2022-01-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
När transferkungen Fabrizio Romano skriver att Edvardsens övergång är klar, då vet man att det är klart. Romano käkar journalister som Anel och Disco till frukost.
Du fattar väl att Fabrizio-bilden är fake va? Du kan ju inte tro att han skrivit så på allvar.
2022-01-07, 18:41
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Intressant, själv är jag rätt så mycket Bajen och har många bajare på Twitter men ingen nämner Edvardsen alls. Var finns all denna hets?

Vilken spelartyp skulle du säga att det är?
Min främsta spaning är att han är otroligt kylig i heta lägen. Tror det kommer fortsätta hos DIF.

Han tackade förövrigt nej till bl.a. Qatar för att gå till DIF. Han tror sig ha mer att ge bevisligen.
2022-01-07, 18:47
Medlem
Giffarnas lagbygge inför allsvenska återkomsten har börjat ta fart på allvar. Rasmus Lindkvist är klar för dom närmaste 2 säsongerna . På pappret en väldigt intressant värvning. Vi behöver en ledande spelare på backpositionen
2022-01-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Att han är en erkänt skicklig tränare och gjort fina resultat i framförallt Mjällby förnekar nog ingen . Det är en väldigt bra tränare som vet vad han vill. Men det verkar vara lite sisådär med hans lojalitet så man får väl se hur långvarig han blir i MFF.

Det är Daniel Andersson & co som driver Malmö FF. Tränarna ska komma in för att ge resultat åt de givna förutsättningarna.

Daniel Andersson var underskattad som spelare och är underskattad som ledare.
2022-01-07, 18:50
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Intressant, själv är jag rätt så mycket Bajen och har många bajare på Twitter men ingen nämner Edvardsen alls. Var finns all denna hets?

Vilken spelartyp skulle du säga att det är?
Samma här. Har knappt sett något snack alls om honom i Bajenland?!
2022-01-07, 18:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Huvudnyheten i dina exempel är Hamsik respektive Anels nya klubbadresser. Detta är första gången Fabrizio tar upp en intern övergång i Allsvenskan.

Det är ju ni som är ute och hetsar för fullt angående Edvardsen. Bajen fortsätter hetsen om Edvardsen trots Milos-bomben. Vilket är rätt sjukt.
Var hetsas det? Bajen bor hyresfritt i din skalle. Döma av dina skrivelser om din psykiska ohälsa tycks det hela ha eskalerat till att du börjat utveckla fantasifoster.
2022-01-07, 18:54
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Var hetsas det? Bajen bor hyresfritt i din skalle. Döma av dina skrivelser om din psykiska ohälsa tycks det hela ha eskalerat till att du börjat utveckla fantasifoster.
Aja, jag får väl pudla. Ingen i Bajen har ens nämnt Edvardsen. Det är bara jag som trollar!
2022-01-07, 19:05
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Huvudnyheten i dina exempel är Hamsik respektive Anels nya klubbadresser. Detta är första gången Fabrizio tar upp en intern övergång i Allsvenskan.

Det är ju ni som är ute och hetsar för fullt angående Edvardsen. Bajen fortsätter hetsen om Edvardsen trots Milos-bomben. Vilket är rätt sjukt.
Som jag ser det har ”hetsandet” lagt sig senaste dagarna, nu är Edvardsenövergången i stort sett irrelevant – som sig bör. Upp till bevis på plan för honom nu, för det är ju trots allt det han är värvad för. Dessutom, utan att ha som avsikt att spä på detta, så är hetsen – återigen, som jag uppfattat det – mer kring hans personlighet, stök & bakgrund snarare än att det ska vara av rädsla för att Djurgården gjort en bra värvning. Du, som jag, vet att Bosses tydliga akilleshäl har varit anfallaren i flera år. Lånade in Engvall, Mushekwi och Buya Turay bland annat. Succé allihop (Engvall kanske inte riktigt där). Men när han ska lösa den där givna målgöraren permanent – och med ”givna ” menar jag Kujovic, Holmberg, Ranégie (?) mfl – så är det inte lika lyckat. Detta vet vi båda om, och därifrån drar jag min slutsats att folk inte är så jävla rädda för Edvardsen och för stora starka tuffa Djuuuu som ni gårdare faktiskt verkar intala er.

Som sagt, upp till bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Giffarnas lagbygge inför allsvenska återkomsten har börjat ta fart på allvar. Rasmus Lindkvist är klar för dom närmaste 2 säsongerna . På pappret en väldigt intressant värvning. Vi behöver en ledande spelare på backpositionen
Utan att ha sett Lindkvist spela fotboll sedan han lämnade AIK så vet jag inte om det är en sååå bra värvning. Ingen ledare heller för den delen. Hans två sista år i AIK är tamejfan bland det svagaste jag sett av en spelare i ytterzon, bidrog inte till något alls varken off eller def i en roll som var som klippt och skuren.

Rasmus en guldhjälte, och det kommer han alltid ha, men två ruskigt tråkiga sista år där han inte tycktes kriga alls eller bry sig nämnvärt. Kanske mätt och nöjd efter guldet på CV:et? Vet inte. Men han är inte saknad i AIK i alla fall.
Senast redigerad av Eldarn. 2022-01-07 kl. 19:08.
2022-01-07, 19:09
Medlem
mishimas avatar
Gick det för er, gårdare? Stort för er att nämnas internationellt.
Senast redigerad av mishima 2022-01-07 kl. 19:12.
2022-01-07, 19:10
Medlem
LT10s avatar
Edvardsen bekräftad. 4-årskontrakt.
Gamla vanliga: prestera eller dra!

Verkligen upp till bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Du fattar väl att Fabrizio-bilden är fake va? Du kan ju inte tro att han skrivit så på allvar.
Saru bram? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=395816335679197&id=1000575250 06204&m_entstream_source=timeline
2022-01-07, 19:21
Moderator
vfs avatar
Rydström var alltså MFF:s förstahands val, men i stället blev det Milos, lite Bajens sloppy seconds.

Fast han kommer iaf till dukat bord, med dom pengarna ska han vinna direkt, punkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det är Daniel Andersson & co som driver Malmö FF. Tränarna ska komma in för att ge resultat åt de givna förutsättningarna.

Daniel Andersson var underskattad som spelare och är underskattad som ledare.

Daniel får väl sällan kritik? Skulle inte säga att han är underskattad och han träffar inte alltid rätt, "host" MP.
Senast redigerad av vf 2022-01-07 kl. 19:24.
2022-01-07, 19:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Aja, jag får väl pudla. Ingen i Bajen har ens nämnt Edvardsen. Det är bara jag som trollar!
Det hedrar dig att du är ärlig. Det menar jag.

Bra värvning. 10+ mål garanterat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in