2022-01-07, 08:00
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det ser vi fram emot.

Och att ni tar er av Fredrik Söderholm. Vilken pajas.

Vad har Fredrik Söderholm gjort för klandervärt?
Citera
2022-01-07, 08:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av activated
Vad har Fredrik Söderholm gjort för klandervärt?
Har du koll på hans nya podd med Ola Rapace? Utifrån den ”djypdyknkngen” har han suttit i P3 och kommit till insikt om att beroende ej existerar utan allt beror på (personliga) trauman. Sedan avslutade han med att promota Gott snack; snackade om att han vill prova på att slicka fitta. Det är rätt tydligt att han bytt beroende, nu är det nykterhet och den nya podden med dess nytillkomna insikter och kickar. När det avtar är han tillbaka till kola. Den röda tråden? Hans ego. Finns säkerligen många unga som lyssnar på honom och tar hans ord på allvar. Han har ju så klart inga belägg för något av det han sa ovan. En jävla pajas helt enkelt.
Citera
2022-01-07, 08:28
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Har du koll på hans nya podd med Ola Rapace? Utifrån den ”djypdyknkngen” har han suttit i P3 och kommit till insikt om att beroende ej existerar utan allt beror på (personliga) trauman. Sedan avslutade han med att promota Gott snack; snackade om att han vill prova på att slicka fitta. Det är rätt tydligt att han bytt beroende, nu är det nykterhet och den nya podden med dess nytillkomna insikter och kickar. När det avtar är han tillbaka till kola. Den röda tråden? Hans ego. Finns säkerligen många unga som lyssnar på honom och tar hans ord på allvar. Han har ju så klart inga belägg för något av det han sa ovan. En jävla pajas helt enkelt.

Ok, då är jag med.. Har inte lyssnat på den podden, tycker att den verkar vara rätt skitnödig.
Av det du berättar så verkar han vara en rätt destruktiv pajas.
Citera
2022-01-07, 14:56
Medlem
Henrik verkar vara genuint upprörd på någon som henrik påstår har gjort väldigt mycket mot henriks familj men som jag inte har sett något som styrker. Vilken tur då att Henrik inte har polisanmält personen som han tror det är för länge sedan utan valde istället att hämndlystet trakassera honom genom att själv och med vänner läcka information om personen överallt och t.o.m. varit utanför hans hem vad det verkar och sedan nu tjäna pengar på det i sin podd och skova om det över hela internet. Den där genuina upprördheten har alltså legat på is i några månader och sedan plötsligt helt slumpmässigt brutit ut. Känns mönstret igen?

Just nu sitter förmodligen henrik och kämpar och hoppas på att istället själv bli polisanmäld så att han kan skapa ännu mer ”content” av det här. It’s all ’bout the money
Senast redigerad av TorskIAvesta 2022-01-07 kl. 15:23.
Citera
2022-01-07, 17:53
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Vilken tur då att Henrik inte har polisanmält personen...

Vad får dig att tro att det inte även gjorts polisanmälningar i samband med inspelningen av det här avsnittet?
Citera
2022-01-07, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Vad får dig att tro att det inte även gjorts polisanmälningar i samband med inspelningen av det här avsnittet?

Jasså tror jag det? Det hade jag ingen aning om att jag gjorde? Jag minns att jag skrev ”för länge sedan” och sedan ”valde istället att” nånstans i mitt inlägg ovan som du kanske missade, det du beskriver som att henrik först har trakasserat personen i tre månader och allt det där och sedan efter de tre månaderna även har polisanmält honom motsäger väl inte det som jag skrev?

Här upprepade några det jag skrev i mitt förra inlägg, samtidigt, så det vet vi väl alla vad det betyder?

Välj 1 alternativ:
1. Vi är i maskopi med varandra
2. Vi är samma
3. De båda läste mitt inlägg samtidigt och tyckte att det var så bra
4. Slump
Citera
2022-01-07, 18:59
Medlem
postvagns avatar
Fan vad få som börjat söka på Mr. Koll efter den där de pratar om i senaste avsnittet och hans fru. Just idag av alla dagar. Mycket märkligt alltså.
Citera
2022-01-07, 19:12
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Fan vad få som börjat söka på Mr. Koll efter den där de pratar om i senaste avsnittet och hans fru. Just idag av alla dagar. Mycket märkligt alltså.

Märkligt sammanträffande. Lite som att personen i fråga av ren slump bytt profilbild på Facebook idag.
Citera
2022-01-07, 20:05
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Märkligt sammanträffande. Lite som att personen i fråga av ren slump bytt profilbild på Facebook idag.

Det är nästan lika konstigt som att avsnittet nu varit ute i 18+ timmar (jag har normal dygnsrytm - sluta släpp avsnitt mitt i natten), men inga av de vanliga "talking heads" här i tråden spammar sönder. Kan ju nästan tro att det är damage control på hemmaplan och på interwebz. Slash and burn baby! Slash and burn!
Citera
2022-01-07, 21:16
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Det är nästan lika konstigt som att avsnittet nu varit ute i 18+ timmar (jag har normal dygnsrytm - sluta släpp avsnitt mitt i natten), men inga av de vanliga "talking heads" här i tråden spammar sönder. Kan ju nästan tro att det är damage control på hemmaplan och på interwebz. Slash and burn baby! Slash and burn!
Kan det inte bara vara så enkelt som att de inte lyckades framställa den här personen i ofördelaktig dager?

På mig gjorde han intrycket av en gentleman.
Citera
2022-01-07, 21:55
Moderator
Carlboms avatar
Diskutera gärna poddens innehåll men tänk på regel 1.06. Här spekulerar vi inte i andra Flashbackkontons identiteter. Detta skriver jag med största allvar nu så det inte behöver varnas och stängas av i onödan.

Och håll diskussionerna till att faktiskt handla om innehållet utan oneliners. Det här inte en chatt.

/Moderator
Senast redigerad av Carlbom 2022-01-07 kl. 22:04.
Citera
2022-01-07, 22:00
Medlem
tenebriss avatar
Är anledningen till att de hållt så länge på materialet att de checkat om de exponerar sig för ett enskilt åtal genom den här uthängningen? Och har de isf fått bra rådgivning, för nog ser det här ut att ha allt vad som krävs för att klassas som förtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in