2022-01-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuggenD
Att använda kratom som PWO är dock inte speciellt smart eftersom kratom likt andra opioider sänker dina testosteronnivåer ganska markant. Visst någon gång ibland om du är skadad och vill träna eller liknande gör inget men annars är det en dålig vana. Går du på steroider eller likande har det dock ingen påverkan tror jag.

Har använt kratom ca 3g 4 gånger i veckan i ca 6 månader för träningen och gjorde testotest 2 veckor sen och var på den höga gränsen.
Citera
2022-01-05, 15:32
Bannlyst
Tänkte beställa 30g maeng da från pryl**** och undrar om just den produkten är bäst för första gången?

Ska jag bara hälla 2 matskedar i en te kopp och sen låta det sjuda i 20 minuter?

Kan man kombinera detta och spice?
Citera
2022-01-05, 16:32
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
--- Tydligen är Royal Green och Wild Green samma produkt. De ändrade bara namnet pga att det beskriver bättre---

Har du nån åsikt, Evve? Är "Wild" en bättre beskrivning än "Royal"? Du har ju skrivit att "deras vilda sorter faktiskt är galna" eller nåt sånt och du gillar KE, det står klart.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-05 kl. 16:37.
Citera
2022-01-05, 21:06
Medlem
st33rs avatar
Vilken skillnad i effekt, från en och en halv vecka på en i princip verkningslös ”fine green” + ett dygn helt utan kratom till 1,5 tesked av green maeng från SS (som jag inte köpt från tidigare) - och jag känner mig nästan trammad.

Svårt säga om det är så att veckorna av den verkningslösa strainen sänkt toleransen eller om det är den nya sorten som är stark.
Citera
2022-01-05, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Tänkte beställa 30g maeng da från pryl**** och undrar om just den produkten är bäst för första gången?

Ska jag bara hälla 2 matskedar i en te kopp och sen låta det sjuda i 20 minuter?

Kan man kombinera detta och spice?

Varför ska du beställa från den sidan? Svindyra priser. Ta nån sida som nämns här i tråden istället.
Citera
2022-01-05, 21:55
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vilken skillnad i effekt, från en och en halv vecka på en i princip verkningslös ”fine green” + ett dygn helt utan kratom till 1,5 tesked av green maeng från SS (som jag inte köpt från tidigare) - och jag känner mig nästan trammad.
....

Alltid svårt att värdera men intressant. Själv gått från veckor med "Royal" till "Fine green" då GMD var slut då jag köpte "Fine". (Mer lättlösligt men bara lätt mer potent i några dgr.)
Värt att prova ditt köp, det var längesen. Tror mkt handlar om att byta.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-05 kl. 22:09.
Citera
2022-01-05, 23:02
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Alltid svårt att värdera men intressant. Själv gått från veckor med "Royal" till "Fine green" då GMD var slut då jag köpte "Fine". (Mer lättlösligt men bara lätt mer potent i några dgr.)
Värt att prova ditt köp, det var längesen. Tror mkt handlar om att byta.
Ja, ibland kan ju samma sort variera också. Jag upplever en viss kvalitetsskillnad som inte har mer tolerans att göra.
Jag brukar iaf föredra nån standardgrön

Men en gång testade jag nån som kallades ”golden” nånting. Men den gillade jag inte - för jag blev bara slötrött av den mer än piggtrött

Jag tycker om när effekten är av typen att man kan välja om man vill ligga och alla och ev nicka till eller studsa upp och städa köket .
Citera
2022-01-06, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Skönt att du tog dig ur 20g daglig förbrukning. Dock är det inte konstigt att man får den ATn vid daglig bruk. Även jag har haft AT men då brukade jag på daglig basis i ett halvår, 10g om dagen. Gyllene regeln är att inte göra det dagligen 🙂

Än är det inte över tyvärr 😜 de senaste 72 timmarna har jag inte lyckats skrapa ihop mer än sammanlagt 3 timmars sömn. Men jag ger mig inte!
Nä att det skulle bli illa förstod jag men inte såhär. Haha den där gyllene regeln ska jag följa stenhårt sen när detta är över
Citera
2022-01-07, 04:47
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettmedsyra
Tog du något annat samtidigt?
Har du epilepsi?
Vilken dos, om du minns, tog du?
Detta var två år sedan, jag har tagit kratom efteråt många gånger och det har inte hänt igen, jag har en låg kramptröskel, kan bero på att jag käkade Zoloft 50mg under den perioden. Och det är Inge jävla tram i det här, SS filade sig när dom för längesen hade monopol och la in nån fenta som var av svag sort så jag pissade jämt på fentanyl och alla trodde jag gick runt med kanylen under tungan typ.
Läget är bättre nu, svenska marknaden har imponerat nu när konkurrensen är påtaglig.
SS om ni ser det här, så vet jag. Ni jävlar må vara giriga i utomjordisk klass och saknade omtanke/empati totalt, och jag råder alla att inte köpa från den där jävla thairestaurangs källarförråd som dom sitter och trycker i. Jag glömmer inte . Ni kan ha rykt upp er men jag kunde ha dött. Om någon kommer in här och tar ansvar och ber om ursäkt så snälla lilla gubben gå och spola ner allt ni har för ni är oseriösa och har alltid förstört mina urinprov som fördes till SKL. Förlorade ganska mycket på grund av vad era produkter har haft för inverkan.
Sorry var tvungen att ta ut min morgonillska.

AVRÅDER ALLA ATT BLANDA SSRI MED KRATOM
Citera
2022-01-07, 04:55
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IchHeisseArneWeise
Tjena! Tog min sista dos kratom på nyårsafton efter att ha tagit ungefär 20 gr om dagen i typ 2 års tid. Går på SSRI också och började ta kratom för att stabilisera magen som blir totalt paj på SSRI. Tog det även för att det lindrade min sociala fobi och gav mig mer energi.

Kratom funkade verkligen skitbra länge för mig men sista månaderna har det fuckat upp min sömn rätt ordentligt. Jag har varit i behov av typ 10-11 timmars sömn per natt för att fungera normalt och de positiva effekterna på humöret och energin försvann. Däremot har magen funkat kanon hela tiden!

Har haft en AT från helvetet verkligen nu de senaste dagarna. Värst va det inatt då jag inte har kunnat sova ett smack. Obehagskänslor och ont i hela kroppen, ångest, svettningar, varit för varm och för kall omvartannat etc. Hoppas att det börjar kännas bättre snart.

Kommer nog inte att lägga av med kratom helt men ska passa mig för att börja ta det dagligen igen. Och ska givetvis vänta tills ATn är helt förbi innan jag unnar mig en liten sked eller två.

Ville mest berätta om mina erfarenheter av kratom. Ha det gott!
Kratom ger horribel avtändning med mycket obehag i samma klass som tramadol men kratomet är fan så narkotika det bara kan bli. Går inte att jämföra med oxy, H o F då funderar man på att hoppa framför tåget nästan. Kratom at orsakade så många sömnlösa nätter att psykos uppstod det är därför jag kommer ihåg hur jävlig den perioden var
Citera
2022-01-07, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IchHeisseArneWeise
Än är det inte över tyvärr 😜 de senaste 72 timmarna har jag inte lyckats skrapa ihop mer än sammanlagt 3 timmars sömn. Men jag ger mig inte!
Nä att det skulle bli illa förstod jag men inte såhär. Haha den där gyllene regeln ska jag följa stenhårt sen när detta är över
Jag har gått igenom liknande, tiden är din vän. Tror det tog en hel vecka för mig. Kämpa på!
Citera
2022-01-07, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks

Har du nån åsikt, Evve? Är "Wild" en bättre beskrivning än "Royal"? Du har ju skrivit att "deras vilda sorter faktiskt är galna" eller nåt sånt och du gillar KE, det står klart.
Jag har ingen åsikt i beskrivningen. Ja de vilda på KE har jag kört på ett tag nu, men nu köpte jag dock GMD på KS för variationens skull - så man inte blir inkörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in