2022-01-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonpool
Nä du är alltid negativ och i detta fall försökte du hitta ett problem som inte ens fanns
Men så klart du tycker det är svammel ….
Som sagt alltid positiv och framåtskridande 😉
Du glömde "nya infallsvinklar/argument".
Citera
2022-01-16, 00:37
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Nä du är alltid negativ och i detta fall försökte du hitta ett problem som inte ens fanns
Men så klart du tycker det är svammel ….
Som sagt alltid positiv och framåtskridande 😉

Hade ingenting med vare sig positiv eller negativ att göra. Jag blandade ihop JVM när hon slog med staven och VC i Quebec när non fäktade med stavarna så att Julia slog till henne. Det var redan avhandlat i tråden långt innan du citerade mig och drog helt felaktiga slutsatser.
Citera
2022-01-16, 00:49
Medlem
Moonpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Hade ingenting med vare sig positiv eller negativ att göra. Jag blandade ihop JVM när hon slog med staven och VC i Quebec när non fäktade med stavarna så att Julia slog till henne. Det var redan avhandlat i tråden långt innan du citerade mig och drog helt felaktiga slutsatser.

Wow HerrGickHan erkänner att att han gjort fel … 💪👍😘 snyggt

Sen har jag varit ute på skidtävling idag och inte läst hela tråden mister men var svårt att att inte kommentera dig när jag ser ditt inlägg
Citera
2022-01-16, 00:55
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Wow HerrGickHan erkänner att att han gjort fel … 💪👍😘 snyggt

Sen har jag varit ute på skidtävling idag och inte läst hela tråden mister men var svårt att att inte kommentera dig när jag ser ditt inlägg

Jag vet att jag är mångas idol ungefär som folk gillar Jokern fast han är på andra sidan lagen. Jag har givetvis, precis som alla andra, fel emellanåt. Ibland faktafel och ibland fel genom att jag trott något skulle hända eller inte hända som visade sig bli tvärtom.

Jag har ju sagt att Mathilde Myhrvold ska vinna OS-guld i sprint. Det tror jag och sedan får vi se om jag får rätt eller fel.
Citera
2022-01-16, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hankypanky14
Man skall veta att Australien just nu genomlider en svår situation när det gäller Omikron. 113 000 nya fall senaste dygnet. Nästan mest i hela världen. Att Djokovic vill kringgå lagar och regler just och ej visa respekt för Australiens alla smittade är både otroligt taktlöst. Det är korkat och illojalt omtyder på att Djokovic saknar all form av empati. Antalet dödsfall är riktigt låga då deras lagar och regler har tidigare haft väldigt bra effekt.

serbien covid 19 statistik
Fascinerande även om jag inte riktigt förstår relevansen i den här tråden. Fick du med din senaste googlesökning på slutet förresten?
Citera
2022-01-16, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
citat från sportbibeln
"”Foppa” delade ut mängder av tacklingar under sin karriär. Hans offensiva tacklingar, där han som puckförare tacklade bort motståndarna, var lite av hans signum."

citat från hockeysverige,se
"Peter Forsberg var de offensiva tacklingarnas mästare.

Vackert!

De defensiva var mer spektakulära!
Citera
2022-01-16, 16:30
Medlem
Alkibiadess avatar
Fina vinterbilder från Livigno dit längdlandslaget nu anlänt.
Citera
2022-01-16, 23:12
Medlem
Har det hintats nånting om hur testloppen i Östersund gick eller är det locket på?
Citera
2022-01-17, 00:13
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Har det hintats nånting om hur testloppen i Östersund gick eller är det locket på?

Jonna Sundling och Anton Persson vann sprinten enligt Östersunds-Posten.
Citera
2022-01-17, 11:55
Medlem
bcdefgs avatar
Ska vi gissa att det finns en del riktigt nervösa åkare runt om i världen idag när den slutgiltiga (?) fördelningen av platser i OS ska presenteras om drygt två timmar?
Citera
2022-01-17, 13:52
Medlem
FNLSs avatar
Österrikiska mästerskapen bjuder ofta på överraskningar. I helgen vann rumänen Pepene dubbelt
Citera
2022-01-17, 14:17
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Ska vi gissa att det finns en del riktigt nervösa åkare runt om i världen idag när den slutgiltiga (?) fördelningen av platser i OS ska presenteras om drygt två timmar?

Man kan nästan följa i realtid hur olika nationer bekräftar sina kvoter. Än så länge har ingen nation tackat nej till några platser.

Thailand måste dock lämna tillbaka en damplats (då de inte uppfyller kravet på FIS-poäng).

Edit: Danmark lämnar tillbaka sin enda plats (herr), vad säger rainbowia om det

Italien lämnar tillbaka en damplats oxå.
Senast redigerad av Alkibiades 2022-01-17 kl. 14:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in