i lund så är det mycket från KC gänget, mycket av slask, wick, rhod, head, yorse och pimo samt många lite nyare namn men det körs på ganska bra nu enligt mig
Det verkar verkligen som att scenen i Malmö kommer igång igen. Plötsligt började alla som varit lowkey köra igen. Graffiti är beroende och man faller definitivt alltid tillbaka.
Det verkar verkligen som att scenen i Malmö kommer igång igen. Plötsligt började alla som varit lowkey köra igen. Graffiti är beroende och man faller definitivt alltid tillbaka.
önskar att du kunde falla tillbaka till att sluta posta igen.
Verkar som scenen har frusit till nu då det blir kallare och kallare, jäävla massa PHC throws runt i stan dock. Big ups Pols!
Känner att flashen är mer dött än något hade varit kul att få igång den igen, men exakt jävla mycket PHC på senaste tiden annars några enstaka nya toys som joinat scenen inget speciellt.
Känner att flashen är mer dött än något hade varit kul att få igång den igen, men exakt jävla mycket PHC på senaste tiden annars några enstaka nya toys som joinat scenen inget speciellt.
Gott nytt år maddafakkaz! Yeah man 100 procent håller med flashen e fett död yo! Kallt som fan nu brukar bli att folk latar sig lite mer o mer, peace out!
Man ser väldigt mycket panels just nu tycker jag. Det är överlag inga burners direkt, utan folk på uppgång. Men det är kul att se att graffitin börjar ta lite fart igen på tågen. Häromdagen såg jag målningar på 3 av 3 tåg, vilket är lite ovanligt