Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsstyrelsen
Det är det visst! Jag har själv (förut) varit kraftigt kratomberoende i typ 2 år, upplevde vansinniga cravings efter det och abstinens utan - och utsättningssymptomen var rent förjävliga. Har varit läkemedelsberoende av just Tramadol och likheterna är minst sagt slående - Så jag håller med föregående inlägg som jämför kratom och tramadolberoende.
Dom enda som höjer kratom till skyarna är dom fortfarande frälsta som inte genomgått en ordentlig kratom avtändning. Det finns ju några inlägg bak i tråden rätt målande beskrivningar hur horribelt och vansinnigt kratomberoendet kan bli.
Sluta med skitsnacket. Kratom är grymt beroendeframkallande. Punkt.
Precis håller med dig till 100% jag har druckit en jävla massa opium te i mina dar men har aldrig känt ett sådant sug som när jag kört kratom några dagar i rad!
Redan efter Ha kört det en vecka så börjar du känna dig tom när du kommer hem efter jobbet fram tills du tagit din dos kratom. Jag kan Inte föreställa mig hur det känns efter några månader.
Jag misstänker att de som försöker tona ner beroendeproblematiken antingen är nyfrälsta eller säljare.
Säljarna drar in många hundratusen om året på att sälja kratom.
Jag gillar kratom det är ett jävligt nice rus men man ska vara jävligt försiktig och medveten om beroendepotentialen som finns i detta gröna pulver.