännu en lögn från det ständigt ljugande trollet Merrybum.

Några sådana godkännanden är det ingen som har sett till, för de finns inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Skulle nog rekommendera att du kollar upp om pedofilen Binninge är godkänd innan du anlitar honom.
Det här är tre tydliga exempel på Ebbaitisk härskar teckning. Det vill säga kräva att andra verifierar varje ord och varje påstående. Medan det egna lägret får hävda de mest vidlyftiga sakerna utan minsta bevis. Ett exempel är ju att det inte är Esbjörn som ångrat sig utan att han står under påverkan av sin omgivning.

Det är lite humoristiskt att man anser sig ha rätt att kräva svar av andra genom att sätta epitet på både skribenten och det som diskuteras. Epitet som är antagande eller rent fakta felaktiga (det finns inget som talar för att ombudet är pedofil) Genom att kalla mig troll och ombudet pedofil, hoppas man på att vinna en argumentation. Att det var exakt ett sådant beteende som gjorde att Ebba torskade på förtal verkar gå mångas näsa fullständigt förbi.
Än så länge har den visat sig.

Dock genom att ständigt mata ut nya inlägg gör ni att ämnet får väldigt många träffar vid googlingar och det blir därför oxå väldigt uppmärksammat av media. Dock tar man inget ansvar för sin del i media uppmärksamheten. Det är förskräckligt naivt att man inte fattar att ju mer skit man skriver om Esbjörn och hans omgivning här. Ju mer skit kommer Ebba att få i mer traditionella medier. En oskyldig person har nämligen inget behov av att försvara sig.

Men som Vresros skrev, man kan faktiskt misstänka att både Ebba och hennes Ebbotar lider av någon form av kraftigt självskadebeteende. För maken till att orsaka egna stormar genom att skylla på andra.
2022-01-15, 18:20
Medlem
Citat:
Hans instagram "avslöjar" ju dessutom att han är aktiv med kluddande i andra mål

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Om de vore såväl att du har rätt, varför har inte Ebba Busch lämnat i förlikningsavtalet ill lantmäteriet och fått lagfarter?
Skärp dig!
Allt som skall inlämnas till Lantmäteriverket ÄR inlämnat, Det är de som pausat lagfarten på grund av att de anser att det råder en tvist (vilket de troligen skulle få på nöten för, vilket de även HAR fått tidigare)
2022-01-15, 18:42
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Hahahaha, du vet väl inte vad han får i gåva från hans mor. Gåvoskatt, något som är bekant?
Bekant! men finns det gåvobrev? annars sitter han med skägget i brevlådan.
2022-01-15, 18:47
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Bekant! men finns det gåvobrev? annars sitter han med skägget i brevlådan.
Känner inte Binninge, men det behövs inte gåvobrev för det. Du verkar inte så insatt och saknar grundläggande kunskap.
Kryp tillbaka under stenen och kom fram när du vet vad du pratar om
2022-01-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Okey vad bra. För Johann är ju godkänd som juridiskt ombud av försäkrings bolag.
Än en gång Merrybum.
Vilket försäkringsbolag?
I vilket/vilka mål.
2022-01-15, 18:52
Medlem
Citat:
Gåvoskatten avskaffades 1 Jan 2005 tills med arvsskatten.
Sånt som normala människor känner till.
Senast redigerad av ksitpeks 2022-01-15 kl. 19:06.
2022-01-15, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Okey vad bra. För Johann är ju godkänd som juridiskt ombud av försäkrings bolag.
Än en gång Merrybum.
Vilket försäkringsbolag?
Vilket/vilka mål?
Svara gärna i tråden i st f att skicka pm.
2022-01-15, 19:12
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Behövs inte att varken glada rumpan eller du letar upp varenda ärende, i varenda rättsfall, i varenda domstol eller ens varje försäkringsbolag, det räcker med ett (1) bevis ett enda för det som påstås.
Klarar ingen av er ens att lämna ett (1) enda bevis finns inget mer att orda om.
Men varför ska någon av oss lägga tid att servera dig med rättsfall där Binninge varit förordnad eller varit ombud i mål där rättskyddet kickat in?
Vem betalar vårt jobb?
Du?
2022-01-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
för en gångs skull håller jag med dig. Det fanns en uns i hans inlägg jag tog fasta på och som tecknar starkt på det jag alltid vetat att ni så jävla väl vet vad jag snackar om. Å jag citerar mzs
min feting
Domen mot JB är en rättsskandal. Sen att han envisats med att inte betala skadeståndet tycker jag bara ökar indikationsstyrkan därom. Finns ju för tusan inget våldtäktsförsök. Klippt söder tfn o datorsladdar - ja och det blev han också dömd för å så tror jag det kan finnas nån enstaka örfil och drag i flickans arm. Å det var detta som fick flickan å banga ur och gick till som hon tyckte berättigat motangrepp och trappa honom med brallorna nere.

Kan vi inte nu för i helvete lämna Binninges historia utanför tråden. EN GÅNG FÖR ALLA!!!
Nej det kan vi inte.
Men om ni Ebba-hatare lägger ALLT som hänt i saken före förlikningen bakom er så skall jag tänka på saken. Men det klarar ni inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in