2022-01-15, 17:49
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Den hendelsen under sprinten avgjorde jo Tour de Ski sammenlagt på mange måter. Gløden og motivasjonen til Diggins forsvant etter den hendelsen, for hun var i kjempeform og vant jo dagen før.

På generelt grunnlag er det best å rydde opp i ting med en gang, fremfor å komme med diverse utspill i etterkant slik som Diggins nå gjør. Men episoden har tydligvis irritert, og kanskje ikke uten grunn ettersom Karlsson har fått et rykte på seg på godt og vondt.
Diggins blev sjuk vilket står i bloggen. Jag tycker inte hon ältar det hela utan hon skriver en blogg som behandlar hela touren, snarare svensk media som blåser upp detta.
Citera
2022-01-15, 17:50
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Den hendelsen under sprinten avgjorde jo Tour de Ski sammenlagt på mange måter. Gløden og motivasjonen til Diggins forsvant etter den hendelsen, for hun var i kjempeform og vant jo dagen før.

På generelt grunnlag er det best å rydde opp i ting med en gang, fremfor å komme med diverse utspill i etterkant slik som Diggins nå gjør. Men episoden har tydligvis irritert, og kanskje ikke uten grunn ettersom Karlsson har fått et rykte på seg på godt og vondt.

Händelsen i sig avgjorde inte touren, nej. Att Diggins skulle vunnit sprinttävlingen ser jag som högst osäkert och hon sliter alltid i Val di Fiemme i klassiskt varje år. Frida ska studera Kläbo och det är väl bra det.
Citera
2022-01-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Händelsen i sig avgjorde inte touren, nej. Att Diggins skulle vunnit sprinttävlingen ser jag som högst osäkert och hon sliter alltid i Val di Fiemme i klassiskt varje år. Frida ska studera Kläbo och det är väl bra det.
Frida ska sitta i förhör och bli utfrågad av polis, så vårdslös som hon är.
Citera
2022-01-15, 17:56
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania

Absolut, jag ska ordna det
Citera
2022-01-15, 19:01
Medlem
Diggins blogginlägg var nog det amerikanskaste jag någonsin läst.

Allt måste ha större en större mening, eller nåt.
Citera
2022-01-15, 19:44
Medlem
Moonpools avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Hon har ju även varit inblandad i en situation under JVM där hon slog någon med staven på upploppet under sprinten.

Optimistkonsulten har uttalat sig……. Igen 😏

Snacka om en som har glaset halvfullt 😉
Citera
2022-01-15, 21:02
Medlem
ycwms avatar
Så både Frida och Diggins i Livigno på förläger? Kanske får vi se en boxningsmatch för att reda ut saken
Citera
2022-01-15, 22:21
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonpool
Optimistkonsulten har uttalat sig……. Igen 😏

Snacka om en som har glaset halvfullt 😉

Vilket svammel att blanda ihop två helt olika inlägg och sedan komma med en hänvisning till ett skämt som var uselt redan när det etablerades i pajasbranschen.
Citera
2022-01-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Passiva tacklingar var hans forte! Något Frida skulle kunna tillägna sig, tycker jag.

citat från sportbibeln
"”Foppa” delade ut mängder av tacklingar under sin karriär. Hans offensiva tacklingar, där han som puckförare tacklade bort motståndarna, var lite av hans signum."

citat från hockeysverige,se
"Peter Forsberg var de offensiva tacklingarnas mästare.
Citera
2022-01-15, 22:37
Medlem
Citat:
Hon får väl göra som Johaug är hon blev ertappad med bruk av anabola steroider. Skrika och tjuta" Jag skall visa hela världen att jag är oskyldig"!
Citera
2022-01-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Hon får väl göra som Johaug är hon blev ertappad med bruk av anabola steroider. Skrika och tjuta" Jag skall visa hela världen att jag är oskyldig"!
Sverige har inga sådana inflytelserika hmmm....."advokater" med tillhörande nätverk.
Citera
2022-01-15, 22:42
Medlem
Moonpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vilket svammel att blanda ihop två helt olika inlägg och sedan komma med en hänvisning till ett skämt som var uselt redan när det etablerades i pajasbranschen.

Nä du är alltid negativ och i detta fall försökte du hitta ett problem som inte ens fanns
Men så klart du tycker det är svammel ….
Som sagt alltid positiv och framåtskridande 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in