2022-01-24, 01:14
  #6049
Medlem
fuzzy/fuzz överallt, besak är fortfarande uppe mycket centralt. mekaz hr körde frän runda runt omkring gågatan ish. baus, waffle, dijkko, sketch, bella ser jag också mycket av.
__________________
Senast redigerad av Mappermapper 2022-01-24 kl. 01:21.
Citera
2022-01-24, 01:16
  #6050
Medlem
dessutom en jävla massa phc skitnice
Citera
2022-01-28, 14:58
  #6051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezisizm
Hittade igår ett hemligt rum på Malmö C. Fanns en Daur pice från 94.

Ja jag såg den osså riktigt fet maneeeeen. Värsta old school shit yo. Sjukt hur färgen har bevarats med tanke på att de va inne i ett rum fett mörkt, rekommenderar starkt en ficklampa och lite hasch om ni ska skåda målningen själv.
Citera
2022-01-29, 12:29
  #6052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackTomten37
Ja jag såg den osså riktigt fet maneeeeen. Värsta old school shit yo. Sjukt hur färgen har bevarats med tanke på att de va inne i ett rum fett mörkt, rekommenderar starkt en ficklampa och lite hasch om ni ska skåda målningen själv.

Har du bilder på den? Vet en som hade velat ha!
Citera
2022-05-31, 22:44
  #6053
Medlem
tag sen någon skrev här men det syns mycket hr och besak nu tycker jag. sen ser jag också en massa tags av tunka
Citera
2022-07-31, 16:24
  #6054
Medlem
Retsinas avatar
Länge sen man såg Studs.
Är crew borta?
Citera
2022-08-03, 16:59
  #6055
Medlem
welts avatar
Känns bästan som att Gunnesbo stations existens blivit rättfärdigad tack vare KC och gänget. Skånetrafikens blödande ekonomi ger stoppet en permanent galleriaktig känsla
Citera
2022-08-03, 21:30
  #6056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welt
Känns bästan som att Gunnesbo stations existens blivit rättfärdigad tack vare KC och gänget. Skånetrafikens blödande ekonomi ger stoppet en permanent galleriaktig känsla
Det är som Svågertorp station, den är också rolig, den blir i stort sett aldrig buffad.
Citera
2022-08-03, 23:59
  #6057
Medlem
welts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Det är som Svågertorp station, den är också rolig, den blir i stort sett aldrig buffad.
eller hur - all den historia som ryms där, kvalitén på de flesta pieces… k-märkas är vad den borde
Citera
2022-08-12, 19:52
  #6058
Medlem
KritadBurners avatar
"09 augusti 07:48, Skadegörelse, Malmö
Pågående skadegörelse, centrum.
Uppringare larmar om att en man går omkring och klottrar på byggnader på Södra Förstadsgatan/Storgatan. Polis skickas till platsen och anträffar mannen som omhändertas enligt LOB."

"Mannen, som är i 30-årsåldern, misstänks ha klottrat på ett 20-tal platser. Skadegörelsen dokumenteras av patrull och en anmälan kommer att upprättas.""
Källa: Polisen.se

Någon som har någon aning om vem detta kan vara? Har någon idé själv men det är endast gissningar.
Citera
2022-08-12, 19:55
  #6059
Medlem
KritadBurners avatar
Min egna gissning skulle jag nog säga är Drake eller Omone..
Citera
2022-08-13, 12:59
  #6060
Medlem
Mycket TRC,WBC,FR,PHC,KFC,OBL,ELC,DKG,LV,WUFC i malmö just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in