2021-09-30, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Mycket möjligt, det är bäddat för succé.

Jag kan se den potentiella videon efter att soc har raskat tillbaka. ”SOC ANMÄLER MIG TILL SKATTEVERKET, SKA DET GÅ TILL SÅHÄR???” klingar ju bra, det gör det.

Tror inte soc sysslar med den typen av saker även om det vore ett bra uppvaknande för herr glimrande sär!
Konstigt att ingen i tråden tipsat skattemasen för länge sen 🤔😂 Älskar underhållningen när baronen blivit tagen med hela armen i kakburken och lägger sedan upp en video där han inte sällan högröd i ansiktet skriker ”ska det gå till såhär” 😂, Den frågan verkar han tamefan aldrig ställt till sig själv i sina idiotiska förehavanden,lögner,blåsningar,rena bedrägerier,förtal,skattebrott ja listan kan göras oändlig…..
Citera
2021-09-30, 01:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Jag känner att jag inte vill bidra med aktivitet i denna tråd något mer efter den vidriga gärningen så jag tackar för mig.

Vi hoppas alla att du håller det och håller dig borta din flane. Good riddance!
Citera
2021-09-30, 01:38
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag känner att jag inte vill bidra med aktivitet i denna tråd något mer efter den vidriga gärningen så jag tackar för mig.
Detta måste firas!
Ha det gott!
Citera
2021-09-30, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Detta måste firas!
Ha det gott!

In deed det SKA firas 🥳
Citera
2021-09-30, 05:49
Medlem
Jag tror inte att SOC ringde dem, jag tror ingen har skickat in denna påstådda anmälan. Jag tror det var planerad lögn som funkade efter deras fördel, cash. Jag köper inte detta.
Citera
2021-09-30, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Jag tror inte att SOC ringde dem, jag tror ingen har skickat in denna påstådda anmälan. Jag tror det var planerad lögn som funkade efter deras fördel, cash. Jag köper inte detta.

Exakt vad vi sa här hemma! Inget direkt sammanträffande att T storgråter och inte ens kan sitta kvar vid kameran när det spelas in ett klipp och inte ens är live men en stund senare kan sitta i en live och prata om Johnny Bravo och 20 gånger om hennes tampong som satt snett helt oberörd med Bajsbaronen ur bild med ansiktet troligtvis för att dölja sina ögon!

Nej detta var endast ett fultrick för att få in lite svarta gråtpengar vilket ett par naiva följare gick på och stöttade baronens arbetsskygga livstil. Baronen fick även i liven 2 arbetserbjudanden serverade på silverfat vilket T kommenterade det ena med gulligt och viftade bort det andra direkt efteråt och pratade om barnprogram istället så hon är nog stödpersonen nr:1 i baronens strävan att inte göra ett piss år deras livssituation. Samma lögner och svindlande som vanligt från familjen arbetsskygg 🤦‍♂️
Citera
2021-09-30, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen

Jo då. T kan inte skådespeleri, hon har inte den kapaciteten.
Alex: Baby vi ska göra en video där vi gråter ut och säger att vi har fått en orosanmälan pga våld mot barnen.
T: Vaaa? Har soc ringt och sagt det?
Alex: Nej älskling men vi ska låtsas som det.
T: Jaha så du ringer mig och det ska låta som att det är soc som ringer?
Osv osv.
Citera
2021-09-30, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Det är få som fått en gratis shoutout av baronen. Undertecknad och amg-mannen-rask har fått det i en fyllerant, men annars tror jag det är skralt med omnämningar. Grattis!

Minns tydligt hur han omnämnde KungPungPat och var märkbart irriterad när det begav sig. Det kan man i och för sig förstå, till och med jag kan bli provocerad av hans walls of text ibland. En annan han var väldigt paranoid kring var trosacrew, som han trodde var någon gammal bekant.

Det är lite där skon klämmer för Rask. Han vet att det inte bara behöver vara troll som skriver skitsnack om honom i tråden. Det skulle lika gärna kunna vara gamla bekanta som har skit på honom. Därför följer han tråden slaviskt, för han vill veta exakt vad som kommer ut så han kan försvara sig. Hans personlighetsstörning har skänkt honom ett enormt kontrollbehov. Det är därför han tycker anonymitet på internet är farligt. Inte att nån liten skolpojke hotar honom anonymt utan att folk som har problem med honom personligen kan komma åt honom, utan att han kan göra något tillbaka.

Hämnd är något som är viktigt för Rask, eftersom han är en person som bär på mycket hat inom sig.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-09-30 kl. 07:25.
Citera
2021-09-30, 07:43
Medlem
https://youtu.be/pQoiM1brpM8

I introt till den här videon vill Rask berätta om hans bakgrund som son till en missbrukare, till alla nya följare som då hade kommit för FörtalsBaronen.

Glädjande nog kunde han meddela att han varit FörtalsBaronen hela tiden, det började bara med farsan och gick sedan över till att handla om andra som kom i hans väg.

I alla fall så berättar FörtalsBaronen att han ”jobbar med något han älskar” och ”tjänar extremt mycket pengar på det.”

Notera att videon är från 2019. Bara för att vara tydlig, han drog in ~ 250 000 kr. Är det det här som är det stora?

Jag vill bara informera alla städare, personer som jobbar inom äldrevården, m.fl: Klaga inte på er lönesättning. Ni tjänar EXTREMT bra med pengar på det ni gör. Satsa inte på att skola om er till något annat.
Citera
2021-09-30, 07:50
Medlem
Det är kul också, hur Rask försöker få det till att missbruksbloggen var något som bara råkade hända. ”Jag tog upp kameran och började filma i ren frustration.”

Nej, du hade försökt sälja in dig som en kreatör som är cRaZy, som har en psychofamilj och sitter och käkar gröt inne på dass. Sen insåg du att det inte sålde att vara en Jockiboi-kopia och helt skamlöst började hänga ut din pappa istället. För du visste att ingen annan gjorde något liknande och att folk skulle tycka det är spännande och kolla. Allt för att få ett kändisskap.

Det viktiga är heller inte att Rask tjänar extremt mycket pengar på det han gör. Det viktiga är att han kan sälja bilden av sig själv som en kille som kommer från ingenting och gjort något av det och blivit en miljonär. Då kan man lika gärna ljuga om vad man tjänar, för det viktiga är imagen.
Citera
2021-09-30, 08:02
Medlem
Jag tror att det var rask mamma aka fittan. Efter Ts pik på instagram så rann bägaren över för fittan och ska minsann visa dom vem som ska ta hand om barnen.

Tanakh Skönt att du drar de blir skumpa att fira med, glöm inte att fyll i denna https://ibb.co/YtJWkXB och torka framstjärten med den. Nu kanske vi slipper att du kontaktar oss privat i dm ditt pervo.
Citera
2021-09-30, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jag tycker den bästa shoutouten var till just er, eller speciellt dig för innan han sa ditt nick så var det en liten liten paus och när han sa bajsbaronen så såg han så uppgiven ut och ledsen. Just bajsbaronen som hans smeknamn känns nog fortfarande hårt.

Från Jockes fest när han var alldeles utfryst och förmodligen den sista festen han varit på. Han åkte väl limousin också, skattebaronen i sitt essä.
Varför åkte han limousin? Är han 12 år gammal?
.snacka om att ta sig själv på för stort allvar.

Det är liksom ingen ände på cringe och skammen, det är så skämmigt allting. Rask gör vad som helst = han gör det skämmigt och cringe. Det är precis som att det bara sker automatiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in