Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Stackars Kalle som verkar alltigenom relativt frånvarande genom avsnittet och blandar ihop Åke Lindström med Lars Edström så att Tomas måste rätta honom med rätta den här gången..
Stackars Kalle som verkar alltigenom relativt frånvarande genom avsnittet och blandar ihop Åke Lindström med Lars Edström efter att Tomas sagt bara 1 minut tidigare att det är Åke som är Haddock, kanske beror fadäsen på att Kalle går i parterapi där & då?
Kalle verkar ju inte ens veta vem som gjorde gjorde Doktor Mullers röst trots att han låtsades ironisera om att alla kan det, trots detta nämndes rätt skådis 4 meningar före av Tomas, men det rang ingen klocka där inte
Tomas har fel om att han bara gjorde Tintins röst, vill ni att jag räknar upp dom övriga gästspelen han gjorde så får ni kämpa lite för det
Jag vill påstår att TV-serien från Beleville? eller vad fan det hette... inte alls var svartvit när den visades på tv2, jag är ingen expert på TV-serien men ja vill tro att Tomas bluffar!
Kan någon gräva fram Hassan avsnittet där Bolme medverkade?`
Bolme verkar inte känna sig egen fru? för han nämnde inte Elisabeth Nordqvists medverkan i Sju Kristallkulorna och Solens Tempel när det diskuterades att Tintin lever i ett patriarkat, istället blandar han ihop det med Mr Jacob Hards Solens Tempel version där det finns en liten indianflicka som inte existerar i böckerna utan bara i filmen, nämligen Prinsessan Maita
Jag kan tycka att Lars Edström inte ska royalties för Svarta Guldet, då det är det enda bandet
han inte medverkade på.