2021-12-18, 21:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan jag förstå. Vi hade två och ibland tre TV apparater hemma - två x box, två nintento, två playstation osv .. Det blir lätt att ett barn tar över spelen och det blir bråk eller det andra bara får se på. Då är det bättre att de kan spela på sina egna spel på olika platser - och därmed också kunna spela med sina egna kompisar - utan att det blir bråk mellan syskonen.

Det är nog en lösning som många föräldrar väljer om de kan.
Absolut, har man råd så kan jag se poängen, men nu är det väl lite så där ekonomiskt för T, eller?
Citera
2021-12-18, 21:53
Medlem
Patrask

Vilka andra youtubers anmälde honom om man bortser från hon med dottern?
Senast redigerad av ImovaneKungen 2021-12-18 kl. 21:54. Anledning: PATRASK
Citera
2021-12-18, 21:55
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Han har fortfarande inte erkänt sina lögner om andra - så jag tycker inte det är så stort.

Till frågan jag ställde - han har alltså inte sagt han blir vegan på kuppen, bra då vet jag det. Jag är själv allätare och förstår överhuvudtaget inte vad hans (eller någon annans) köttkonsumtion har med ämnet att göra.

Ja, det kanske visar sig att han från och med nu agerar vuxet, ändrar linje och skapar något bättre ur det som varit.
I så fall är det ju bra - och inget jag kommer att missunna honom.

Det blir antagligen jävligt jobbigt för dig och vissa andra om Rask helt plötsligt säger att han tänker aldrig låta sina begär göra att andra plågas och dör eftersom han förstår att han blir skyldig till mord och tortyr om han skapar efterfrågan på kött som skapas genom tortyr och mord på oskyldiga djur.

Den dagen sliter ni väl håret av er eftersom era begär är för starka för era klena mentaliteter att tacka nej till den blodsmakande köttbiten för eran egna hälsa och karmas skull.

Den dagen kommer troligtvis inte men det som Rask visade i förlåtvideon var ändå ganska stort och tyder på att snubben kan ha empatiförmågan trots att han ibland kan framstå som en looser och psykopat som gärna mättar sina begär på plågade människor och djurs bekostnad.

Fortsätt blunda nu för ditt deltagande i mord och djurplågeri genom att skapa efterfrågan på kött som skapas genom djurplågeri och mord. Tänk på att det är jul nu och hur viktigt det är att ladda bordet fyllt med torterade djurs kroppar.. så att julen kan bli lyckad för er.
Citera
2021-12-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det blir antagligen jävligt jobbigt för dig och vissa andra om Rask helt plötsligt säger att han tänker aldrig låta sina begär göra att andra plågas och dör eftersom han förstår att han blir skyldig till mord och tortyr om han skapar efterfrågan på kött som skapas genom tortyr och mord på oskyldiga djur.

Den dagen sliter ni väl håret av er eftersom era begär är för starka för era klena mentaliteter att tacka nej till den blodsmakande köttbiten för eran egna hälsa och karmas skull.

Den dagen kommer troligtvis inte men det som Rask visade i förlåtvideon var ändå ganska stort och tyder på att snubben kan ha empatiförmågan trots att han ibland kan framstå som en looser och psykopat som gärna mättar sina begär på plågade människor och djurs bekostnad.

Fortsätt blunda nu för ditt deltagande i mord och djurplågeri genom att skapa efterfrågan på kött som skapas genom djurplågeri och mord. Tänk på att det är jul nu och hur viktigt det är att ladda bordet fyllt med torterade djurs kroppar.. så att julen kan bli lyckad för er.

Haha du är så jävla konstig, ta dina mediciner nu.
Citera
2021-12-18, 22:00
Medlem
Citat:

Ingen orkar höra på ditt tramsande om kött!
Du och T kan dela på Raskens lilla chorizo det hade du mått bra av 😂👍
Citera
2021-12-18, 22:07
Medlem
Bra video idag Alex! Kul att se att du verkligen vill hitta ett jobb, och att hänga med när du resonerade kring CV etc var intressant. Det blir nog bra ska du se .
Citera
2021-12-18, 22:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:

God Jul till dig också.
Citera
2021-12-18, 22:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Vilka andra youtubers anmälde honom om man bortser från hon med dottern?
Övriga i rättegången är inte Youtubers och har aldrig varit.

7 målsägande varav du hittar 2 på YT.
Citera
2021-12-18, 22:16
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Haha du är så jävla konstig, ta dina mediciner nu.

Alla är konstiga förutom sektmedlemmarna när man är med i en sekt.
Sanningen är min medicin.

Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Ingen orkar höra på ditt tramsande om kött!
Du och T kan dela på Raskens lilla chorizo det hade du mått bra av 😂👍

Lugn. Jag skiter väl i dom men om dom visar sig vara så pass vuxna att dom kan sluta delta i djurplågeri och mord för att alla andra gör det genom att äta kött som att det inte får konsekvenser för ens hälsa och kommande liv.

Citat:
God Jul till dig också.

Julen är inte god för mig nånsin eftersom det är så mycket djurplågeri och mord av mina släktingar som kallas för djuren och som mår väldigt dåligt under dessa tider eftersom dom plågas enormt mycket samt mördas eftersom det är så många syndares julbord som ska fyllas med plågade djurs döda kroppar.

Men jag hoppas såklart att livet blir gott för dig också och att du nångång förstår att djurplågeri och mord är fel även om man tycker att köttbiten från den döda kroppen eller modersmjölken från kossan ser så smaskigt ut.
Citera
2021-12-18, 22:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Absolut, har man råd så kan jag se poängen, men nu är det väl lite så där ekonomiskt för T, eller?
Ja, där är vi eniga.
Men jag kan förstå tanken. När våra barn var små så hade vi för övrigt också en väldigt liten ekonomi -- vi prioriterade för att barnen skulle få sitt på födelsedagar och jular -- och det som i första hand prioriterades bort hela året var oss själva (föräldrarna) och våra behov.
Barnen skulle ha mat, kläder (ej märkes för plånboken räckte inte dit), julklappar, presenter och lördagsgodis.

T kanske tänker lika ..
Citera
2021-12-18, 22:54
Medlem
Hur f*n kan man ljuga för domstolen?

08:29 inne i dagens video.
Länk: https://youtu.be/dkAg1Qs-7zQ?t=509
Citera
2021-12-18, 23:05
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Han har fortfarande inte erkänt sina lögner om andra - så jag tycker inte det är så stort.

Till frågan jag ställde - han har alltså inte sagt han blir vegan på kuppen, bra då vet jag det. Jag är själv allätare och förstår överhuvudtaget inte vad hans (eller någon annans) köttkonsumtion har med ämnet att göra.

Ja, det kanske visar sig att han från och med nu agerar vuxet, ändrar linje och skapar något bättre ur det som varit.
I så fall är det ju bra - och inget jag kommer att missunna honom.

Eftersom det är min sista kväll här kommer jag idag att besvara även dina inlägg kvällen ut.
Vilka lögner är det jag inte har erkänt menar du?
Jag är varken vegan eller vegetarian, jag äter kött men väldigt sällan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in