2022-01-07, 09:57
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Man kan faktiskt ha åsikter utan att vara oroliga/besatta. Jag lovar dig.

Edvardsen är på förhand en bra värvning.

DIF spelar på plast och skribenten konstaterar att han bara gjort 1 mål på plast förra säsongen.
om vi haft en kille som gjort 12 mål på naturgräs hade vi vunnit guld med 3 matcher kvar...det tror jag varenda jävel kan förstå.
2022-01-07, 10:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Säger Rolf Zetterlund någonting?
Micke Rönnberg är allt jag kan om Bajen på 1900-talet.

Jag tycker inte att det är någon grej, det är Tonyo snackade lite för mycket.
2022-01-07, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
om vi haft en kille som gjort 12 mål på naturgräs hade vi vunnit guld med 3 matcher kvar...det tror jag varenda jävel kan förstå.
Kommer Edvardsen göra 12 mål hos er då? Jag är inte helt övertygad om det men jag kanske har fel.
2022-01-07, 10:09
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Var orolig över att Edvardsen skulle ställa till problem hos våra supportrar mtp. hans bakgrund. Men istället så är det andra lags supportrar som gnäller Det känns skönt.

Det är ganska simpelt hos oss. Har man en bakgrund i aik eller bajen är pressen extra stor med prestera eller dra. Är du respektfull mot supportrarna och presterar kan du tom. få bli älskad och lagkapten (som Mange och Walker om man tänker de senaste åren) men man startar i uppförsbacke. Detsamma gäller Edvardsen mtp. på wm.
Han inblandning med WM är ju överdriven... WM själva tonar ju ner kopplingen när man pratar med de.

Dessutom är relationen mellan WM o FB ofantligt mkt värre .. vi har inga problem med de elr vice versa.
2022-01-07, 10:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu blir man lite orolig trots allt, kan det verkligen bli Gustafsson för oss? Nej, nej, nej, säger jag bara. Hoppas verkligen att man siktar högre än Gustafsson och Clotet...

Rent spontant tror jag att Cifuentes blir bra för Hammarby. Verkar vara ganska prestigelös och anpassar sitt spel till spelarmaterialet.

Ska vi hålla oss till Sverige så är det Rydström eller Jocke P som gäller. Jag är nyfiken på Bodö/Glimts tränare?

Något nytt om Victor Jensen som verkar sitta fast i Ajax U21-lag. Kanske en ersättare för Bonke?

Har inte Mackan något bra namn från Tyskland att erbjuda? När förväntas ett svar om Ćolak?
2022-01-07, 10:18
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kommer Edvardsen göra 12 mål hos er då? Jag är inte helt övertygad om det men jag kanske har fel.
det har jag inte sagt..var bara ett tröttsamt resonemang.

ville poängtera att jag mer än gärna tagit 12 mål på naturgräs

alltid svårt...lättare att göra mål som stjärna i ett kontrande lag kontra lättare i ett bättre lag pga fler chanser.

man vet ingenting på förhand. kolla snacket om selmani.. de förblindade fansen satt o runkade åt 20 mål medan de som fattar ngt tonar ned snacket.
2022-01-07, 10:24
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

alltid svårt...lättare att göra mål som stjärna i ett kontrande lag kontra lättare i ett bättre lag pga fler chanser.

man vet ingenting på förhand. kolla snacket om selmani.. de förblindade fansen satt o runkade åt 20 mål medan de som fattar ngt tonar ned snacket.
Vad är din åsikt om Wiseman-kopplingen?
2022-01-07, 10:29
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Fake news: Jag snackade bara om att Palle skulle trycka 20 rullar på Palmyra. I en, eller max, fem sittningar.

Selmani har en del att arbeta på för att nå upp till 12-15 mål. Det tror jag absolut han har i sig. Förhoppningsvis är startsträckan över nu. Han var faktiskt rent objektivt () riktigt bra i Europa när han lyckades kanalisera sin energi och var på rätt plats vid rätt tillfälle. Han visade då, tycker jag, att det finns en till nivå som vi inte fick se särskilt ofta i allsvenskan.
2022-01-07, 10:29
Medlem
cokehyenas avatar
Bosse Andersson:
Citat:
Men att allt skulle vara påskrivet under torsdagen, det tror inte Andersson. Varför han tror det?

– Vi fick höra att alla i Degerfors skulle vara med i en stor padelturnering nu under trettondagen. Så de var upptagna idag.

Werner:
Citat:
Padel kan försena övergången?
– Haha, det var att ta i. Vi har spelat lite under förmiddagen, i kanske en och en halv timme. Vi har en bra relation med Bosse och diskussioner pågår, säger Patrik Werner.

Bosse Busbrö
2022-01-07, 10:31
Avslutad
Citat:

Lite så är det ju ofta. Han kommer inte få alls lika stort utrymme hos er som hos Degen. Men han lär ju göra fler mål än Holmberg @ Kujovic ihop iallafall (2-3?). Det kanske hade räckt med 7-8 mål från Edvardsen hos er i år för att ta guldet?
2022-01-07, 10:38
Medlem
Milos Milojevic ny tränare i MFF enligt Anel Avdic. Får se om det stämmer kl 13.
2022-01-07, 10:39
Medlem
Wads avatar
Milos till Malmö?
https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/bomben-milojevic-tar-over-malmo-ff/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in