2022-01-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hur fan kan han ha koll på svenska övergångar? Snacka om ett brett kontaktnät.

Med tanke på att han är så stor får han antagligen tips från allt och alla så fort något händer, han har twittrat om alla möjliga svenska transfers.
2022-01-07, 15:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Att försöka hitta tränare på en högre hylla verkar inte vara Georgsons grej i alla fall.

Han verkar ha varit upptagen med annat av kommentarer att döma. Efter vad jag har hört och läst så har det inte haft att göra med hans roll som sportchef.
2022-01-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaJanne
Heder till Rydström som tackade nej till Malmö.

"Tackade nej". Otroligt vad det blåses upp till en större grej än vad det är.

Citat:
Milos om MFF:

Citat:
Jag har en stark relation till föreningen

Nu får han lugna sig.

Han förklarade det på presskonferensen. Han tog in ett par spelare när han var i Mjällby, var inblandad i Mjällbys lån av Amin Sarr och i Birmancevic-värvningen (det sista sades dock inte på PKn tror jag). Sen var det något mer, men det minns jag inte - så helt fel är det inte.
2022-01-07, 16:21
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Han förklarade det på presskonferensen. Han tog in ett par spelare när han var i Mjällby, var inblandad i Mjällbys lån av Amin Sarr och i Birmancevic-värvningen (det sista sades dock inte på PKn tror jag). Sen var det något mer, men det minns jag inte - så helt fel är det inte.

Tycks känna Vito också sedan tidigare.
2022-01-07, 16:26
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
När transferkungen Fabrizio Romano skriver att Edvardsens övergång är klar, då vet man att det är klart. Romano käkar journalister som Anel och Disco till frukost.
Han hoppade över Skandinaviens största klubbar och gick rätt på lilla Djurgår'n när han introducerade Allsvenskan för internationell publik. Lite oväntat. Ännu konstigare är att han valde Edvardsen-övergången. Den ska vara helt obetydlig enligt samstämmiga uppgifter från AIK, Bajen och MFFs supportrar.
2022-01-07, 16:28
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Hur fan kan han ha koll på svenska övergångar? Snacka om ett brett kontaktnät.
Skämt åsido, Djurgården har ryckt i Athletico Madrids Ivan Saponjic. Gissar att vi kom upp på radarn via detta. Han nämnde Trippier från ATM senast igår kväll.
2022-01-07, 16:50
Medlem
OvissFramtids avatar
Spyr lite i munnen när jag ser så hypade många MFFare verkar vara? Bara för att det är kutym att att älska en nytillsatt tränare som av förklarliga anledningar höjer klubben han nyss fått jobb hos betyder det inte att vi ska avguda en sådan oprofessionell pajas som att han vore kungen vi alltid drömt och suktat efter. Man kan inte bara per automatik älska en person bara för att personen representerar MFF. Blir så jävlas less på alla Bieber-fanboy liknande MFFare som knäböjer för vem som helst utan eftertanke.

Vi lär nå sportsliga framgångar även med Milos men ibland går heder före.
2022-01-07, 17:02
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Jag är försiktigt positivt. Kan bara bli bra detta. Fanns många värre alternativ vi slapp iallafall. Jag är nöjd.
2022-01-07, 17:02
Medlem
Årets Unicoachmålvakt:
Adam Ingi Benediktsson, IFK Göteborg

19-åringen var nominerad till årets målvakt redan 2020. Tog under 2021 ytterligare ett kliv i utvecklingen och fick som grädde på moset både vinna SM-guld i P19 Allsvenskan och debutera i Allsvenskan med sitt IFK Göteborg.

Årets Unicoachback:
Dino Salihovic, IFK Norrköping

Salihovic låg bra till att bli årets back efter säsongen 2020 men blir det 2021 istället. 19-åringen fick debutera med IFK Norrköping i Allsvenskan under hösten och gjorde totalt sex matcher på seniornivå.

Årets Unicoachmittfältare:
Noah Persson, Mjällby AIF

Mjällbys 18-åring inledde säsongen i P19 Allsvenskan men tog under hösten klivet över till seniorverksamheten och spel i Allsvenskan. Där blev det tio matcher för den snabbe yttermittfältaren och en bra grund inför spel på högsta nivån under säsongen 2022..

Årets Unicoachforward:
Isak Bjerkebo, Malmö FF

Malmö FF:s anfallare hade en tuff säsong med spel i P19 Allsvenskan kombinerat med gruppspel i UEFA Youth League. Ute i Europa gjorde 18-åringen fina insatser och viktiga mål mot högkvalitativt internationellt motstånd, och lärde sig mycket av det.
2022-01-07, 17:25
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Han hoppade över Skandinaviens största klubbar och gick rätt på lilla Djurgår'n när han introducerade Allsvenskan för internationell publik. Lite oväntat. Ännu konstigare är att han valde Edvardsen-övergången. Den ska vara helt obetydlig enligt samstämmiga uppgifter från AIK, Bajen och MFFs supportrar.
Hahaha men skärp dig. Lillebror Djurgården i sitt sanna skal med mindervärdeskomplex. Marek Hamsik, säger det dig något?

https://twitter.com/fabrizioromano/status/1367856635302060032?s=21

Anel Ahmedhodzic?

https://twitter.com/fabrizioromano/status/1371662883654893568?s=21

Det är fan dags för vissa Djurgårdare att sätta sig ner nu. Edvardsen för 7 miljoner är en bra värvning, men runkandet och hånen från ert läger är fan på sällan skådade nivåer nu. Höll väl inte ens på såhär när Källström återvände? Ni har värvat en anfallare från Degerfors med stökig bakgrund och tatueringar med Blåvitt & Poseidon som motiv. Det är inte Cristiano Ronaldo som anländer till Kaknäs...
Senast redigerad av Eldarn. 2022-01-07 kl. 17:28.
2022-01-07, 17:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Hahaha men skärp dig. Lillebror Djurgården i sitt sanna skal med mindervärdeskomplex. Marek Hamsik, säger det dig något?

https://twitter.com/fabrizioromano/status/1367856635302060032?s=21

Anel Ahmedhodzic?

https://twitter.com/fabrizioromano/status/1371662883654893568?s=21

Det är fan dags för vissa Djurgårdare att sätta sig ner nu. Edvardsen för 7 miljoner är en bra värvning, men runkandet och hånen från ert läger är fan på sällan skådade nivåer nu. Höll väl inte ens på såhär när Källström återvände? Ni har värvat en anfallare från Degerfors med stökig bakgrund och tatueringar med Blåvitt & Poseidon som motiv. Det är inte Cristiano Ronaldo som anländer till Kaknäs...
Huvudnyheten i dina exempel är Hamsik respektive Anels nya klubbadresser. Detta är första gången Fabrizio tar upp en intern övergång i Allsvenskan.

Det är ju ni som är ute och hetsar för fullt angående Edvardsen. Bajen fortsätter hetsen om Edvardsen trots Milos-bomben. Vilket är rätt sjukt.
2022-01-07, 18:02
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Bajen fortsätter hetsen om Edvardsen trots Milos-bomben. Vilket är rätt sjukt.

Intressant, själv är jag rätt så mycket Bajen och har många bajare på Twitter men ingen nämner Edvardsen alls. Var finns all denna hets?

Vilken spelartyp skulle du säga att det är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in